2014年1月2日 星期四

青衣公園。紅葉篇。市區中的一角優雅


我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

已經被各處洗版左2個月紅葉, CK仔終於都出動了~
話說一直以來都冇去過觀看
當然, 早前行山都有間唔中睇到1,2棵樹有紅葉, 但有主題地去看
倒是第一次!

今次元旦日就去左非常方便既青衣公園觀賞一番。

從藍田搭42C 九巴~大約50分鐘就到了楓樹窩體育館落車, 
一睇GOOGLE MAP, 話行12分鐘就到~
不過總覺得近D既位置會有入口!
果然不出所料, 行左3分鐘到就見到入口~

未去過青衣公園既我, 對新地方總感到好奇.
其實個人覺得, 屯門公園都係好舒服, 幾值得去, 所以覺得青衣公園都會係咁!



抖左1排, 終於見番多D 綠色野, 加上元旦日, 心情特別開朗!


有個頗靚既水池, 仲有個小瀑布~~
可惜後面就有好多樓, 份外可惜


唯有來個Close up~~~


四周仲有一D雕塑~


好快就開始見到D黃紅色既樹葉, 紅葉我來了!


呢D景色, 一直都覺得係韓國/外國特權才能擁有~




走多2走, 見到樹上好多.... 到底算是雀鳥, 還是白鴒??





金黃色的, 真的很美


再走前多點, 就到了紅葉樹了~



景色怡人~!










如果冇左背後既大廈, 應該好好多吧!






一個小小的公園, 好快就已經行曬.
沒有任何難度, 難怪吸引左咁多人來影相
我估, 這個時刻, 至少有幾百人吧!!!



因為今次係一個人去欣賞, 沒有平日的興奮, 跳脫.
相反, 打從心底的感受多了.
今次沒有拍到此一遊照留念.
相反, 我不停看著遊人的表情, 動作, 聽著他們的對話.
每一個人, 臉上也很和諧, 這, 就是我喜愛到郊外的原因.

市區中的一角, 就能帶比大家這麼的開心.
究竟, 是我們太易滿足?還是香港真的缺少這些地方?

今日, 看到新聞說大棠也被攻陷了. 話說CK仔今星期六一早也相約了到大棠感受一番.
雖然看完新聞後我都的確想了又想, 如果我去, 是錯嗎?
希望不會打擾到當地居民太多.

---------------------------------------------------------------------------------------
3/1 更新:
為左唔想加重大棠人流負擔, 最後決定聽日唔去大棠, 另去其他地方影紅葉!!
想知我去邊影? LIKE我FANS PAGE 聽日就知道! XDXD ^V^

大家可以 LIKE 我 Fans Page ar !!^3^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言