2014年1月20日 星期一

率先試睇2014香港櫻花 - 中文大學

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

聽說中大櫻花已開, 不過本應今週未係三日兩夜皇崗family trip, 最快都要下星期先去到
但竟然有個突如其來地日既機會可以黎影, CK仔心情特別愉快~
雖然辛苦D要早D起身, 但為左影相, 出發!!!!!

係大學站落車, 雖然以前都搭過校巴, 但實在太耐之前, 都有D唔記得
睇介紹話搭2線.
一開始出閳後轉右~
但我見到話2線係要向番左喎... 咁我就行番左面~


係呢到等


當時既CK仔仲打算影低分享俾其他未去過既人睇


點知... 等左十分鐘左, 見到原來位置有車, 但叫H, 我先再細睇... 原來1-4 都只係星期1-6先開..
星期日既係叫H車...
好彩, 都趕得到上車, 大家記得唔好好似我咁:P

去到新亞書院落車, 睇下個MAP先
我係正中心個位, 行去右上角就到了~



之後見到有旅遊巴/校巴?


呢個草地有人影緊家庭照, 
CK仔唔小心見到有一位攝影師扖左係地下影, 另一位攝影師就露曬patpat... (起碼1/2.....)
um... 只能說句... 攝影師, 真係唔易做的.....



再行前多幾步, 哇!!!咩事???? 一大堆人既?!?!?!?!
唔通佢地都係黎影櫻花既?! @O@


原來... 佢地.... 係GZ 旅行團... 黎參觀.... 以下呢個... 天人合一池...
點解我知佢地係GZ團? 因為其中有人影櫻花, 佢隔黎O個個話︰車, 廣洲都有好多啦...

咁就太好了, 唔好同我爭位 :P



我已經見到櫻花了~~~~


好鍾意以下呢棵樹!!!


葉就脫曬啦, D 花冧都生緊出黎~





登登, 入正題. 俾大家一同賞悅一番啦 ^^












見到呢個係2朶花連住



3朶花連住~


灰白中一點淡粉紅, 確令人喜愛~!


之後搭校巴落番去~~
順便睇埋紅葉~ 
(估唔到尾水北區公園唔係last一個景點, 我竟能黎埋CU !!)

不過... 我D三分鐘熱度開始黎料, 可能又加上得1個人...
覺得... 又... 係.. 紅....葉...

請原諒CK仔今次再沒有太多說話去形容, 因為真心開始有少少盲目左了....
但整體黎講其實係靚既!!








好鍾意呢個竹林深處人家FEEL







個人幾鍾意以下呢幾張既構圖同光線 :P






幹中一塊葉~~~


這次, 真的完了吧啦掛~~~~


好啦, 睇左咁多, 我俾番小小意見大家.
其實... 唔好以為我有好多朶櫻花可以影, 
給大家一毎fact photo


係咪覺得好似乜都冇咁呢?
其實呢到一共有7棵, 8成半都未開花.
相信黎緊星期六日會開得更靚!!!!
CK仔都PLAN緊星期日再去.

之前都講過其實我未睇過櫻花, 我見日本個D好似都好高好密
所以我以為呢到都係...
點知... 都唔算係..
有D仲好矮...
所以, 如果大家影, 真係不妨帶枝MACRO去影...
我今日... 就係唔小心帶漏左.... >.<

但我又蠢唔曬地... 我拎左之前係taobao 淘既close up lens
可以用去枝70-300mm VR 到.
不過... 唔係好識控制, 如果有大師教下CK仔就好了 ^^"
不過好似都別有一番味道, 大家請過目下 ^V^

這個... 我忘了+幾close up.. 唔記得係+2/+4....


搞左好耐都唔知點對焦, 谷鬼氣, 一黎整個+10 close up..
玩大佢=W="



究竟係點用架呢 :P:P:P

另外, 唔知大家有冇覺得D相唔同左 :P
唔知係得我一個心理問題定真係事實 :P 我覺得D色同散景靚D
因為.... 以上既相, 全部都係用Nikon D610 + 50 1.4D / 16-35 VR / 70-300 VR 影的 :P
送俾自己既新年新玩具, 好滿意^V^, 不過都要D時間去熟習~~ hee!!!


題外話~~~~突然想記錄下這個backpack, bought from Korea in Jan 2013, 只值HK$70~~~
哈哈, 好抵用啊!!!





而都因為近排多左人睇, CK仔Fans Page 多左大約100 人 Like
如果大家都支持我, 不如給我個Page 一個Like, 俾D鼓勵我丫^V^
最好Share埋俾朋友仔添啦 >V<
CK仔短期目標, 過500個人Like :P



沒有留言:

張貼留言