2014年1月8日 星期三

紅葉Encore !! 再到青衣公園遊走~~~

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

話說 5/1 原本既節目突然冇左~~
朋友即興約青衣公園影相~~~貪玩既我又走左出黎JOIN~~~
我地四點先到達~
WOW... 多人到呢....好似旺角行人專用區咁 *o*


但D色一樣咁靚 :) (我估週未都仲有得睇~~~)



都係咁紅~~~








我好鍾意以下呢張, 紅橙黃綠 ^V^ 
Where is my 青藍紫?! XD

同朋友黎果然開心D. 
CK仔都終於影番幾張相好好紀念一下近排既紅葉潮 :)




Opps.. 點解, 身邊既人都咁高咁既 =W="



玩到五點幾六點, 我地仲坐左係草地上面, 野餐~
睇下我地幾開心~
哈哈!
同埋, 夜左既公園, 別有一番感受, 好舒服^^


PS: 朋友仔怕醜, 唔想出樣, 咁樣, 幾可愛丫, 哈哈!!!!


好, 正經番~~~唔好講笑~~~
呢幾日都好鍾意呢隻新買既 Manfrotto 迷你腳架!!
於Boxing day 購入~~ $260
方便攜帶~又夠力單反~仲有得調教角度^V^
好好用 :P 正啊 XD

(拿.. 我就唔會用單反黎自拍... 不過... 有左佢, 用無反自拍都幾方便 :P 
可以補足CK仔手短 :P)



(後來係Log on 見到有獨家白色特別版.....嗚啊, 好靚啊...)

好啦... 影左好多紅葉, 今次真係俾自己洗版了 :P 開始有少少麻目....

CK仔黎緊星期六終於真係去行山~~ 龍脊~等我 \^V^/


大家可以 LIKE 我 Fans Page ar !!^3^
即使冇時間去郊遊, 睇多D大自然相, 對身心發展都絕對有好既影響!
都市人, 輕鬆D LA ^^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)


沒有留言:

張貼留言