2014年1月5日 星期日

即興成功︰東壩。流星雨。日出之行

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

大概呢排大多假期, CK仔一直覺得3/1 係星期二... 所以到夜晚收工都冇準備到節目
真係覺得差咁D野, 點知回家時睇到APPLE DAILY 話今晚有流星雨~高峰期係03:30
只要向東就可以見到. CK仔即時好興奮, 用盡一切方法通知朋友~
好努力咁聊大家去觀星!
說真的, 今日天氣唔凍, 今晚又冇約朋友, 星期六又唔洗返工 (雖然本身約左1點出去影相)
miss左呢次就要等3個月~到時又唔知係咪夾正星期五/六~
所有野都好perfect~不過, 我欠一個同伴...

好幾位朋友都俾左假希望我, 話有興趣, 可以諗諗, 一陣答, 又係唔去.
CK仔心情一直又興奮, 又失望~~~

直至十二點, 正當準備訓覺, 咩都唔睇唔諗唔知時間.
突然收到一位朋友WTSAPP, 話不如而家入去!!!

眼訓之際~ 天使魔鬼都出左黎, 最後天使戰勝~
人, 總要一種衝動, 而最後能堅持衝動, 就變了行動.

就這樣, 我們就出發了! 準備之際, 又多一位朋友加入
Reli so nice!!!!

由於入西貢尾班小巴已經冇左, 就直接係坑口搭的士入去
(入去之前, 我地買定曬啤酒, 飲品, 零食, 以為可以暢飲暢食一番)

直接搭的士, 大約$150-170~
入左北潭涌後, 開始冇街燈, 而我地都見到真係好多好多好多星星!
好靚啊!
就好似以下咁.


大約2點零就入到去~去到都見到有20-30人係到.

CK仔仲諗緊... 點影之際, 好快朋友就已經見到第一粒流星
佢睇到第三粒我先見到第一粒~
真係好靚!

係馬路旁影, 好多的士入黎都攝鏡了....






之後我地就行入少少, 坐低繼續睇~

不過愈夜愈凍~~~
同埋好似影極都唔多滿意...
後來都冇咩點影了~
用眼睛好好欣賞, 記在心中~!!









咁靚既星星, 影得差都要給自己一個紀念! :)


3點-4點既1個小時, 的確多左, 真係好靚~!!!

期間我地只係有飲左少少茶, 同埋食曬D零食~~~
啤酒... 唔.... 太凍了... 都冇咩心機飲~ (下次唔應該再買XD)
哈哈!!!同埋我本身以為我可以播下歌仔~~~ 但周圍有其他人~ 唔應該打擾大家
所以最後都只係坐低訓低睇下星星, 傾下計~~~

事前毫無PLAN過會幾點走....
去到四點幾, 當然開始又掙扎, 應該而家走, 定係留到日出後先走?
一場黎到, 大家決定等!!!
我地都訓左一陣~ 到六點半就起身~見到個天好光, 不過記得係07:03 先係日出時間
就準備一下行番出D影~


但一直都只係光, 有D淡紅色, 但一直唔見太陽伯伯.
等到七點都係冇....我地都冇咩睇日出經驗, 唔知係太大霧所以睇唔到
定係未出黎, 最後我地就CALL車回去~不過去過既大家都知..
CALL 車走的確需時, 我估我地都等左半個鐘-九個字先上到的士.

期間, 竟然俾我地等到太陽伯伯!!! 又可以影番D~


不過.... 其實日出好似同日落咁差唔多 @.@.....
如果係咁, 較懶既我當然喜歡日落多D.......
因為我根本唔識分=W=" 咁點解要等咁多個鐘呢 :P
哈哈! 也許有天我會愛上日出, 但我知這不是今天XDXD


結果返到屋企沖埋涼都已經八點....補眠3小時又要再起身同朋友影紅葉
雖然好累好眼訓, 但我覺得係值得的!
至少, 我很快樂!!

今次去得成, 都真係多得有朋友陪我!
你地堅係好重要^^
我堅唔堅持到一直行落去, 真係好靠大家 :P
因為.... 我都話我三分鐘熱度架啦!!!!

對上一次睇流星雨已經係8-9年前...
其實真係好靚.
雖然佢明明唔係雨, 只係流星粒 :P 不過如果夾岩時間, 都好值得睇~

我睇好多C兄影既星星/星軌/流星相真係好靚
事前都有睇過到底點影先靚D, 
不過.... 其實.... 我.... 係冇快門線.....
所以今次都至多用30" 曝光
又好凍... 有D眼訓... 都唔係好有心機影....

因為今次D相的確唔滿意...
原諒我較細左, 遮下醜 :P
希望各位攝影高手可以指點下我, 點先影得好D ^V^


大家可以 LIKE 我 Fans Page ar !!^3^
即使冇時間去郊遊, 睇多D大自然相, 對身心發展都絕對有好既影響!
都市人, 輕鬆D LA ^^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言