2014年1月14日 星期二

一定要推薦 @ Cube Cafe

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

唔好食既就留番係OPENRICE ACCOUNT~~~
好食既就放上黎推介俾大家^3^

Cube Cafe (灣仔)
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=152893

朋友們約食飯, 佢地BOOK左呢間, 一向唔多熟灣仔既我, 用GOOGLE MAP都好快搵到~

Order 野食, D價錢都正常, 唔太貴~

同埋佢都好彈性, 我叫左個西冷扖, 本身係跟燒南瓜, 問可唔可以轉燒薯仔, 佢話OK~

朋友叫豬扖~後來都轉左跟薯蓉~

之後佢本身係跟牛肉沙律, 有2個朋友又轉左煙三文魚凱撒沙律~

牛肉沙律好食, 可惜我一向唔多鍾意食紫色個D菜, 所以… 我食唔曬.
試左朋友個煙三文魚凱撒沙律~好食!!

(早知我都轉, 不過因為我遲到, 黎到時佢地已經叫緊, 所以唔知可以轉 tongue )

之後黎湯, 係忌廉湯, 我鍾意D湯有磨碎左既配料, 令到佢結結地~好飲~

到MAIN COURSE~賣相很好
(我開始意識到, D野食應該真係幾好食~決定都要寫OPENRICE~所以先開始影相 tongue , 
不過唔夠光, D相影得唔好, 請見諒!)




我叫七成熟~
好味, 份量都岩岩好, 我全份連薯仔食曬!~

後來上甜品同飲品, 凍凍地, 突然想飲熱朱古力~
同覺得佢D野食好食, 應該朱古力都會好好飲~
我叫左3位朋友又跟住朱古力~

不過後來待應(OR我覺得可能係老闆黎) 覆番我地原來係冇朱古力, 但有柚子蜜同柑桔蜜~

但我一諗起朱古力就搞到我好想飲奶類飲品, 所以我叫番熱奶茶~
2個朋友叫柚子蜜, 一個叫柑桔蜜~

果然冇睇錯佢, 熱奶茶好好飲, 茶味奶味都好足, 同埋應該都幾多奶, 我落一包糖就夠~ (平日我多數要2包)

柑桔蜜好香, 好似係咸柑桔黎~ 凍天氣飲正啦~

之後甜品竟然係心太軟加雪糕~



好好食, 唔會好溜!!!!

食曬成個餐感覺非常良好!

埋單時竟然見到係唔洗加一!!!
4個人食左$602 ONLY!!!

真係好抵食!

之後老闆問我地覺得D野食點, 我地都大讚~ 因為之前見到OPENRICE 得3個食評, 就問佢係咪新開, 原來只係開左約一個月!

同埋我再問, 2, 係咪唔洗加一架~佢地話係~因為想TARGET LOCAL 人, 後生仔~
所以唔想加一
(HAHA!雖然好似冇咩關係, 但唔洗加一當然更開心)

真心推介 ^^


大家可以 LIKE 我 Fans Page ar !!^3^
即使冇時間去郊遊, 睇多D大自然相, 對身心發展都絕對有好既影響!
都市人, 輕鬆D LA ^^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言