2014年1月6日 星期一

繼續紅葉之聯合道公園 X 九龍寨城遊

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

由於有人識路, 又想健康下, 大家就決定行落去~~~~
行行下~見到有個公園有紅葉! 就走入去影~~~
聯合道公園, 真係未聽過@.@..



好多紅葉跌左落地下....但又幾靚 :P


好荗盛啊!!!







地上紅葉真係好靚!!



好鍾意呢一棵樹~~








影左幾個公園仔~老實說, 呢到真係幾OK!~ 如果大家住附近, 不妨去下!

之後行多三四個字就到九龍寨城公園~~
第一次到, 好古色古香~~~ :)


















黃色的樹也很美呢~



日落又開始了....


呢隻樹都幾有趣~~
好靚好得意, 請問大家呢棵叫咩名??? :)



呢隻熊貓... 我認住你=3='
(CK仔一度以為係公園派隻熊貓出黎... 同朋友講.. 先知.. 我笨了...
純粹只係一班年青人黎拍片=3=' )



謝曬的紅葉



題外話~~
之後去左九龍城食晚飯+甜品~~
甜品真係好好食! 我係食芝士撻~超正, 唔溜!!!!
仲好細心為每個甜品畫公仔~好有心機啊!!!
重點係, 唔貴!! 好似每人都係三十幾蚊到~
正!!!









出左幾篇, 俾番少少CK仔背照先XD
哈哈, 我個頭係啡紅偏紅色的 :P
大家都話~~~睇我個頭仲紅過D紅葉啦 >V<


CK仔漫步公園~~



咁就行左4個地方影紅葉了~
見到有人話, 其實紅葉只係秋天自然景像, 點解講到好出奇, 非影不可咁.
大概, 都係因為香港人工作太忙, 而且又唔係成日夾岩時間去旅行睇到外國當旺景色
而香港又有一D地方好似外國FEEL, 咁就自不然大家都想去觀賞一下.

其實, 只要大家停一停, 看一看, 
大自然景色, 四處也是.

說回外國FEEL, 明明係HK, 點解一定要將靚既地方話好有外國FEEL呢?
唔可以話, HK真係靚?
大概, 我們已把都市壓力大的HK 概念植入了自己腦袋中
已經忘了, HK也很美.

早前睇新聞,

Google熱能地圖 最多人打卡係邊度?
香港的維港就排在東南亞區第三名,全球更是排名第24,比東京、大阪等更厲害;東南亞區頭兩位都是強國城市,分別是上海和北京。

其實... 香港真係唔差的. 忙碌的HK人, 
人生不止工作, 抽一點時間, 細看身邊人和事. 
這樣, 人生才活得更有意義.

2014, 加油!!!!!!!!!


另外紅葉文章:

青衣公園。紅葉篇。市區中的一角優雅


追尋紅葉之九龍塘根德道花園


大家可以 LIKE 我 Fans Page ar !!^3^
即使冇時間去郊遊, 睇多D大自然相, 對身心發展都絕對有好既影響!
都市人, 輕鬆D LA ^^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言