2014年1月17日 星期五

尾水紅葉之北區公園

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

睇左Discuss C兄影北區公園既紅葉, 十分靚!!
行完龍脊又未係好攰, 之後就趁 (12/1)星期日決定入去走一轉~
本來諗住係上水搭的士入去
不過後來朋友話原來粉嶺同上水都行到過去
咁就行啦~~~
係粉嶺C出口出~大約行十分鐘就到了.

wow, 好似好靚~


好似都幾大咁喎~



最值得睇都係人工湖呢到











好古色古香



其實我好鍾意湖既倒影



大家都眼見, 好多樹都已經開始枯LU~










影黎影去都係得幾棵, 期間都聽到應該係附近居民話上幾個星期靚好多~~~
不過整個公園其實都好靚!
就再四圍行下^^


我記得了, 鳳凰木 :P


呢張都好有中國山水感覺


呢棵樹, 應該都好老吧?



呢3隻色, 好有趣^^



園內仲有個小瀑布


係湖到都見到好多龜蒲頭^V^


點解咁多魚上面? 因為岩岩有人扔完面包黎
我估個湖到都有好多生物^^"


另外都好多花~~~
有D都幾靚~!








留個紀念 :)


影埋呢轉, 我估四周既紅葉都快枯萎lu~~~
今年CK仔一共去過5個地方影紅葉, 其實我都係第一次 :P
本來只係PLAN去大棠影, (其實我都未去過)
不過最後因為估計太多人而取消左
唔知出年, 我又會唔會去呢?

題外話, 岩岩見到U travel 已出櫻花專題

唔講都唔知HK都有櫻花睇, 一直諗起櫻花就會諗起日本
今年, 就等我試下去睇啦!!!

另外, 都感謝各位支持過睇呢個Blog ge 朋友, 其中一篇青衣公園竟然過左10,000人睇
亦感謝陪伴過我四處尋紅葉既同伴~

有你地既支持同陪伴, CK仔就好有力量繼續尋找HK好地方!!!

而都因為近排多左人睇, CK仔Fans Page 多左大約100 人 Like
如果大家都支持我, 不如給我個Page 一個Like, 俾D鼓勵我丫^V^
最好Share埋俾朋友仔添啦 >V<
CK仔短期目標, 過500個人Like :P

感謝大家!!!!

小預告, 呢2個星期入手左好多好多新玩具, 有新相機, 新鏡頭, 新防潮箱.
期待盡快試玩呢 :P

沒有留言:

張貼留言