2014年1月5日 星期日

追尋紅葉之九龍塘根德道花園

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

本來一個月前已經約好了今日去大棠影紅葉, 
不過相信有留意紅葉既朋友都知近排APPLE DAIRY SHARE 左遊客逼爆左大棠.
除左己身好難上之外, 仲大大打擾其居民日常生活同大自然美景.
所以我覺得今日星期六, 一定會有警察控制人流. 真係上唔上到去都成問題 
(CK仔好唔鍾意多人的地方...一多人就冇心機欣賞同影相)
就決定跟U TRAVEL 介紹既九龍塘同九龍城景點~試下去影~

行程: 九龍塘根德道花園 => 九龍寨城公園 => 九龍城晚飯

今次仲有新朋友加入CK仔郊遊小隊, 希望唔會悶親大家啦^^

約左1點九龍塘mtr等, 哈哈, 經過多番經驗, 都係預番半個鐘俾大家遲到...

結果, 朋友們的確用盡我呢個buffer  @.@ 
唔洗趕船就由你!!! :P 畢竟週未就應該要輕輕鬆鬆既^^

1點半正式出發~今日有一位地頭蟲帶路~ 好快就行到去目的地!


個公園唔大, 比起青衣我估都細5-6倍...又或者咁講...
其實只有大約1個足球場咁大~
不過都有一個舒服既感覺
大概係因為冇咩人! :)






當然一黎到就已經見到紅葉~~
大家都紛紛拎相機出黎影餐飽~~~













玩完遠景, 當然又換下鏡玩下CLOSE UP~






其實我幾鍾意以下呢張^^
好似D賀咭/ppt background :P


除左紅葉, 仲有D 就枯既黃葉生左係樹上.





而樹下都唔少枯葉, 我估, 紅葉壽命真係差唔多到頂了


好似呢枝小樹幹咁, 就只餘下一塊完整的紅葉


大家要影就真係要快啦~~~

公園唔大, 所以只係留左1個小時就走.

不過其實有塊草地係到, 如果野餐都唔錯, 大家一定會有包左場既感覺~

呢個地方, 真係勝在夠近MTR, 大家都好方便到.

同埋人流的確好少, 你想點玩都得~ 又唔洗怕影到其他人入鏡~

唔會有好似去左街市咁既感覺~~

之後, 因為時間尚早, 地頭蟲帶我地步行到九龍城~保持身心健康!!

下回再同大家分享途中既公園同埋九龍寨城公園, 呢2個地方都有紅葉影.

其實, 1日可以去曬幾個地方, 絕對係好選擇, 

因為3個地方既光線, 樹既形狀, 周圍環境都有唔同~~ 構圖都可以唔同D~

另外紅葉文章:

青衣公園。紅葉篇。市區中的一角優雅



大家可以 LIKE 我 Fans Page ar !!^3^
即使冇時間去郊遊, 睇多D大自然相, 對身心發展都絕對有好既影響!
都市人, 輕鬆D LA ^^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言