2014年1月29日 星期三

行山樂︰城門水塘>草山>沙田

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

又出發行山了~
話說星期五起作病, 都有D擔心星期六會行唔到, 
但好彩狀況都OK!!
約左十點荃灣M記等~
大約十一點就出發搭82小巴上黎城門水塘
其實一直都想行呢到~~第一次行
好彩又有朋友帶路 :)

今日個天好靚啊!行山一流!!




行幾步已經見到個水塘~


wow. i like it!!! :)


呢到D樹好高啊~



有條小路行出黎, 當然要望下!!!

D 水清到好想係到游水~






行番上去既山路, 呢D... 係屬於樹幹嗎?


龜裂左既地板


勁乾既感覺


呢到其實就係水浸百千層...
下次summer 一定要黎睇過!!!






呢舊石好大舊 lol....









再行番上去, wow, 終於見到馬騮lu...


個PATPAT勁透紅@.@


真係好多隻!!!



向左行~~




仲有少少紅葉未枯~


毛神神既~好得意~


一直都係斜路上, 仲要係暗底中其實有少少斜, 都要D腳骨力~

人生交叉點!!
根據朋友說話, 左路快1/3時間, 後段有D急速, 少斜, 我應該應付到的
右段, 一直平路上斜夾石屎路~冇乜野睇

大家俾我去簡, 唔...
我唔想挑戰, 右面丫唔該 :P




標本林~


呢個樹幹真係咁既色@.@.
好特別

但其實大家都有D累同好想快D到山頂, 就冇再行入去繼續睇~

以下2位仁兄. 決定跑= =' byebye 你條尾.....



到......未........啊...............?


今日見得最多既一定係牛屎@o@


我見個山頂啦!!!! 中間直望過去~~~~就係o個到!


好靚啊!!! ^^



仲要再上....


行行下見到... 有人行到鞋都爛埋...poor @.@..
唔知佢點上/落山呢~~~


其實呢面出去個山頭好靚, 不過... 冇時間啦~我地要繼續上山啊!!!


wow, 愈來愈多!!



呢條小路, 不得了, 唔洗預我^V^



就到就到!!!!!


真係好靚


呢到.... 有另一條路...
原來就係頭先人生交叉點既另一面
哈... 好彩冇簡到姐~~~

大家都話好彩冇行XDXDXDXD

朋友啊, 你成日underestimate d 難度同時間, =3=
我唔信你架啦 >.<



草山~~我們到了~!


見到個最高點啦


仲有少少耶穌光 :P


登登~~~~


朋友們一枝箭就衝左上去= ='''
我唔敢上... 留係下面.....


等多左等, 唔, 都係唔得, 我要挑戰一下!!!
我又爬 :)


爬到啊!!! :P


YEAH!!!影多幾張先真係, HAHA!




好靚啊~~~~





沿途勁多飛機行過


落山LU~~~
落斜原來都有少少辛苦的.....






Opps................
一跟樓梯...............


221代表咩?仲有221級樓梯就到?


就係咁, CK仔開始一路數一路數..
點知... 數到25X時, 好累啊= ='
仲未完既...
haha, 所以之後就冇再數落去啦...


冇啦啦有個千秋係到, 其實幾恐怖....



到.......未.........啊..........=.='





行到呢到, 叫到落番地點, 我估都有行左近一千級樓梯 lol.......
但仲未到沙田...
行行下, 見到有TAXI....
SORRY = ='
我地決定.................
搭的士!!!!!!!!
哈哈~因為實在太累了!!!!!!!

今日行左14.5 KM...
哇... 真係好長...
再加多少少就係盲俠行D fd 黎架喎....
唔怪之得咁累啦..........


哈哈, 好鍾意呢張 :P

今次行山朋友又轉左~~~
大家要堅持啊!!!!!
唔好懶下去啊!!!!!!!
我地要一直走下去 ^^
唔得放棄架 :P

回家時, 係巴士到訓到傻左...
之後, 亦都走左去睇醫生, 我既病... 就開始了..........  :(

截至今日, 星期三, 仲未好番 =[

如果大家都支持我, 不如給我個Page 一個Like, 俾D鼓勵我丫^V^
最好Share埋俾朋友仔添啦 >V<

沒有留言:

張貼留言