2014年1月13日 星期一

好天氣之龍脊日

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

 上次行山已經係十二月頭既事, 相隔一個月, 終於再出山
今次行龍脊~港島徑~~~

相約十點筲箕灣MTR等~一齊食太興早餐, 買埋水之後就出發!
搭小巴去土地灣落車, 大約都要搭20-30分鐘

大約11:30, 正式開始行!!! :) 



出發地戶有一個流動公廁, 可以去完先 :)


今日天氣十分好!!! 出山岩曬!


好靚啊^^


十分鐘唔洗, 就已經少少景~


舊石裂左 @.@


再行多一陣就見到有個分叉~
見到D時間就開心, 因為知道... 一定唔長XD



但好搞笑, 我地見到有個郊遊地點 :P
唔知有幾多人會行上黎郊遊呢.
不過因為我地唔知要行幾遠, 所以冇入到去睇^^"


wow wow~~靚靚~


又樓梯... 老實說, 樓梯對我黎講真係唔係好OK...
一行就喘氣....
希望唔係好長啦....


見到左山到有條小路, 都有好多人行.
咁睇, 好似好斜咁既@@ 同好似好遠...
本身都有D驚... 係唔係要行好耐...



之後又見到個分叉, 有幾位行山C兄話如果後生仔就直上, 如果年紀大就向前~~
話2到都上到去, 哈哈, 我地當然就話向上啦 :P
行之前C兄們叫我地要拉下筋先~~~
之後我地一行八人就係D 欄杆到拉筋 XD
哈哈!!


行左唔係好耐, 又上到去了~~~



呢到好大風啊~吹到個頭都亂曬 :P


大合照^^~~~
好似今次係最多人行既一次






見到山頂啦, 好近~~~ GO!!!



又有呢D樹洞啦~~~好靚啊


一個GOLF場


同親愛既表姐合照, 哈哈, 上次行大東, 辛苦你了XD
今次, 唔洗你幫我拎backpack lu XD


YEAH~~~真正到頂~













咁就落山啦~~~好似... 只係1點幾到~
之後我地決定落埋大浪灣~


呢條路好多人踩單車, 好勁...
我行都要好小心, 但見佢地係條好窄既路到踩, 真係厲害!











行到黎呢到, 到好多消防員, 救護車, 仲有炸彈處理...
封左左面條路...
到底做咩事呢@.@.....


之後見到右面有條樓梯~就落去大浪灣~~~
向前行就係落小西灣~





WOW~到達~~~! 今次感覺好快, 3點3就行完.
(雖然可能大家行會仲快XD)
但我唔洗再趕頭趕命咁行/行唔曬, 已經好滿足XD

呢段路雖然冇咩景睇, 但係因為好多樹, 所以真心覺得自己行緊山 :P
我都好鍾意行呢D!



大浪灣, 好多外國人~
我都係第一次黎.
平日都係去石澳多~~~ 原來呢到仲靚!!!
如果有得簡, 下次會簡呢到BBQ LA :)




之後當然E肚~
總覺得行完山要黎番碗麵XD
正啊!!


今次仲有啤酒啤啤佢~
爽啊~~~


陽光射落山頭, 很美~~


見到月亮@o@


食完就落沙灘睇~



好多人玩滑浪, 好有型 ^^
同埋, D浪真係好靚啊~














約五點, 就回程了~



好多人等小巴, 我地到第四架先上到


今日行山, 到此為止~~
送上很美藍天白雲一張^^


今次既路線好輕鬆, 好簡單, CK仔好鍾意
如果大家可以推介類似路線俾我就好了^^

今次都有幾位新朋友加入CK行山小隊
哈哈, 好開心! 下次大家再一齊行!!
亦都因為多左男仔, 大家步代都快左~
睇網站寫三小時完成, 而我地用左3小時45分 ^^"
好彩冇咩樓梯, CK仔都未算落後太多 :P



係山頂, 拍了這一張合照~
感覺真的很青春。
青春, 就可以有本錢去衝, 去闖.
問問自已, 有幾耐冇試過跟從自己意願?
如果唔傷害別人, 自己, 大家不妨也衝一番。
你永遠唔會知, 那個得益有多大。那個得益, 有多有少, 有有形, 有無形。
無論結果如何, 至少, 你會感到快樂!為自己這個決定而感到驕傲。


大家可以 LIKE 我 Fans Page ar !!^3^
即使冇時間去郊遊, 睇多D大自然相, 對身心發展都絕對有好既影響!
都市人, 輕鬆D LA ^^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言