2013年12月17日 星期二

布甸狗聖誕出走記

朗豪坊既hello kitty展竟然…………有好多布甸仔既朋友!
布甸仔決定出門探佢地!

我來到了好多人既旺角~
好多人啊今日~


到啦到啦!


門口影番張相先~
到此一遊~


連好耐冇咩點見既馬騮仔, little twin star,大口仔,都有係到
但.... 竟然冇我既?>.<

自製合照~


嗯嗯~~~我要同你地每一位合照!哈哈!





其實我都可以有個畫框啊^^






我係ZIP位高手~


我都有COUNTER架 :P




雖然係朗豪坊我不是什麼, 但在CK仔心中
我永遠都係VIP


之後, 我相遇了rabbit 女, 今天, 你能做我旅伴嗎?


所以, 好快我就約左rabbit女去浪漫下~

我去左邊?你認得嗎?


拿, 睇埋呢張知啦掛?
無錯!就係新城市廣場^^
好靚啊~好浪漫啊~~~


好期待, 快D入去囉RABBIT女


好彩我地生得夠高, 唔洗俾人頭遮住姐~


D線條好靚, 很喜歡~


靚仔嗎?
哈哈, 唔同左樣既?
唔緊要啦, 我地都係同族~



呢到好正啊,我記得架
[光是浪漫,就已足夠]




玩到有D累, 偷雞坐下先


好似度高咁, 我岩岩好!


再來~~



啊, 唔得啦, 我真係好累, 借我呢埋一陣啦....
你睇我唔到你睇我唔到


啊... 又影...
我已經縮左水架啦喎...


好啦rabbit女你同我一齊影~


最滿意的合照


今日真係玩得好開心^3^

布甸仔在此預祝大家Merry X’mas!!!!


如果你地都鍾意布甸仔, 
LIKE 我Fans Page ar !!^3^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言