2013年12月4日 星期三

可一可不可再之大東山篇

大東山, 係因為朋友SD俾我睇, 話秋天呢到D芒草好靚,
所以我地就PLAN去
去之前都有睇左好多遊記~
同本身有一個去過既朋友帶路
佢話佢上次都只係行左3個零鐘, 但預我地就預多D時間
結果就約十一點係東涌食LUNCH, 之後上山~
不過最後朋友因為唔舒服, 去唔到~
我地就自己上~

之前都知係要體力的, 所以準備定行山仗同2.1L水!
同埋小小朱古力~能得利糖~

食完LUNCH後, 係東涌搭3M就出發
見到有另一架, 都係可以去伯公坳的~但站長叫我地搭3M, 因為平D :P
大約$16.X 一程
第一個站就落車~都幾多人落~落車後向前行, 就會見到上山路徑~
同埋一個俾人辨認既涼亭~




上山LU~好似D郊野公園咁~


都幾一望無際^^"


都幾舒服~~



開始有D喘....



看到那少少的芒草, 我知道, 我是為你而來的!!!!





因為知道難行~之前聽過好多人講話行山仗可以瀉下力, 於是出發前一日特意買左枝
可惜太急, 買左都唔平.. 希望真係有用啦!
今次亦係第一次著長褲, 因為我一直好怕好焗, 
但知道今次周圍一定好多長草, 都係著長褲好D
唔洗怕界到隻腳 :P雖然唔係咩美腿, 但都要保護下XDXDXDXD


其實行左... 我估半小時都唔知有冇...
已經覺得唔舒服.... :(
上到高D, 行到好熱, 但又有D冰冰地既風吹埋黎
呢個感覺好唔舒服, 就好似病左但出緊冷汗咁........
有點曬, 全程冇樹蔭... 所以一有水我又"唔小心"地飲好多...
搞到有D想嘔...
唉.. 真係好鬼冇用!!!!!!!!! T^T

全程都只係有呢D石仔可以坐下咁...

見到呢到真係不得了...
我要停一停, 抖一抖了, (其實都已經抖左好幾轉....)
爬樓梯真係好辛苦啊................................
>.<

好似真係凍凍地... 都係著番件褸先~~



來張大合照~~~


天啊... 真係天梯的感覺....
沿途大家都不停同我講... 就到架LA~
見到啦見到啦....
>.<
說好的盡頭呢?


休息左一陣就.... 衝啊!!!!!



見到我呢個樣就知.......
我見到仲有好遠先到LA >.<
我估家下只係3分1....



WOW... 見到有人係到影婚紗相...
呢個位真係幾靚咁!有山有海~
但... 上到黎, 未免太辛苦吧???@@
佩服佩服!!


唔係擺POSE... 實際係... 我已經好累.....



好想訓低...


好靚, 不過草略嫌矮~


成日見D人影大東山好靚, 但...唔知點影先靚D @.@....


終於有個位可以坐下XD









hoho~咁辛苦上到黎, 請容許我多拍幾張 :P


哈哈, 好鍾意以下呢張^^"
我冇CHOK架~我都唔知佢地影左既XDXDXD


其實.. 對住個太陽真係好曬
都係帶番副照先 :P



請找亮點: 
CK仔獨霸山頭 :P YEAH!






opps...只係四點半....開始準備日落啦....
掛住影相, 結果......當然係上唔到山頂啦!^^"
我地要開始回程了....
唔係就要行夜山... 危險呢~


行行下又忍唔住影XD










很唏噓似的...



















途中, 我地去番有人影結婚圖個石個到影~
HAHA 但因為日落緊, 唯有玩玩影子吧 :P










年青人, 總要有夢想!!!


最後... 落山連影相都花左2.5小時...七點落到山.
落到最後1/4... 更係天全黑了, 望番後面, 完全望唔到野...

而且, 一向體力好屎既CK仔... 更阻住左好多人既前進. 
(因為條路大家都見到有幾窄)
一到闊D, CK仔都會讓後面既人先行...
有好多人都同CK仔講加油.話好快就到架啦 
(當然聽過無數次"好快就到"既我都絕對知道大家只係positive thinking, 鼓勵我)
行山有趣的位係, 大家都係同一個目標. 一起登上山頂. 安安全全下山.
互相支持. 呢種感覺, 真的令人感到人間有情.

上山難, 下山更難, 雖然只係看似好簡單既樓梯級, 
但畢竟有幾百級, 而且有D好大級...
CK仔行得好好好好好辛苦...
去到中段...我感覺到自己腳力已經冇曬... 好軟... 好軟...
有好幾下, 我既右腳係自己突然冇力...
好彩有人拖住... 同埋有行山仗...先至冇成個仆低...

講真的, 今次行到一半, 已經好想放棄.
個感覺就好似仲辛苦過1年前行20KM盲俠行咁辛苦...

落到山後...痴住張椅....

更好笑的是... 搭巴士落車時.....
我右腳大脾抽筋 T^T
行唔郁....
隔左陣先冇事.... T^T

而今次既行程, 令我更明白, 咩係量力而為....唔好格硬黎.....
同我真係.... 好弱雞 :(
雖然去到最後, 我都完成左路程..... 
不過... 真係覺得....可一不可再....

諗番...好彩當時我地都冇堅持要上山頂... 否則應該起碼八點半先落到山...

最後, 我真係真係真係要俾番個超級大的CREDIT 我表姐.
今次路上, 佢既照顧, 遠遠超過以前幾個TRIP...
表姐好快就二話不說, 幫我背起整個backpack...
(今次... 我... 有..... 2.1 L 水... 1部D80+40mm micro, 1部V1+10-30mm)...
可想而知... 重... 到.... 呢.....

落山更要全程拖住我...
因為.. 我真係好驚 T^T.....


另外, 都好多謝同行既2位朋友... 我知道...
如果唔係我, 你地一定上到山頂同埋好快落山
感謝你地既包容, 體諒 :)

要克服行山...增強體力, 總要時間..
也許, 也許有一天... 我會改口... 再度挑戰大東山.....
我都好希望呢一天會來臨!!!!
(不過到到今日星期三... 過左4日... 我既右腳都仲好痛 =3=" 見到樓梯都驚...)

Fighting!!!!!!!!!!!!

後記: 睇番人地D BLOG, 影大東山真係好靚....@.@...
可能因為我地冇上到山頂
可能因為呢個時候黎已經太遲
我地睇到既芒草, 好似... 唔夠盛放 @.@....
而我既角度, 構圖, 也有很大的進步空間^^"

加油加油~~~~~~~~~~~~~~~

雖然我講到咁辛苦.. 但我知道... 好多人都冇乜野的...=W="
視乎個人體力吧....

今次行得真係好辛苦, 請給我一個支持 T^T 
LIKE 我Fans Page ar >.<
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言