2013年9月29日 星期日

後生了十年之香港新界一日遊 - 濕地公園篇

對上一次去濕地公園, 應該都四五年前, 好多年冇去過lu, 既然約得朋友下午入大生圍, 唔好浪費左個車程, 決定自己早D入去濕地影番轉先!

好熟悉既道路, 從前回嶺南就係成日行呢條路, 都真係好耐冇行過LU...


去到天水圍, 搭705/706都可以去到濕地公園的


濕地公園就當然係濕地公園站落, 行上天橋就會見到有指示牌~


呢條路又係我至愛, 記得秋天黎既話所有葉會係啡紅色


例必影下蓮花




見到蜻蜓都要影下既~


以下呢張, 好鍾意那個水圈


好舒服啊, 好耐未係HK親親大自然了....


黎到呢個浮橋位, 最多拍攝人仕停留, 大概係全公園最易有收獲的一個位, 
我都唔執輸吧~XD



其實咁睇番, D彈塗魚都幾核突




大蚶既, 俾人感覺, 好戰爭格!!!





點都要試下枝鏡既, 當然, 始終唔及MARCO靚~


趕時間去大生圍關係, 我只係留左1小時15分鐘左右就要走了~~
不過今日既濕地公園真係好少人, 我好ENJOY


如果後面冇樓, 你話幾好?








而家仲搞緊個....(唔記得咩節, 係入口到有個水族箱係到俾人影相)


濕地戰友.

Nikon V1 + Nikon 70-300mm VR


要講下用後感, 用Mon取景既話就太辛苦了, 因為好明顯重量唔balance
所以, 都係要用番電子觀景窗會舒服好多.
另外, 我都會擔心條頸帶綁得唔夠好而成部機跌倒, 所以行路時我一定拎實枝鏡.
夠光底下對焦都OK.開始慢慢用慣V1, 始終佢既半下對焦手感差, 唔似得其他機咁FEEL到你係對緊焦...
總括, 開心的, 以後要試埋影動物,蝶,雀 ! :)

沒有留言:

張貼留言