2013年9月23日 星期一

七日六夜沙巴遊。2013年秋天 (Day 7)

Day7 old town cafe again ~Back to HK
來到LAST DAY 的早上, 我地決定再食OLD TOWN !!!
飲多杯我至愛既CHAM COFFEE ^^同埋去食多次咖央 



之後回程時去左買雪條~RM23.8 1盒~ 我結果....買左5 大盒!!!!!!!!!
(明明說過唔買返去的....不過又真係好想俾朋友試下~)
因為好快就CHECK IN 左..我地足足等左個半鐘... 今日仲要咁岩冇冷氣...係到焗桑拿咁..好準時返到HK~ 
咁樣, 我既7日6夜沙巴之旅就完結了!!!
洗費好平HK$3500-3800 到玩7日反而手信比洗費貴, 我買左HK$1200 到, 
當然都真係買左好多野~整體$8000 內玩曬7日, 我滿意^^"
因為我上次去布吉都用左過萬~

係到我有D感想同大家分享去旅行, 心態同埋當地天氣真係好重要, 
我去之前的確睇到Forum既差評, 有D擔心., 加上頭1,2日又落雨, 又冇乜野做咁, 都好似搞到唔係好期待, 仲覺得好悶~
但後來愈去愈精采, 愈去愈開心, 就更確信沙巴係個好地方
有人話見到好多大6人, 但有時, 可能佢地係台灣人, 新加坡人呢?唔係個個講PTH都係大6人黎既...
我去美人魚個次都有幾個大6人同船, 但個男人都好好笑容, 有禮貌, 後來係機場撞番佢都有SAY HI~

去旅行嗎, 就係想開開心心, 放低HK既煩惱一陣, 好好咁RELAX 下每個地方都一定有值得讚揚既地方.
只要我地花時間, 心思去發掘, 一定可以搵到.
拿, 講到咁樣, 我唔係全程開心架, 我都有個好大既唔開心位, 直頭發曬脾氣我會再另開POST 講.
因為個樣野只係個別例子, 唔想破壞大家旅行既心態

希望黎緊去沙巴既朋友, 玩得開心D!!!! 

沒有留言:

張貼留言