2013年9月22日 星期日

七日六夜沙巴遊。2013年秋天 (Day 6)

Day6 沙比島浮潛, 雙天海鮮, 怒買手信, 再按摩
來到尾二的一天, 亦係我覺得全個TRIP最開心既一天!!!今日我地出島去~~~~~~~~~~ SAPI!!!!!!!!!!
今日好好太陽~~~一黎到, 真係好靚AR ~~不過明顯比馬奴干島細好多~但D水清好多!



今次有番D EXP, 我決定租救生衣同埋蛙鞋, 因為都怕整親腳
出發啦!!! 以下落黎, 你地睇相都會知我有幾開心架啦
















WOW... 勁大隻海膽!!!!




係海到, 真係好舒服










似唔似係泳池入面呢 
真係好爽, 估唔到勁快我地玩左2個幾鐘~~~
之後就去沖身同走人, 但真係好滿足!!!
我個HK$450 租潛水相機果然冇租錯~~~ 終於有用
去雙天食海鮮~
桔仔冰, 奶油炒虎蝦, 紅燒鮑魚, 蒜蓉扇貝, 東星斑












2個人食, 埋食RM276, 唔... 其實我覺得都幾貴 @.@....我本身唔係好好海鮮, 但黎到沙巴又冇理由唔試下, 就豪俾佢~~~~
之後我地就返返去WS~開始去買手信~買左6大袋...勁CRAZY....
臨走前再去富源飲多次拉茶, 食多次咖央^^
之後就番酒店返番D野, 冇理由最後一晚咁早訓! 決定落去行下商場個陣九點... 啊... 我地想按摩.. 但好多都收九點...都唔做我地生意  (我仲以為好多地方都係九點前有客就會照做架TIM....)
之後好辛苦先搵到一間有, RM 56 做1個鐘腳, 其實都唔係平的...做完之後, 哇下, 佢俾份野我地填, 原來要俾TIPS @.@咁又被屈多RM10.算數, 反正最後一日~!
之後我地去左附近食宵夜~食左個星米同埋炒老鼠粉(好似銀針粉)
咁又完滿的一天了

沒有留言:

張貼留言