2013年9月29日 星期日

後生了十年之香港新界一日遊 - 背景篇


話說CK仔中學高form開始已經好鍾意周圍香港遊(無錢出國啊嗎...)
因為鍾意左影相, 買左我既第一部非傻瓜機係Casio Exilim Pro EX-P600
Casio Exilim Pro EX-P600

之後上左DC Fever 同班C兄C姐吹水 (對, 我來自討論區的)
仲約埋出黎一齊影相, 去得最多既一定係大埔鳳園~ (有一位到而家都仲係好好朋友!)
個陣先岩岩知咩係A, S, M mode, 新手對咩最感興趣?
緊係快門1/200 同1秒既水係會有咩分別啦~
拿, 我搵到張以前既相:P

當然... 單靠呢部P600 緊係影唔到蝶...
所以好快CK仔就買左Fujifilm FinePix S9500 Zoom
Fujifilm FinePix S9500 Zoom

又黎多張以前既相

仲會自己無聊打下燈仔玩


再玩多一年, 就已經轉埋單反, 買左當時既 Nikon D80

Nikon D80

由於o個陣既EX600 家族已經全部升曬去單反, 好自然地我都一齊跟大隊, 買左Nikon
而鏡都係佢地推介俾我的
Tamron SP AF 17-50 F/2.8 XR Di II LD Aspherical [IF] (A16)
Tamron SP AF 17-50 F/2.8 XR Di II LD Aspherical [IF] (A16) 1/2

Nikon AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
Nikon AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED 1/2

個陣至鍾意咩?當然係淺景深(每個新手都會期待的吧??!!!)

P.S: 致各位比我更不懂影相的朋友: 我好記得好多C兄都係forum罵 : 大家唔好成日問有咩技巧, 用咩機/鏡先可以影到"景深", 每張相都有景深的! 並不是透過什麼技巧、器材才會有景深. 你所講既係叫"淺景深"

(所以唔好seven左)

附帶一張當時好鍾意的"淺景深"相.

講番影相, CK仔一向唔鍾意睇好多書本, 刨好多文去研究, 我只係鍾意影.
影完我開心, 自我感覺良好就已足夠。(所以一直都冇乜進步)
另外, 亦都一向唔識Photoshop.... 執相都只係用D好白痴既software.
所以, 我都只係玩玩下, 同Pro呢個字完全談唔上關係.
拿起, 覺得美, 有意義, 就拍下來

買完之後, 陪我走過很多地方.
可是, 自工作後, 我只用過2次.
大概就是三年前的台灣旅行, 和兩年前的下白泥日落.
之後, 相機等等, 一直擱置, 
什至去旅行都是借人的Olympus M3/4, 又或手提 / 傻瓜機就草草了事.
原因: 
1.懶出去影相, 一諗起就覺得遠. (明明以前就每星期都要從將軍澳入屯門返學) 
2.覺得好重.

不過, 近來看過了一篇Yahoo 文章
十五個香港睇日落最佳位置

突然有感而發, 從前的那個我, 去了哪裡?
出國旅行去多了, 工作又多了, 人生... 不應該只是這樣的.
我在FB打了以下:

從前, 總喜歡四處去, 即使係香港也好. 曾經, 我買過一本香港的旅遊書, 希望了解, 走遍香港每個地方.
還有一個小志願, 其實我小時候是希望可以當導遊的.
長大後, 卻被種種原因拖垮了那種動力.
有機會, 有機會, 我想把未走完的地方, 從新踏上路途, 好好欣賞一下, 那怕只是香港.

就是因為這個, 我有了一個決定.
買一部新機去鼓勵自己, 再四處走走.

本來, 多番考慮後, 想買 Nikon 1 AW1
Nikon 1 AW1
始終今次買機係想輕D, 同埋可以用番我o個2枝鏡
呢部再加防水, 那下次去浮潛就唔洗再租相機~
雙鏡$7XXX, 還可以.直頭已經去埋百老匯睇~
um...傻豬了, 原來, 只係出左發佈, 但未正式發售, 要到十月中.
但心急的我, 唔可以俾呢樣野而整熄我團火, 
突然記得鑽石山廣場有間賣過一部Nikon既雙鏡好好好平
我又衝出去

Nikon 1 V1
Nikon 1 V1
雙鏡 $3459
平一倍. 但CK仔向來都幾物質主義, 買番2年前出既機款?
我知自己一定好快頂唔住, 不過, 到底今次三分鐘熱度, 又有幾三分鐘呢?
反正三千多,又真係真係真係比AW1平左一半, 就試試看!
決定了!!!

Nikon 1 NIKKOR VR 10-30mm f/3.5-5.6

Nikon 1 Nikkor VR 10-30mm f/3.5-5.6 Review Image

Nikon 1 Nikkor 30-110mm f/3.8-5.6 VR 



加埋個FT1


我的全家族就形成了



不過, 不得不提的是.... Nikon D80 已入塵, 和我遺失了......叉電器.
如果要用上, 我又要花一些錢, 所以, 我還是用V1先好了, 
應該滿足到我這個三分鐘人吧!!!

很快, 我亦做左一樣2年冇做過既事.
約影相!!!!
就在9月28日, 我自行到了濕地公園, 和朋友們到了大生圍影相.
還有後續大榮華添, 唔, 呢個係食既 XD

黎緊就會一一分享了!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言