2013年9月22日 星期日

七日六夜沙巴遊。2013年秋天 (Day 5)


Day5 Local Tour 生態巡禮 + 馬來鄉村 ( 長鼻猴 + 螢火蟲 )

今日去睇長鼻猴同螢火蟲~
十二點半上車
之後車左我地去朱古力店~ (聽講好多LOCAL TOUR 都會帶人黎呢到)
一入去, 個個貼貼紙, HA... 一定係計COMMISSION 用....
不過唔好講笑, 都有D野岩買, 買左一小袋



之後又再出發啦...
真係搭好耐車....好似又成2個鐘...
不過呢個GUIDE 幾好, 佢講左好多沙巴既野俾我地聽
o係沙巴如果做餐廳waiter既, 大約RM 1500/MTH
佢地導遊就RM 2000 / MTH
買一部車, 最CHEAP 最CHEAP 既, 大約RM 8 萬幾~好多好少少既dream car都要RM 三十萬~
如果係買樓, 就大約RM 40萬 至 80 萬~
佢地小學一定要學ENG, 中文, 馬拉文, 到左中學就可以簡讀唔讀埋中文
小學中學都係唔洗錢既, 大學就大約HK幾千蚊一個月 (呢個唔太記得係咪)
所以好多時都係外國D人去沙巴大學到讀, 相對少D本地人讀.
沙巴好少police, 佢地人工都唔高, 但有屋俾佢地三代既人一齊住.小朋友返學仲可以有警車接送 
而回教男人可以娶4個老婆, 但一定要公平對待, EG 買1條鏈就是買4條, 買屋又要買4間, 唔可以偏心
什至..... 訓覺都要同4個一齊訓. (係咪好多男人都恨左好耐)
佢話係沙巴好多時都至多係會娶2個, 因為4個實在太難養到XD

聽左呢D都好得意!!!  講完一大輪, 終於到達
一去到, 先去1 D 回教人既屋企食個下午茶



幾好食, 左面既係甜, 好似炸糯米咁 ,右面既係咸, 炸蕃薯

留左10MINS, 就再出發, 呢到就係紅樹林啦!~ 我地上船去!!!



有DOUBLE RAINBOW AR~



睇到猴子, 不過可惜冇長鏡頭 ~.~
影唔到乜濟的...




係船到睇埋日落, 好靚, 好舒服!










之後再去第二個回教人屋企都食DINNER, 都係個句, 我預左大茶飯唔好食.
搵到1,2味係好食已經係BONUS.
今次既好食係通菜, 所以我食左好多XD

再出發睇螢火蟲, 對上一次睇都已經係十幾年前既HK LU... 都冇乜印象係點~
船出發冇幾耐, 已經睇到好多!
多到好似真係D人自己掛左D灯飾上去咁~
佢地有用到一盞綠色既灯黎引佢地飛過黎~
好多飛左過黎, 好靚, 好浪漫~ (如果係同情人同埋自己包船, 簡直冇得頂!!!)
GUIDE話影唔到, 我試左好多次, 都真係影唔到, 
但有一張得得地, 但現場睇係多呢到十倍~好靚好靚的~!




後來渣船既人叫我地拎定相機出黎影, 
問我地READY 未~我地READY, 我頂. 
佢照住D螢火蟲真身....
=.= 原來係咁架....

大家頭先都有細細力捉過下D螢火蟲.....
如果見完, 一定唔敢捉...!!




這樣的一天又完結了, 不過這天的行程我也很喜歡

沒有留言:

張貼留言