2013年9月22日 星期日

七日六夜沙巴遊。2013年秋天 (Day 2)

Day2  馬奴干島浮潛, 貴價海灘餐廳, 味雅海南雞, 按摩, Old town cafe
因為第一日太悶, 我地決定第二日一早就去浮潛, 搭9點SHUTTLE, 因為太早, (係KFC同M記都未開)
我地求其簡左間小茶餐廳叫左個拉茶同咖央食~
拉茶都係富源好飲D~ 咖央超好食!!!可能因為好熱~ 我地仲有BOILED EGG~ 早餐剛剛好~
去到WS, 我地轉TAXI 去JESSELTON POINT~ RM11, 


D COUNTER 好似個個都冇分別, 之前聽朋友講其實好似好多間, 但背後都係一兩間擁有的~
問左D人, 佢地話今日天氣唔好, 唔可以雙島, 只可以簡一個, 我話我地要去浮潛, 簡邊個好?
佢提議馬奴干島, 我話沙比唔好嗎?佢話今日天氣唔好, 唔好去, 馬奴干島大D~
咁就聽佢話, 俾左大約RM 60.4 2個人~
好快就上得船, 個天真係好暗.....



去到又幾好天咁 [好似]入島時又好似要俾大約每人RM10 入島費~



個海灘比想像中差....
喂, 咁似石澳既@@




去到租救生E (RM 10X2), 同埋沙灘"隻" (RM4 for single)~
自己有浮潛TOOL~ (Taobao 回來的 )




but....個海真係好dirty.....我又唔記得左其實...應該游出D 出D 先"可能" 有魚睇
但因為同伴既未浮過, 同佢唔識游水, 所以就冇去到咁出, 結果?
緊係冇魚睇....
不過個海dirty係大重點冇MOOD, 所以我地好快上番岸沖身換3

之後就坐左係到嘆個fish & chip, beers






都幾貴...咁樣食一食...好似加埋要RM 120-150, (尤其對比我地琴日全日洗費都只係RM20...) 
一坐就2個鐘~ 3:00pm~~~
係時候起程返去~

2,.... 太陽出來了... 好好天!!!!



啊... 我終於見到魚啦....係個碼頭到@.@......
好靚AR!!!! 我決定... 我要再出過島!!!!!



出番去, 3點幾, 行去加雅街大約....10-20 MINS? ~忘了, 不算太遠~
食味雅海南雞飯~











好好味!!好重麻油味啊!!!!~~~
但個拉茶都係富源好味D ^^
仲試左個椰子布丁~都幾好味, 但太大, 我食唔曬^^"

之後我地去左按腳, 算平, RM38 按1小時, 因為6點前按有平~
不過得男技師~好過冇~只係按腳就唔緊要啦~
都舒服, 可能因為都累, 按到訓著左

之後再行番WS~ 大約行左15-20 MINS到LA
行左陣就返去了~
返到去, 又有D肚餓, 就決定試酒店隔黎個MALL 既OLD TOWN CAFE~







唔好講笑, 杯咖啡好好飲~~!!!!!! (大約RM 4-5 一杯)
朋友叫白咖啡, 我要 榛子白咖啡, 2杯都好飲!!!
但真係唔講得笑既係個海鮮啦沙, 哇....我辣到左右臉到麻痺曬!!!!!
好誇張, 係我人生食過最辣既野, 如果你自問好好好食得辣~可以去試下!!個炒河就正常~~~今日, 就完左LU~~~~~唔記得係呢日定第一日, 我地走左去買左好多罐咖啡~ 決定要試曬呢到既罐裝咖啡!!!XD

沒有留言:

張貼留言