2013年9月22日 星期日

七日六夜沙巴遊。2013年秋天 (Day 4)

Day4 Local Tour 美人魚島潛水

終於黎到要去美人島既一日, 我地七點半就有local tour 接我地去碼頭
印象中搭左好耐車先到, 好似成個幾2個鐘.
去到見到TOUR GUIDE, 好風趣, 等左陣就上船出海, 又搭左好似45分鐘到.
因為前一晚好夜訓, 所以呢程既車同船我都係訓到成隻豬咁XD
一起身, WA WA WA !!!!
好靚AR !!!!!
我終於見到真正既陽光與海灘啦!!!!




好似平日個D DEFAULTWALL PAPER AR!!!!!

 







D 水好清, 仲要係分好多唔同色, 有淺綠., 深綠., 真係好正!

好快就教潛水, 我係未試過的, 但識SWIM, 我朋友都未試過, 同埋唔識SWIM的
D EQUIPMENT....好重.... 冇諗過咁重.... 成日見D人好輕鬆咁... 原來...係咁架= =
係岸邊學左個零鐘, 好似都OK.








之後食LUNCH, 佢個LUNCH 對比其他大茶飯黎講算好食, 至少有一樣好好好好味既燒雞翼~
食完LUNCH我地又周圍去玩下

咁開心, 我公開我半個樣出黎~成個海灘好少人, 真係好爽!!!!!!




之後到左下午, 真正去潛啦, LUNCH個陣我問個GUIDE, 如果我潛潛下發覺唔得, 可唔可以轉番浮潛, 佢話OK, 不過錢就唔會REFUND.
我話OK AR.
咁我上船個陣就自己帶埋浮潛工具出去.
之後同COACH 講, 唔好潛咁深得唔得, 我地R底.
佢話OK.
之後落艇既一下, 原來係要背住咁訓落去, 個下我開始R 底...我怕個蛙鞋卡住個艇, 咁我咪吊住?  (我認我想太多)
但真心R底= ='
好彩落到去又冇事...
之後就試潛.
UM... 都係個MASK 入左好多水, 可能太緊張, 又唔係好識點噴番水出黎, 花左D時間先適應D
但朋友都係唔得, 一落去就好彩上番, 可能始終佢唔識SWIM, 會驚D.好快佢話唔玩了.
同我開始驚, 我諗... 水底咁深, 如果有咩事, 咁我點算好呢..同埋頭先落多少少時我耳仔痛
我問COACH 落到幾深先有魚睇.
佢答我8米.....
我話好, 我再試多試受唔受到.
之後落到大約3米... 我左面耳仔真係好痛.
我試左好多次噴番出黎都係唔得...
結果... 我放棄了....
我同佢講我都上番去 

上到去, 我問, 我地可唔可以轉浮潛, 佢話唔得... 因為浮潛係另一面= ='我地趕唔切去...
啊........原來個GUIDE 誤會左我係話未上艇之前轉浮潛............
結果... 就係艇到等... 等D人慢慢上番黎... 再回程了...

我同朋友都覺得好浪費AR...我地仲未睇過魚啊....><
雖然知道左自己係唔岩潛水...
之後好快我地就話! 尾二個日一定要再去SAPI !!! 一定要睇到魚.

回程返到酒店, 都七點幾.
UM... 我都唔記得左之後我地做左D咩了...
送大家一張回程之夕陽

沒有留言:

張貼留言