2013年9月22日 星期日

七日六夜沙巴遊。2013年秋天 (Day 1)

之前八月o係air asia 到用$2XXX book 左 沙巴7D6N 機票連novotel 酒店 package. 真係好抵!
所以九月就去左啦~

行程一覽:
Day1 HEA HEA HEA + 富源 + 見到好多迷你兵 + 買咖啡
Day2  馬奴干島浮潛, 貴價海灘餐廳, 味雅海南雞, 按摩, Old town cafe
Day3 沙巴博物館, 洛高宜野生動物園, little italy, 好美日落
Day4 Local Tour 美人魚島潛水
Day5 Local Tour 生態巡禮 + 馬來鄉村 ( 長鼻猴 + 螢火蟲 )
Day6 沙比島浮潛, 雙天海鮮, 怒買手信, 再按摩
Day7 old town cafe again ~Back to HK


Day1 HEA HEA HEA + 富源 + 見到好多迷你兵 + 買咖啡
落機大約中午十二點幾, 唱左少少錢, 對40.4 到~ 之後等LOCAL TOUR 接我地去酒店, 一上車就落雨, 
原來佢地會帶我地去唱錢, 對得高少少~41.6 咁上下~我地就唱多左D~ 
由機場去酒店, 大約45分鐘到, 我是住NOVOTEL 的.搞搞下都成三點幾先去到, 一去到, 佢話唔可以CHECK IN 住, 要等, 我地就問佢, 咁即係要等幾耐, 佢話答唔到.
well..有少少bad feeling, 等唔緊要, 但你話我知係5分鐘定50分鐘, 即係我地係咪要KEEP BAG 丫嗎....
後來1-2分鐘後個MANAGER過左黎, 話UPGRADE我地由STANDARD -> PREMIER . (WOW, 咁著數?)
上房執完行李, 因為落大雨, 都冇咩MOOD 出去TOWN, 咁就係隔黎個MALL到行下, 去左間普通食肆食LUNCH.


叫左個CURRY CHICKEN同海南雞飯







個CURRY CHICKEN 幾好味 !

仲有杯三重拉茶~



茶, 奶, 黑糖, 都幾好飲, 開始對呢到既拉茶期待了!!! ^^

食埋野去充值電話咭(LOCAL TOUR送的, 方便佢搵我地, 本身有RM3) 知道上500MB 一日係RM5, 都算平, 仲可以SHARE WIFI 俾朋友.
就先充RM20, 佢全程幫我搞曬.
不過之後要自己SD SMS 去REG INTERNET.
後來都係決定出去TOWN 走一轉, 我們是搭FREE SHUTTLE的, 一小時一班, 去到華麗山廣場(WS),  好似七點幾, 
OPPS. 原來好多店好早關, 我地去到時已經好多都關曬, 加上落雨, 我地都真係冇乜MOOD...

好彩試食香芋雪條, 真係好好味^V^
再行去富源, 期間我地對腳入曬水.... 大雨到水浸咁.... 感覺好差...
好彩, 富源D拉茶真係好好好好飲!!!! 
咖央就中規中矩, 因為唔夠熱, 但個牛油好正~ 再SHARE多個媽媽麵, 都係SO FAR SO GOOD LA~

重點係, 咁樣只係RM15 到, 就食飽我地2個人LA ^^










黎到第一日, 發現...
真係好多迷你兵!!!



HELLO KITTY我都未見到就好多間都有迷你兵賣XD
原來係咁受歡迎架 ^^"
第一日就這樣完結~



沒有留言:

張貼留言