2013年9月22日 星期日

七日六夜沙巴遊。2013年秋天 (Day 3)

Day3 沙巴博物館, 洛高宜野生動物園, little italy, 好美日落
因為琴晚夜得濟食唔到咖央~決定今早食番~!又試唔同既白咖啡~今日我呢杯仲好飲, 好似係CHAM 咁上下, 我覺得好有茶味, 唔知係唔係加左茶呢
朋友既就係用左隻苦D既咖啡豆的, 佢o個個麻麻地~
我地叫左蒜容多士, 咖央牛油, 同咖央花生醬
都幾好味~~~~ 呢到D牛油真係好好食 











出發去沙巴博物館啦~~~
去到WS. 轉TAXI, 佢話車我地去博物館加動物園加回程, RMB120.

都知動物園唔近, 就是但啦...

到博物館, 好似係RM15 @ 入場費, 如果馬拉人就RM2 ONLY~~~~











影下相咁都幾好玩~~~之後再去動物園~唔太記得, 好似RM 20 @








有冇人留意到重點?



佢CHOK得好可愛!!!!
睇左個鸚鵡,蛇, 猩猩 表演~幾得意~~~~^^不過真係唔會行到好耐, 1.5小時行曬~~

返返去WS~見到岩岩車過LITLE ITALY, 記得朋友介紹過好味就落車去食!
叫左2個SOUP~BEER~ 一個好多混合CHEESE 意粉, 同埋一個STEAK~個湯同意粉好正!!!!




埋單大約 RM 150-200 
再行番去WS 時, 見到日落!!!











好靚好靚, 我終於見到日落^^
沙巴D 雲成日都好厚 @.@.

第三日, 又完左了~~~~~~

沒有留言:

張貼留言