2014年3月18日 星期二

不同感覺的塔門日

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

工作忙的忙, 旅行玩的玩,
有一個月沒有行出了.... 對上一次我都已經忘了走到那裡.
今次因為得2個女仔~
打算來個簡簡單單的塔門 ^^

輕鬆地約十一點坑口MTR等.
可是... 我竟然遲到了...
要朋友等左我成1小時.. 真係對不起=_="

好耐未試過咁輕鬆出門!





搭小巴入西貢, 入到去我地先去買D乾糧
(本來打算坐草地野餐)

週六好多人啊~



其實由細到大對西貢都不陌生, 但我都係大約1個月前先知原來呢到有廿蚊三包魷魚絲買
仲要有辣味, 絕對比起時興隆藍色魷魚絲抵食好多!
先買三包~!

(回程後仲買多6包tim, 因為家中母親大人說很好吃, 要送一些俾朋友, haha... )


近日同事係咁買雪糕食, 搞到平日唔多食雪糕既我都有一點上癮...
見到富豪就想食番枝軟雪糕 :P



搭完94到黃石碼頭後又搭快艇到搭門 ($20@)
艇上好大風, 我諗, 今日著唔夠衫...
冇諗過咁凍.......

好彩, 都算快到達...
灰灰的天色, 別有一番風味


超鍾意飲咸柑桔柚子蜜! 立即買番枝
不過, 原來熱辣辣天氣時飲係正好多!!


上到去, 都唔少人~
仲有好幾個在放風箏


D草都冇乜幾條剩, 同十月黎, 差好遠





上次行左左面上亭, 今次行右面落去, 
試下睇疊石~


原來行左落黎小石灘


見朋友上呢舊大石, 我又要上


啊, 唔係好知點轉身..........


坐到了 :P



企係身, 應該點企呢 @.@......


糾纏左一陣, 終於都係要朋友俾隻手我旁一旁住...
企到了 hahahahahahaha
無用鬼


之後再上番去~行去疊石
途中景色不錯~






呢D咁新既椅子, 其實好似有D格格不入




難道這就是疊石?


見到遠處, 應該係漁民新村?
哈哈, 好似o個面冇咩野睇, 唔行lu~~~~


返返轉頭, 找一個沒有牛屎的草地睡


真係好爽啊



玩到咁上下, 要回程了~



大約四/五點, 要去食lunch lu~~~ ^V^
(haha..結果我地都冇野餐到....)
無冰奶茶~


蝦醬牛肉飯~~



超輕鬆完成郊遊^V^

其實, 塔門是我最喜愛的一個地方.
每次做野好大壓力時, 一諗番訓係塔門草地到, 
都會感到好舒服...
o係呢到, 冇煩惱, 只有寧靜, 和一望無際的海洋
如果大家都好想relax一下, 不妨考慮到塔門丫!!





2013年10月塔門遊, 大家可以睇睇對比啊 :)
http://ck1001.blogspot.hk/2013/10/blog-post_6.html

沒有留言:

張貼留言