2014年3月11日 星期二

2014。春。幸運昆明麗江之旅。Day 4

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

Day 4 - 28/2 - 拉市海, 麗江古城, 四方街

訓到六點鐘到, 見到天開始光~
好快就有人拍門叫醒大家準備落車~
都幾好, 咁就唔怕唔知醒 :P


落到車, wow, 岩岩日出, 好靚啊個天!!!


麗江站比昆明站細好多


一出到去, 好多人就叫我地搭車
問去麗江古城幾錢, rmb10 @
我地話唔想等人, 想即走, 可以包車
5個人, rmb70~~
上車

個到有一個車隊, 全部都係藍色的七人車~


好快就去到南門, 之後司機幫我地打電話去酒店問點行~
好簡單, 向前一直行就係了

其實BOOK個陣只知係古城到~
唔知道原來係入面, 同埋係客棧feel ^^
So Nice~~~

check in 時佢知我地5個人, 但只BOOK了2間2人房
堅持唔俾我地入...
後來我地有問咁有冇三人房可以UPGRADE? 加幾多錢?
佢又答我地冇房....

後來老闆出黎~話轉間房俾我地, 可以先俾我地睇房加rmb100.
咁都OK既...











我地酒店係2樓~~


呢間係雙人房, 都幾大!



廁所超大!!


呢間就係加左rmb100既"三人房", 一張超大床.



上樓前, 老闆叫我地執好野後落黎搵佢, 佢教我地去邊玩~
林老闆識講廣東話的~ (佢有英文名, 叫Nick, Nick Lam XD)
原來佢係福建人, 住左美國好多年, 家下要返黎搞家族生意
佢又有公司係新加坡
所以新納大酒店既新係新加坡~納係麗江當地人既納西族咁解

佢沖茶俾我地飲~
不過佢一直都講笑地好鄙視我地第二晚就走XD
一直話只係麗江其實都要玩5日~
哈哈!!!佢話都唔知我地黎做咩, 咁鬼趕~

其實佢都係一個好有心的人^^
稍後再介紹佢多D :P



呢到有D客棧都幾靚~


林老闆英姿, 
佢帶我地去食午餐, (大約十一點)
我地仲講笑話有冇搞錯, 我地行路, 佢自己坐車 :P


佢帶左我地去佢朋友既一間店到食~


之前聽過話呢到係腊排骨出名

就叫左一個腊排骨~
好好食, 同埋有D紫薯, 超好食~!


菜~


雪山魚都係出名


蜆蒸蛋, 麻麻地好食




一小桶飯~ (昆明麗江叫飯好似好鍾意用一桶/一盤去計算)


林老闆叫左廚房唔好整太辣同油, 所以都OK :)

來幅大合照先^^



食完忍唔住要行一陣 :P




wow, 我睇既第一間皮店~~
呢到好多賣皮製品既店, I Like It !!!! ^^
不過, 此時此刻, 夾完公數我已經係得番....rmb200/300到=_="
要慳住洗呢......


好了, 唔行了, 去拉市海~
林老闆話出面好多人會話free車我地去, 但去到就會要我地俾5, 6百騎馬
佢就offer rmb200@我地, 包騎車, 划船, 同接送
都OK. 出發!

搭左半小時左右就到了
有好多個package....@@
最後我地簡左rmb560 o個個騎6個景點, 要每人加rmb80




D馬出黎了
個個都頭dup dup 咁...好似好累....


呢隻污糟白馬叫小白
我就係騎佢了

well...腳短關係, 我第一次上馬好難, 哈哈!!!!!!


yo!!!
另外上馬前佢suggest我地買rmb5/pair 勞工手套, 話會好D.


由於超細膽既我, 唔敢渣相機, 相機就轉交俾朋友...
哈哈!!!! 佢影左好多相
俾番個CREDIT佢先 :P
因為... 其實都幾重, 哈哈!!!
仲要佢o個隻馬好hyper, 成日亂跳

另外一位朋友, 唔知點解佢既馬係冇綁住...
不過好彩馬仔全程都好乖





出發出發




到左第一個chk pt, 我怕上唔番馬, 唔敢落馬, 哈哈!





呢左第二個chk pt, 太靚了!真係要落馬影下相








留左半小時到~
上番馬, 而朋友都頂唔住, 相機真係好重, 俾番我咩XD
可惜... 可能擺得唔好, 
下山時backpack掂到阿小白...
佢反抗... 有D想整我落馬...
真係有D驚lol.....
後來幫我換左馬...

o... 原來我個backpack都真係打側左....



無驚無險, 我地騎完了~我估騎左大約1-2小時到~~
食左好多沙塵 @.@...


之後就去坐船遊拉市海?!



超好天, 真係好靚啊















好多呢D飛行雀, 哈, 我都唔知係咩黎 :P


好多馬, 不過好多都真係冇咩精神....


呢D東巴文好有趣, HAHA!!


之後回程, 發現其中一個朋友發燒, 可能因為琴晚坐火車有D焗到
所以大家就決定返酒店抖下~

見到呢個餅好似幾好食, 一人一個

rmb5 全肥, rmb6 半肥瘦, rmb 8 全瘦
佢話rmb6最好食

有得簡辣定唔辣





我要左一個小辣, 但finally 都唔辣...@@


黎到國內, 至愛就係lay's 薯片~
麻辣味同酸魚味係我至愛, 不過呢到冇



酸奶係呢到特產~
我地買曬4樣黎試^^
價錢分別為rmb 8, 10, 5, 6


最好飲係呢枝, rmb8 / 枝~
無論"結"度, 奶度, 酸度都合香港人口味~
因為rmb10 個枝... 係好結... 飲得好困難....

 photo DSC_3938.jpg

我地決定出去行下~發燒朋友就係酒店訓下~



好多day tour 既旅行社
可惜我地時間太有限, 真係JOIN唔到

行到咁上下
有一間叫海豚不在家既明信片店
除左普通寄明信片外.
仲可以指定日子(如1-4年後) 寄番俾指定既人
給未來自己的一張明信片~


晚上開始好多人@@


yeah, 終於買到野 :P
for旅行幾好用~~~
墨綠色, 內皮係紫色, 好靚啊~


大約八點返到酒店meet up 朋友後就再出黎行~

食野先~~~四方街到好多小食!

omg... 呢D蟲真係好核突...




rmb6X 就買了以下既野食 :P

很有趣的公仔, HAHA
呢個椰汁, 佢花好長時間做一杯, 而不太甜, 所以應該冇咩點落糖水




呢個核桃餅, 新鮮熱食都幾好食
朋友買左幾盒回港, 可能凍左, 可能天氣唔同, 可能什麼什麼
朋友都說冇o個陣食既咁好食XD



晚上的四方城, 很美:)


同朋友一起去旅行的感覺真好^^
我都開心到傻左咁~HAHA~
一直扮導遊叫佢地買野消費
結果, 人人有袋, 而我, 乜都冇買到~HAHAHAHAHA~!!!!


其實睇中一個皮背囊幾靚, 想買俾細妹, 可惜....
我搵唔番.... 因為太多間太似........
我們跑了大約個多小時... 都係搵唔到...... >.<
之後又想去番一間睇皮帶, 點知去到時... 佢岩岩閂左閘....
走到咁上下有D口渴... 想買番果粒士多啤梨酸奶飲
結果又搵唔到........
總之...haha...行到好累, 但乜都冇= ='
呢到既鋪頭大約六七點就好多人行~~~氣氛好好~
好似台灣夜市咁~~而十點半十一點就關
大家要來的話可以因番時間^^

返到酒店, 好累, 大約十二點就訓著了....@.@....

如果大家都支持我, 不如給我個Page 一個Like, 俾D鼓勵我丫^V^
最好Share埋俾朋友仔添啦 >V<

沒有留言:

張貼留言