2014年3月13日 星期四

2014。春。幸運昆明麗江之旅。Day 5

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

Day 5 - 1/3 - 黑龍潭公園, 東河古鎮, 火車->昆明

由於時間太有限, 好多景點都去唔到, 就優閒D~訓到十一點起身~
因為盤川真係少之有少既關係 (其實琴晚已經覺得身上既錢得番太少,而借了朋友rmb300)
haha... 我地就決定食cheap cheap野, 一人一碗米線就算
合共rmb 50 埋單!!! ^V^

之後出番去買野飲, 見到好多間都有芒果汁買
就試下~ rmb 8~ 真係幾好飲!!!


去黑龍潭公園, 睇旅遊書話睇到玉龍雪山的~
不過...知道要俾rmb80@門票, 真係有點貴...

搵左架車rmb20 車我地去~~
咁岩又係藍色個D麵包車 (我估全部司機都有做埋導遊)
之後司機問我地大門落定後門落
我地本身答佢大門, 之後佢話後門落唔洗俾門票
哇, 咁吸引???
咁當然後門落!!!

來到了這個後口, 都有好多人出入


D景都幾靚喎!



我見到雪山啊!!!




再行多幾步, 票務處?@@
又話唔洗買飛既...
不過我地見周邊已經好靚..
已經唔係好想俾錢入去, HAHA!
所以決定...
向左走!!!!!!!!! :P



從不同角度睇雪山





我地係到做咩? 就係... 影合照 :P
但我地猜緊包剪揼~決定邊個企前D~



見唔見到我笑得幾開懷?
因為..... 我猜羸曬 :P 企最後, HAHA!!!!


Yeah!!!!!


這是一個勝利的表情
哈哈, 雖然好無聊~好低B, 但我就是鍾意同你們一齊低能
簡簡單單笑爆肚^^


很美啊




公園出口, 見到個雪山都幾近, 我地決定自己行下,





愈來愈近, 不過我地都已經行到有D累^^"
就係呢到影個雪山照就走了



回程時見到呢個小版圖^^
唔知一生人我會去到幾多個地方呢


搵到車上, rmb40去束河古鎮

係車上, 睇到既雪山仲靚^^




到了~


叫人幫手影合照, 叫左好多次都唔太岩心水... 個個都好HEA = ='
有D直頭睇唔到個大門...HAHA!
係呢張好少少..





有呢D馬車坐~~


同古城好似差唔多, 但感覺好似簡單D, 可能因為係日頭


到底, 應該點讀呢4個字? 左先定右先?


呢D位, 影相一流!





酒吧, 艷遇 :P, 宵夜
哈哈!!!!



Yeah! 我又買到野了
好靚!! (雖然...返到HK後諗.. 其實我可以點用呢..HAHA!)
因為... 我好少用呢D袋...haha...


三眼井, 1. 飲用, 2.洗菜, 3.洗衫


行到三點幾, 差不多要回古城了




返返去古城, 事緣係早上時份, 朋友發現, 佢琴晚係海豚不在家買明信片時, 
竟然有單!!!!!!! 所以我就可以搵番我想買俾阿妹既袋啦^^

搵左15分鐘到, yes!!!搵到!!!
真係好靚^^ 即買~~~
(因為晚上要搭火車, 冇GEL頭.. HAHA!係KAI D 架啦個樣 :P )


之後就食晚飯啦


試埋另一隻芒果汁, 好味^^


叫多D菜類先!
個腊排骨煲超正!!!只係RMB58 !!!!
勁多肉食
好正!


呢個係... 農家菜 (其實我唔係好記得個名, 但記得好似係大陸先有得食) 炒蛋
但D蛋少到呢... HAHA!


六點鐘, 就返酒店拎番行李, 林老闆幫我地叫車RMB30 車我地去火車站
(記得我地來時要RMB70.....)

林老闆仲叫我記得幫佢上BOOK酒店網到寫下好評, 同話下次去時可以直接打俾佢
佢計平D俾我地^^
真係幾好人既佢!! HEE

真係有D唔捨得麗江, 希望2015年可以有機會再黎!

回昆明
一火車票係可以三個人入閘的
不過每次都要講, 有時D職員都會話" 係一人入 "
好似佢地都唔太清楚有呢D房咁.....


呢到既軟座等候區簡陋D~ 不過都坐得好輕鬆


因為搭八點, 我地大約十點幾就訓左覺了~~~

如果大家都支持我, 不如給我個Page 一個Like, 俾D鼓勵我丫^V^
最好Share埋俾朋友仔添啦 >V<

沒有留言:

張貼留言