2014年3月8日 星期六

2014。春。幸運昆明麗江之旅。Day 3

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

Day 3 - 27/2 - 翠湖公園, 大觀樓, 火車->麗江

有2位朋友今日將會加入旅團~ 佢地大約四點到達~一早就約了昆明火車站等
今日可以訓晏少少~九點先去食早餐



早餐既炒蛋幾好食~加了蔥花
另外國內酒店好鍾意有白粥, 再有好多配料俾你自己落
呢到都唔例外~
今日仲有一款就係南瓜粥



我都係鍾意食咸野多D, 見到有鹽, 就落左1匙
個粥好香南瓜味, 但都係太甜..
最後都係食番白粥好D... 真係好想食咸野, 就落左2匙鹽
2...點解都係甜既?
omg.......原來我落o個D唔係鹽...係糖黎...
好一個鹽糖都唔識分既低能

今日終於時間多D~就影下餐廳出面
好多花 :)


Nice Chair~




Hea到十點幾, 就回房收拾, 其實...CK仔真係好討厭執Gip...
每次都執好耐 (但仍然不整齊)....
好彩只係住左2晚... 都尚算OK........

琴晚買左枝抺茶奶茶
幾好飲喎!!! :)
下次大家可以試下!


第一景點 : 昆明火車站. (rmb 3X)
一落車就感覺好多人... 好似好雜咁... 都真係要小心D財物...
因為我地係12306訂左火車飛, 一早先黎拎飛~~咁之後就唔洗咁趕~
我地搭晚上10:25pm火車~
(所以.... 好彩恐襲係2晚後... 如果唔係, 我地可能未上火車...一定嚇親........)


閘前, 乜咁嚴架?防止D人擠曬去櫃台到...
(事後CK仔一直諗... 咁恐襲o個陣D人咪好難走.........)


之後入站~上左2樓寄存行李~
rmb 5 一件, 要同佢講會幾時拎番, 等佢方便排位
我地講左大約晚上九點到拎


其實...排隊咪排隊lor...點解D人咁鍾意係咁逼?
註:橙衫人是陌生人來的.... 我的GIP在右下角...
我同朋友都俾佢逼到好似係我地打佢尖咁!!!!!
但實情係... 我地第一位朋友就係橙衫人左前面...(見gip位)
每次一遇到呢D我就會好燥 .\/.


呼, 燥完唔理了...!!!

搞掂曬D野十二點幾, 我地先去翠湖, 
(因為唔洗門票嗎~頭2日已經洗左好多錢, 要慳下了)

到達~ (大約...rmb 1X - 2X, 忘了...)

見到左面個隻粉紅色人扮公仔嗎?
朋友話千奇唔好同佢影相, 會屈你俾錢的...
後來有隻米奇老味過黎...係咁掂我個朋友..
so annoying @o@....
我地快D入去吧!!!!


都幾靚咁喎


OMG!!!全個翠湖都係海鷗!!!


多到呢....咁.. 我知滇池個到只係蚊同牛比啦!!!
好彩先去滇池, 咁都冇咁失望....
(我記得我們花了rm300...........................)



好靚咁喎^^




我好鍾意以下呢張相^V^


又有櫻花啦!



真係好多隻....




肥嘟嘟咁行, 好鬼可愛


wow~估唔到係昆明都有呢D相影到^^


好多人係樹下打麻雀, 好寫意啊!



中間個隻令我諗起比卡超入面既....火鳳凰??
哈哈!個pose正到呢!


佢地好得意, D麵包要拋俾佢地先會食的










一小時到... 就冇咩野行...
見仲有時間, 就去埋大觀樓, taxi : rmb 1X - 2X


rmb 20 門票, 入面又好似好大咁~


同是好多花, 哈哈, 返到HK唔洗去花展啦 :P




呢D叫奶咀魚~有得俾人釣




其實我唔係好識影花
朋友話屈金香要向番上影先靚~
試左幾張...
感受: 個肚腩頂住左, 有D辛苦.
哈哈哈哈哈!!!!



行行下, 朋友拎左酒店送的鮮花餅出黎食(應該係雲南特產, 周圍都有)
我冇試, 佢地話真係好似食緊玫瑰落肚咁....
唔.. 我冇咩興趣^^



呢張係咁捕海鷗食包... 我塊面中曬D麵包碎...




呢到有一part係有機動遊戲玩的, 不過我地冇過去, 
1來唔夠時間, 2來...我係唔會玩國內機動遊戲的....


呢個叫碰碰船, 好似幾得意
但要rmb20先玩得5分鐘....


有幾個中學生男仔玩
用船上既槍射中個D顏色波波既指定位, 會有水噴出黎
幾得意!第一次見^^




wow, 有梅花路!!!
好靚啊~
真係不枉此行!





有人放風箏, 這就是傳說中的軟體風箏嗎?
這是今日睇旅遊網站新學的term :P



好了, 朋友打黎, 已到昆明機場, 我地要過去火車站會合了^^

因為門口太多人, 感覺上女仔較危險~就約左係入口隔黎既康師傅牛肉麵等~


隔黎又有建新園~


再隔黎都有得寄存行李, 但睇網上D人講, 呢到比較多人, 
都係上2樓既安全D~


帶埋朋友上2樓寄存後就一齊食我地既午+晚飯~
再次建新園~


介紹唔同過橋米線




手振了不好意思, 因為到了火車站太多人, 所以D相都係用手提影就算...
感覺上安全D... (雖然手提先容易俾人搶............)

呢到既米線比美食街貴rmb5....
我今日要豪D, 我要食rmb40的!!! ^V^

其實琴日係美食街見到既款仲多, 有D係要rmb180一個!
本來仲打算5個人試下rmb180, 睇下有幾把炮, 可惜呢間冇~



來了!!!




仲有氣鍋雞湯, 但唔好飲既, 好咸同好油



5個人的, 好誇張!!!


點知... 再黎一堆配菜!!!




呢個木瓜水/湯琴日已經見到好似幾得意!
今日送埋
係凍的, 好好飲!!!!!!!


食完都只係五點幾.. 仲有成幾個鐘...
我地就即刻search 下有邊到近近地又好去
結果搵到南屏街~就去啦
5個人關係, 開始要搵麵包車了.
rmb30定50呢... 忘記了@@

去到.. 2....又係美食街附近黎既...
算啦, 有2位朋友未行過, 就帶佢地黎

知道昆明小粒咖啡都係出名, 睇過幾個包裝, 都係呢個最靚
仲有得試飲~都OK!
只係rmb10@.一人買左D ^V^
(百佳仲貴.. 要rmb 15 一罐)

老闆仲俾左咭片我, 話第日如果覺得好飲可以打俾佢, 之後快遞黎HK俾我地都得!
厲害厲害!!!




好快行完... 入左間cafe坐下~

懶人, 正是我們也



icecream coffee, 以為好好飲
點知... 好難飲... 淡到呢...
都係早上酒店餐廳既好!!


好耐冇食薯條 :P


叫滿rmb80, 送爆谷一客


咁, 呢到係幾靚既.^^.


坐到八點三, 就坐車去火車站準備了~

火車站入面有2間大超市, 可以俾大家補給~


拎完行李後, 有個朋友好醒目地提左我地.
2... 咩我地唔係有特別候車室咩?
oh!!! You are damn right!!!
因為我地買既係VIP 包廂, 一間房可訓3人. rmb 669
問左D職員, 就發現原來2樓入口轉右就係!!!!


有部TV


D 椅都幾舒服~仲有WIFI


大約九點八, 就有職員叫我地上車了, 原來呢到直接有通道上車.
唔洗同其他人逼.

入到去, 間房比想像中細, HAHA!
1張雙人床, 1張單人床



枱仔放野


有衣架


有溫度計...


門後有鏡


有水壺


因為我地想傾計, 將所有行李暫放一間房
有朋友係執野高手, 好快就將5個GIP 放好曬
勁!!


不過傾到十一點幾, 我地就訓了, 因為大約六點幾就會到站呢!
之後到酒店check in 後又玩全日~
要抖夠!!!

張床比想像中好訓
都訓得好冧

同埋呢D床, 我帶既AQ就有用了
噴左後, 訓醒一晚都冇敏感痕^^

第一次火車過夜
唯一唔好處就係我好怕臭既廁所. 
係火車上我冇去過... 忍左好多個小時...
因為佢地話..........好臭好核突...
咁唯有等到酒店才去吧 @.@...


如果大家都支持我, 不如給我個Page 一個Like, 俾D鼓勵我丫^V^
最好Share埋俾朋友仔添啦 >V<

沒有留言:

張貼留言