2014年3月6日 星期四

2014。春。幸運昆明麗江之旅。Day 2

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.


Day 2 - 26/2 - 石林, 九鄉


第一晚大約一點就訓了~係昆明都幾乾, 所以帶左d mask去fu~
舒服好多 :)

平日CK仔往往係最遲起身的一位 (多謝大家對我既包容 :P )
今早, 朋友講完一句話, 我即刻彈左起身
"有日出睇啊!!!!"

哈哈, 無錯, 起身欣賞日出!!!
昆明日出同日落都係大約七點幾am/pm~
所以我地仲有機會睇到日出~~so nice lei!




太陽出來了~


梳洗完, 八點去食早餐, 因為呢到比較隔涉, 酒店又咁靚.
我地願意加多rmb98 食早餐 (因為只包了2位呢)
食物都算OK~幾多選擇~

九點鐘, 琴日車我地既白牌阿姨就黎接我地, 出發石林九鄉
包車一天, rmb 600

阿姨架車好新, 同埋佢應該係屋企都算小康.
因為佢話佢住係我地酒店附近. 佢屋企仲要望正滇池
(後來佢有提及o個頭係有錢人區)
同埋阿姨用samsung 手提的 :P

去到石林, 都大約十點尾十一點~
o係車到我地當然訓覺啦~

黎到呢個位, 要轉園內電動車去買飛
(中國真係多地....)



搭車幾分鐘就到了


有一棵... 是櫻花嗎?
因為而家係花季, 昆明四處都有"海棠, 櫻花, 梅花, 桃花"
我而家只係識分海棠, 其實既, 有時都會搞亂, 哈哈!




買完飛, 見到呢張圖, 哇, 好似好大咁...行唔行得曬呢?


拿!呢個係海棠啦掛 :P 




來來來, 一人一張相先^^


又要搭電動車去入口~~(呢個要俾RMB25的...但為左唔想行, 俾!!!)
係博物館放低左我地, 但我地冇入去, 怕唔夠時間吧


穿過呢個公園, 就會到真正入口


終於到了....


好PRO, 用QR code 入場的! (門票RMB175)



真花來, 昆明既花好鍾意用一盆一盆去拼


終於見到D石啦~好靚




行左一陣, 又見到有D電動車坐, 我地又上車了~




坐左都大約有5-10分鐘, 落車~
D花真係好靚





其實都唔太清楚自己o係邊, 見有路就行吧
好似呢個時間都已經12點幾!




有時上, 有時落, 哈哈
呢張好似"尋找他鄉的故事"既感覺


一直上上上, 上到咁上下, 哇, 有個位係落, 
大家可以睇下... 都幾急下...
好似都成70度...
咁細膽既我, 當然腳軟......
但又要行, 冇法...


好啦, 落到了=_="
呢個時候, 其實我地都已經有D累...
因為好曬...
開始想搵EXIT 走了...
因為都成1點幾, 差唔多要去九鄉了



黎到呢到, 好靚啊!!
好鍾意草地^^
不過唔入得去的, 呢到好多草地, 但你一踏入去
就會有人好大聲罵你, 話唔踏得.
都幾多人mon住...haha





好靚既櫻花啊!!!!


跳脫D~~


哈哈, 全場至CHOK既一張^V^
個陰影完全遮曬我既雙, 三, 四下巴~~哈哈!!!


仲要簡唔中有D風, 吹左好多櫻花碎落地, 好靚....




係到玩左好耐...
影靚相要付出代價的, 睇下我朋友幾辛苦, 哈哈!
佢塊面差D貼地架啦 :P:P:P:P:P
在此給你一個credit~



真係要走了!!哈哈!
要去第二景點, 九鄉~ (rmb90)
大約搭左30-45分鐘車, 就到了
一日黎曬2個地方雖然有D chur, 但分開2日黎應該仲辛苦, 因為車程太遠
包2日車又會好貴
還是建議大家1日玩曬



雖然係車到食左D包, 但都係有D肚餓
呢到有好多間飯店, 我地求其搵左間食
叫左個烤鴨, 同蛋炒"現"菜, 加左2罐加多寶- rmb120.
個飯好大盆...
我地同埋阿姨一齊食, 都食唔曬D飯..
好味就唔係真係好好味, 但填飽個肚就得啦!



原來好多電影都係到取景


送一人一枝水


見到呢個牌, CK仔當然說: 大家向左行!!!!
朋友問, 會唔會右面多D景睇啊?
哈哈, 我沒有理會, 只說了, 留點腳骨力吧!!! :P


原來落黎係坐船仔


呢條就係頭先條樓梯, 我估至少200級!!


好好彩, 我地既船仔只有我地3個同另一位游客 :P






其他船有成8-10個人~ D人要幫職員一齊撐
但我地得4個女仔, 只說了, 你要加油喲, 就由得職員自己1個撐
哈哈!!!

好啦, 我扮下辛苦, 等我同你撐一陣\^0^/



落船後睇完呢個咁複雜既圖, 我都唔明佢講咩,
唔理lu, 一切用心感受


wow, 好靚咁喎




D灯打落D石到, 真係好靚

哈哈, 我又在扮高 :P
朋友攝影技術真的很不錯啊下 :P
(除左master of out FO / master of cropping 唔上身時)










黎到呢個位, 我覺得上面既大石好似月球
好靚啊




聽阿姨講我地要坐索道的
但我冇諗過係呢D腳吊吊fing 既....
始終係大陸坐呢D... 真係有D恐怖......... lol.......


終於有鐘乳石睇啦, 真係好靚!!!





由於太黑, 最後我地自己用手提打灯影 ^^



仙景似的, 很喜歡九鄉!!!










見到呢堆文字, 我真係有諗過俾rmb 60 人抬我上去
因為我已經好累, 哈哈!!! 同埋, 有睇開我行山遊記既朋友都知, 我真係好怕樓梯....
不過朋友唔俾, 要我自己行......


行到索曬氣
沿途間唔中有呢D椅俾人坐





yeah!!!終於行完了
出曬汗.........


媽, 我慳左rmb60蚊......


要坐索道lu...(rmb30@)
唔坐索道另一個方法就只有....騎馬落山
好似仲恐怖....=.='


不過又幾舒服, 因為唔大風, 唔會搖搖下
所以... 唔驚^^




一上車, 都已經五六點....就覺得好累...
可惜車駕到一半, 阿姨話車有個灯係咁著住, 佢唔知咩黎
怕途中有D咩事. 因為都仲有成60km先返到昆明
入左車行檢查下, 搞左都半個鐘.
但結果都係唔知咩事

好彩最後都返到昆明~ 返到去都成九點...
我地留番米線今日食係岩架!!

哇,好平, 我呢碗燜肉米線(中) rmb 8, (小) rmb 6 , (大) rmb 10


三鮮米線(中) rmb 8


標準雲南過橋米線 (rmb20)
丫, 係喎, 做咩我地唔食過橋米線?哈哈!!
下次啦 :)


個湯底好重胡椒味, 好正!!!



朋友話大理啤酒都出名, 就試下~ (rmb 8)

唔, 琴晚既百威好飲D


返到酒店, 又落去睇星星





今日又完嚕
石林同九鄉都靚, 但我鍾意九鄉多D
因為未睇過呢D ^^

聽日就輕輕鬆鬆去翠湖, 大觀樓, 之後係火車站join朋友~再去麗江!!!!

如果大家都支持我, 不如給我個Page 一個Like, 俾D鼓勵我丫^V^
最好Share埋俾朋友仔添啦 >V<

2 則留言: