2013年11月13日 星期三

繼UE900後第一隻Headphone – Philips SHL5705 開箱

大約3個月前買左UE900, 煲左我估200個鐘到
慢慢去番個滿意D既位~不過條藍線又打左柴, 家下用番黑線先~.~
希望唔好咁快壞 T^T

其實一直都好少留意, 亦冇諗過會買Headphone, 因為我戴耳環, 始終唔係好方便 (好似易D耳珠痛)

但係今次見到SHINE有輯相, 自然會留意下



說真, 俾佢個琥珀色吸引左, 覺得好襯冬天Feel, 又唔算太貴, 落左鋪試, OK, 就買左 XD

, 廢話講完, 去相.




有個布袋仔, 方便攜帶
條線係用尼龍線, Headphone 分開的,
唔知如果換線upgrade又會點呢.
有個remote, 可以control play/pause, 下一首, 上一首 /聽電話, 收線


 以前只係鍾意啡色/皮既野, 但一直覺得琥珀色好唔靚, 好麻甩佬Feel,
但上年試過一副琥珀色Rayban .
就覺得原來都幾靚, 我而家有2樣琥珀色Products ~


好鍾意佢個TAG, 好靚.
線外露的, 有冇咩含意??




不過新機一開, 同我試聽時D聲都有D唔同.
都係個句, 要煲下先知~~~
期待更好表現.

當然另一問題就黎啦, 到底幾時帶大婆幾時帶二奶呢 J

最後, Enjoy Music~~~~~ ^^

同埋.. SHINE真係好可愛 ^V^
http://www.youtube.com/watch?v=ZTtBXYfqaOY

如果喜愛CK仔寫BLOG, 請LIKE 我Fans Page ar ^^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言