2013年11月25日 星期一

CK 小感覺︰飢餓遊戲2 - 星火燎原



年頭開始就知HUNGER GAME 有第二集, 一直期待住
所以上畫第一日就即刻去左睇~~XD 
今次仲睇IMAX~ 我記得我只係睇過一次IMAX, 就係睇BATMAN~
個陣都覺得好正~ 今次未睇時都覺得會好好!
一開始時用番大約半個鐘去交代番之前第一集既片段, 認真說~好有用.
因為我都唔記得左黑密特係邊個, 同埋原來katniss 本身係有個男友
(SORRY, 睇得太多戲, 冇咩記性每一套細節:P)
所以我幾鍾意開頭既交待.

佢地去巡遊個陣, 睇番每個逝去貢品既相, 真係好慘..
尤其個小妹妹…… 呢到都有D想喊, RECALL 番之前佢地既友誼.

之後去到佢地又要去玩過見到有個婆婆代個女仔入選, 個下我就好驚..
好唔想睇到佢點俾人殺
同埋今次既貢品全部年紀都有番咁上下, 真係同之前個感覺好唔同, 好感觸~

Katniss 既衫真係好靚, 白色婚妙, 再girl's on fire, 化身成黑紫色既裙
(可惜搵唔到相俾大家睇)
真係好靚!





Game開始睇到Sam Claflin 點樣努力救婆婆, Petta, Katniss, 都好好睇, 
同埋, 佢真係好靚仔, HAHA!

俾多一張非劇照大家睇


之後GAME 內容都好緊張, 完場時完全唔覺得已經過左2個半鐘.

之前冇睇小說, 以為得2集, 原來仲有第3集, 繼續好期待, 到時一定會去睇!

第2集好睇在於大大縮短了鬥爭場面, 加強了內心戲和文戲的比例.
正如當年哈利波特既魁地奇球賽... 第一集好刺激, 
但其實往後第2,3,4集愈睇愈悶, 觀眾追求的並不只是這個吧.

[[以別人的痛苦來成自己的快樂, 貪富懸殊, 向來世界都不公平.
其實, 生處在自己的社會之中, 就己習慣, 你不要來干預我的世界
雖然我們窮, 但卻活得開心.
人們, 被壓制得極點, 就會起革命, 這是鑑古之今的結果.]]

究竟最後katniss會同 peeta 一齊定係之前既男朋友呢?
看似對著2人都有感覺.
亦令我諗起一些心理學研究
如果在平地上, 男女相遇, 跟在吊橋上, 男女相遇, 後者會產生情素的機會率會高很多.

Anyway, 雖然都估到第3集會係happy ending, 革命成功, 但相信過程都一定好驚險!

如果喜愛CK仔寫BLOG, 請LIKE 我Fans Page ar ^^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言