2013年11月13日 星期三

藍芽耳機推介。Bluetrek Carbon

自返工起, 一直都有用開藍芽耳機既習慣

(可是成日唔見.....所以買完又買......不停試唔同牌子~
加上有客借過黎玩~所以由最平既$1XX - 最貴既$9XX 都試玩過)

點解而家又寫?

對... 我又唔見左隻....

岩岩既一隻算用得耐, 用左大約1年~ 佢就係Bluetrek Carbon~

今次唔見左後, 行左成個腦場, 同埋上網睇Comment, 都係覺得佢最好
所以, 我又買左佢返黎啦~~~~
好似上次係TKO買係$399~今次係灣仔買係$350~

外型一流, 好瀟灑!!


我唔鍾意用棉, 感覺... 好dirty~
以前覺得用耳掛好D~因為好怕佢會跌落黎,
但用左carbon後, 覺得冇耳掛都OK, 唔會跌~ 所以而家冇用耳掛~


pair up~ haha...見唔見到... 有2個... 因為....>.< 舊o個個配對仲係到 >.<



叉緊時係紅色



叉完變藍色



商品規格
待機時間:6天
通話時間:4.5小時
音樂播放時間:4小時
重 量:5.9克
尺寸(長x寬x高):74×19×20mm(碳纖維管直徑為5.5mm)


睇藍芽我個人會睇幾樣野

1) 叉電快唔快
2) 叉滿電用到幾耐
3) Support aptx
4) connect得快唔快
5) 右褲袋, 配左耳聽 connection
6) 個樣靚唔靚仔
7) 會唔會太細聲, 聽唔到電話對面講咩
8) 對方會唔會聽唔到我講咩
9) 而家當然會睇埋係唔係可以Pair 2 部機

而家簡單講下呢9個points既感覺

1) 叉電快唔快
好快~佢寫話叉15分鐘就到用2.5小時, 叉1小時就叉滿, 岩曬唔記得叉電之後係公司叉一陣就用!

2) 叉滿電用到幾耐
Weekday 正常平均每日30-50個電話, 都用到1,2日~

3) Support aptx
Support~ Note2聽歌冇問題, 唔差, 唔會好細聲.
不過岩岩發現one max 播唔到歌/wtsapp audio...要睇睇點搞...

4) connect得快唔快
好快!冇論connect 手提定係按接聽, 都好快.
試過以前用過其他牌子比較慢....

5) 右褲袋, 配左耳聽 connection
始終都克服唔到...有時都係會收得好"側"
唯有放電話係左面褲袋~
但叫做同價產品中算唔差~
以前聽過人講, 因為右褲袋左耳聽, 會connection穿過身體, 所以接收得唔好.
如果有其他藍芽可以克服到呢個PT, 歡迎介紹! :)

6) 個樣靚唔靚仔
我覺得好靚仔, 唔會大大部~!

7) 會唔會太細聲, 聽唔到電話對面講咩
係OFFICE 就一定冇問題, 唔洗開到最大聲~
但有時係街勁O曹都會有時細聲

8) 對方會唔會聽唔到我講咩
唔會啦, 唔係唔係用咁耐 :P
什麼骨傳導, 咩咩抗噪都係gimmick~ 至重要都係自己親身試!

9) 而家當然會睇埋係唔係可以Pair 2 部機
當然OK 冇問題 ^^

整體, 感覺非常良好, 以$350黎計, 真係好抵玩!!!
烈力推介 ^V^

如果喜愛CK仔寫BLOG, 請LIKE 我Fans Page ar ^^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言