2013年11月4日 星期一

1 號風球下之簡易行山記。鹽田仔。

本來約好去行東壩, 但因為話會打風落雨, 安全起見, 都係取消, 下次先再去過!
但難得一個星期六, 冇理由浪費左佢!
結果就決定同朋友簡D易行既, 即使行行下落雨都唔怕既地方 :)
鹽田仔, 看似有得行下, 又唔難行.
Yo~~~去吧去吧~!

去到西貢碼頭, 問番之前去西貢既街渡,
佢開我價$200 2個人來回...
話因為冇人搭... 要貴D...

緊係唔信佢, 行多幾間問, 一直叫我問再前面D
終於黎到
1人$35 來回
平!
記得之前上網睇過, 話係原居民自己做的, 所以平D
呢間係O係通記海鮮對面.
大家不妨去呢到買飛.

上船1點, 回來5點. (每1小時有1班的)


不過因為1點時都係冇人買飛, 姐姐就叫我地等多15 MINS
明既, 搵食艱難~ 如果只係車我地2個入去都真係蝕既...

等左15 MINS 到, 都係多得2個人, 佢地決定開船了.
期間有2隻狗仔游水, 好得意 :)


大約15 MINS 就到達了~
都幾靚



OMG, 咩事!!!!!!突然黎架大船!!!!!
船上有過百人衝落黎上島...
而我們的4人... 就是坐隔黎的小船...

說真, 心情真係有D打沉... 冇諗過咁多人吧....
上到岸
行左2步就見到百年老樹了


行番落去"友誼茶座"醫左肚先~
好多人係到試食紫菜....
同埋見到有茶粿買

買左2粒^^ $6@ 一個係南瓜, 1個係蕃薯, 哈哈
好似都差唔多味~


腸仔火腿丁麵~好大塊火腿, 正!!!! (CK仔生平最愛食火腿^^)
另外, 佢既丁麵係出前一丁豬骨湯底 ^^
好味!!!!
$30@ 加飲品$5



食完後D人已經唔見曬, Good :P
opps...又好似見到第二架大船黎緊, 我地就趕快行了!!!

呢個好似就係個鹽田吧~
行左落去睇一陣~
好多蟹仔~
可惜懶唔想換鏡 :P 就冇影到~




呢到都幾多蝴蝶~不過好多都好細隻同飛得好快, 好難捕捉^^"


行左5 MINS到就完, 返返上去LU~


本身想穿過去睇下有咩睇, 正當我影完以下張相再行前一步時...
就見到最遠既一間屋扔左好大塊板落地, 堅係嚇親!!! @.@....
咁我就緊係行第二面 :P


去左個文物室~
WOW... 呢部機, 唔知係幾多年前既產物呢???



很美的一個露台! :)


學校~~


有個教堂


後面既一個荒廢了的籃球場 :)


教堂入面


朋友見到呢隻蝴蝶, 突然散發出少女之聲 :P
其實, 我估10個女仔, 都有7,8個係鍾意蝴蝶的^^"


呢到既建築物, 大多數都係已經好破舊
沒有人住的吧?





很好奇, 紫色既花/草, 係點生係屋頂架呢?




有個活泉井~~~


真係幾清 :P


上山啦正式!!





超鍾意呢個位!好靚~~~~~
如果couple 黎影應該可以玩到好多野!




超易行既路啊, 呵呵, 好開心!



終於上到最頂啦~
好舒服^^






影就真係冇咩, 不過當睇下綠色景, 又唔辛苦, 都算係咁~




呢D葉好得意 :)


更高的涼亭~
對面係滘西洲~~




落番去LU~三點幾~只係行左個零鐘


呢條橋就係行過去滘西洲既
不過我地唔夠時間, 只能係呢到影2張相就閃~~~



過埋去紅樹林睇睇先~
途中有D好似海星既草^^


紅樹林~~~




四點返去碼頭, 岩岩走左班船, 冇得搭...
不過士多既人話今日居民大會, 好多人會返黎.
所以D 船會密D~
咁我地就坐係到等啦~
睇下隻貓幾威~
有個袋放係到佢都咁樣訓低~
HAHA~ 望見佢我都覺得好眼訓, 



佢叫阿花.
睇佢好似好得意~
但士多個男仔話有村民係山到見到有百幾隻雀仔腳....
(應該係佢食左=3=")
同埋真係好高鬥, 係咁叫佢都唔理人, 直至個男仔拍左一拍佢. 
佢先郁左郁, 之後再扖低~


UM... 結果... 我地都係等到五點先出番去...


係島到買左包魷魚絲(中間) $20.
之後出番西貢又行下~買左包芥辣米通(左) $20
之後再行又見到有魷魚絲(右), 只係賣$10!!!!
咁就買多包

HAHA~都幾好食 :P


今日終於試到三腳架~
幾好用 :)



今次既旅程, 我終於唔洗人拖了 ^^
(証明真係幾咁易行)
加上我換左對鞋, 將個背囊較番短D~~~
好似又有信心左行
不過真係背好多野~ (每次大約 3-4kg...)
又開始手痕心痕想買個背囊...
上次係一田見到個, 背隻位勁舒服的!!!!!
個款都幾好睇~
不過要七百幾個大洋...
我又唔係好捨得....
唔知有冇D又平D, 又可以"捨"力好D架呢?

題外話, 講起再買野, 
一直好想買枝105VR .....
好爭扎....


Anyway~秋天, 不要錯過, 不要浪費,
我們要加油!!!
走遍一一角落~

haha, 新手PS, 多多指教.
我很喜歡, 很有秋天的感覺 ^V^


本週未預告: 東平洲.


沒有留言:

張貼留言