2013年11月27日 星期三

悠閒週未愉景灣

今日約左朋友入愉景灣行同埋食BUFFET~
愉景灣聽就聽得過, 但都係頭一次去~
係中環3號碼頭搭船入去, 半小時一班~$37 單程
搭二十分鐘就到了
一去到碼頭就先睇下地圖, 同埋酒店位置, 睇到有free shuttle 入去的~

原來都幾多巴士去東涌欣澳~





呢到感覺好似赤柱~有個廣場, 周圍好多樹 :)
都幾輕鬆咁~



個天開始靚 :) 好耐冇睇過呢D雲啦!!


行行下, 朋友竟然發現了毛毛蟲~
(本來佢睇到紅色頭仲以為係甲蟲 :P )

又可以試下枝MARCO鏡^^
獻醜了~~~~







仲見到有隻蜘蛛仔~


好鍾意呢朵花 :) 色好和諧~


秋天, 真的很美



我覺得好靚, 不過發現....原來係因為我帶左太陽眼鏡, 所以我看到的秋天更秋天
就讓大家看看我眼中看到的景象^^"
係咪好秋天外國FEEL 呢 :P


有個沙灘, 有唔少人在玩沙玩水~




嗯...其實我覺得呢塊葉好核突.... 令我起雞皮...
好似好多沙係葉上咁..
到底點解會咁呢???



天開始暗, 真的很美!
在此時候, 手提的HDR 也很好用



嘻, 好似仲未出到此一遊既例牌照 ^V^


天真係好靚啊!!!!好鍾意呢種雲!



呢個時間大約五點零, 差唔多日落~就決定向住日落方向行~
從HSBC後面一直行, 好似就係行上酒店, 反正時間尚早. 就走走吧
呢條路, 都好悠閒FEEL ^^


但係行左一半, 就覺得唔太對路, 好似好遠咁...
之後咁岩有巴士站, 就望下, 原來都幾多個站~
仲要上斜 :P
就.....緊.....係.....還是搭巴士, HAHA!
俾左$4 搭, 好快, 大約5分鐘就到

上到去有個簡單商場, 仲有D好似嘉年華咁俾小朋友玩~



日落開始了, 我們還是找不到夕陽, 就到海邊看看
(所以愉景灣應該係睇唔到咸蛋黃^^")






之後再行過D, 就見到應該係傳說中行禮証婚既教堂~
個天好靚, 襯托住教堂, 彷彿都充滿著溫馨的愛意


後來灯熄了...幸好還趕得切關灯前影左幾張







其實仲見到真馬既馬車, 不過太暗, 好難影....

之後就入酒店準備食buffet la ^^



等埋多個朋友來就入去食LU~


有Welcome drink, 可以簡sparkling wine / juice


長腳蟹, 原來朋友話而家唔係間間buffet都有長腳蟹食, 所以佢地好開心^^"


牛都幾好食


充滿童真的糖果同朱古力^^




我鍾意食呢D HAM~好好味^^


通粉也不錯~


甜品食左好多, 但呢個綠茶奶凍好好食^^


雪糕係dreyer's~~~都幾多味, 有5款~
雲哩拿,  石板街, 薄荷朱古力, 士多啤梨, 曲奇~~~
好味^^


食完之後發現出面露天既都有得坐下~就一齊出黎吹吹風^^




哈哈, 仲未飲完杯酒...XD
除左welcome drink, 仲有多杯飲品, 其實坐出黎都幾大風, 
HAHA, 所以都係令熱飲好D :P


其實同朋友食飯, 都係至在有個舒服既地方傾傾計, 談談心
今晚好ENJOY :)

今日焦點︰
HTC ONE MAX 拍的, 再加一個內置"燃燒" Effect, 就成了呢張相
我好鍾意^^


另外我地玩ZOE MODE既連環合併相
拍了很多很KAI很純真的相^^







悠悠閒閒又一天, LOVE YOU ALL :)

如果喜愛CK仔寫BLOG, 請LIKE 我Fans Page ar ^^
有你地既支持, 是我行動的原動力! :)

沒有留言:

張貼留言