2013年10月31日 星期四

健康新玩具之 Fitbit Flex 開箱

獎勵自己健康生活一個月, 鼓勵自己繼續健康生活~
送自己一份禮物 :P
(通通都係廢話, 想買就買啦....)

其實o係年頭, 見識過同事用Nike Fuelband, 個陣我地個個仲話...
哇!咁貴買條咁既野?
你真係有恆心....
的確, 呢位同事傳聞中由初中開始已經朝朝去游水/跑步
健康得非常. 真是令我十分佩服...
(你叫我1個月游1次水/跑1次步應該都no way....)
亦係KEEP左2年幾唯一可以朝朝九點半準時返工既同事...
簡稱一個超有discipline 同毅力既人! :)

返返來, 呢排我都有睇

Nike Fuelband, 

Nike Sportwatch,

雖然個款真係好型...
不過1來要成接近二千蚊...覺得太貴. 2來我知自己冇恆心, 3來我根本唔係跑步, 4來我冇Nike 指定跑鞋,
5來唔係好鍾意NIKE個APPS (因為個個都係跑步既XD) 6來7來 等等等因素....
我決定簡D平平地既玩下....

我睇過, 其實用電話中, 都有好多APPS 已經可以做到步數計
不過, 硬係會覺得差咁D野....

最後, 我見到約1千蚊既
Jawbone Up

Good... 上曬去Price.com 搵價錢~之後就去MK買~

點知... 我問左3間... 3間都冇...仲話已經斷左貨一排.

佢地介紹左我, $850

FitBit Flex


即刻上網睇下, 好似都OK....
同埋近期Ezone 都有介紹過.
心急底下, 我就買了~~~!!!

來個小開箱吧!
簡潔既盒仔~好似藍芽咁~


入面得好少野


呢個真係說明書?...



之後, 我就坐左係到諗左5分鐘...
我... 要點先可以開到隻野????
望左條主帶, 我知有粒野係入面... 另一條冇.... 
but... how to switch on!!!!!!!??????



嗯... 我拔左佢出黎...
Then???
同埋, 另一個USB,,,咩黎架?@@


我知可以叉電....



OPPS! 原來盒側面係有Wt's included................
至少, 我知道O個個係Wireless USB.........
但真係有D過份簡陋....



之後, 叉電期間, 我決定DL 個APPS睇下....



用BT黎connect~~~


Opps!!!!!!原來有教我架!!!!!!!!!



去到呢到... well, haha... 真係有震~幾得意既感覺



入到黎啦~~~
完全唔知點玩, 玩左2日個d free app, 好似都有得set weight height gender 等等
點解好似未SET過就話我138 lbs ? @@
(你信係真?......哈哈哈..............)
之後SET 番先, 我緊係唔會咁笨俾你地知 :P
可以死心~


連我訓覺都可以輸入info? Seems interesting~!!!
同埋有個Alarm, 不過我未係好知點搞, 試左幾次都唔Work...
再試吧~


後來再搵番多D review 睇, 原來... 
Fitbit Flex 先可以用BT/NFC connect, Jawbone Up 係唔得, 要插3.5mm
先可以同步data
當然都有D野係Jawbone好D, 例如Fitbit Flex 唔Support 中文介面, 得ENG.

上埋website睇, 用番個wireless USB 就可以同步番data
同埋多D圖表睇
haha, 見住呢堆圖表, 有D似facebook insight....
可惜佢用ENG, 我真係好鍾意Jawbone 個中文得意介面.....

唔... 
不過科技呢家野, 沒有最好, 只有更好
有恆心才是皇道~
加上, 點諗都冇用, Finally睇番Yahoo Auction, 有人代購Jawbone Up 都要$1200-1300...
Out Budget @.@..... (咁諗個心會好過一點 :P)

希望Sat唔好打風, 我要去郊遊, 順便又可以試多D Fitbit Flex! :)

下回預告:
Toshiba Wifi SD card 8Gb 開箱 :P

沒有留言:

張貼留言