2013年10月22日 星期二

多年不見。動植物公園

究竟, 有幾多人將動植物公園同香港公園撈亂左?
究竟, 有幾多個香港人係5年內去過動植物公園?

冇錯, 我就係o個個將佢地撈亂同埋好耐冇去過既人 :)

岩岩既星期日, 就決定走一趟.

不過去之前都已經聽朋友講而家少左好多動物睇, 已經冇老虎.

所以都冇咩期望.

上網搵過好多去既方法, 結果我選擇左係炮台山搭23巴士過去.
(唔係好SUGGEST係香港公園行過去, 因為... 都幾遠, 同多斜路的)


搭大約20-30Mins o係明愛堂落車, 行番落少少就會見到指示牌

好多樹 :)




開始有野睇了




呢隻龜勁大隻, 小朋友坐上去一定冇問題!!! 可惜隔住塊好Dirty 既玻璃, 睇得好唔過癮


知唔知點解又見到烏英???
因為.........................
因為呢到既動物9成都係鐵籠入面...
好難影.. 冇咩心機... 又見到烏英....

我... 冇得簡.... =V='


呢隻馬騮仔幾得意, 係到擺POSE俾我地影




咁就睇曬個動物AREA.... 當然有部份馬騮走得太快, 我影唔到.
不過感覺的確唔多野睇. 冇法啦, 唔洗錢既野係咁上下.

然後入左溫室一陣, D花有D都幾靚




行番出黎, 過左去睇雀仔o個到, 見到又係D籠困住, 應該冇好似HK公園咁近距離見到D雀仔.
就唔再行了...
全個過程我只係留左1個鐘到... (我上網見D人話可以行4個鐘)
不過當吸下新鮮空氣我都OK.


今次唔係自己一個人, 見到相中咩住背包的女生嗎?係我妹妹, 不過唔出賣佢個樣了 :P




 photo DSC_1946.jpg


我估, 呢到都係岩一家大細多D. 如果想黎影相/睇好靚既風景, 那就不適合了 :)
行完, 我地唔想浪費時間, 決定上山頂走多轉.
因為... 仲未達到我地目的, 試Fujifilm Mini 90 Neo Classic ^^


沒有留言:

張貼留言