2013年10月6日 星期日

西貢遊。塔門

塔門係一個CK仔由中四話要去但去到而家都仲未去既地方.
大概因為懶吧 :P
今次既興趣重燃~我決定要盡快去, 唔係一陣又去唔到.
前一晚做research, 見到黃石入塔門既船唔密~就決定早D出發.

我地十點三去到坑口, (今日冇琴日咁多人, 可能早既關係)
十點九去到西貢~食左個早餐, 間餐廳係對住碼頭, 好舒服
好似真係去左外地旅行咁.
食左個火腿蛋腸仔長通粉. 本來以為普通野就冇影, 但係個腸仔原來係超大條芝士腸, 真係好好食!
有機會大家都可以試下

之後搭94入黃石碼頭, 睇website 見三十五分鐘一班, 但其實好密, 差唔多十分鐘就有一班
所以我地十二點三四就去到黃石碼頭.
一落船, 唔係好知係邊到買船飛, 行多幾行, 就見到有人問快艇$20位, 即走.
我見大船都上緊人, 但都OK多人, 咁就上左快艇. 原來大船就$14 一位
都係差唔多.



不過快艇一D都唔快, 我地坐係最頭, 可能怕濺水, 開得同大船差唔多SPEED
坐快艇好處就係更有外國旅行FEEL ^^ 一路好大風, 好舒服!!!!


大約十至十五分鐘就到左~



行左幾步就見到有人賣野飲, 好熱情叫我地試, 哇, 好好飲!!!!


好清甜, 好香柑桔味~!!! 佢仲叫我地試埋D 柑桔, 話係用呢D黎沖~
不過我地有水, 所以決定行完先再黎買.
但說老實話, 好大方, 試飲都好多 ^^

姐姐好好人, 我問佢地睇牛係邊, 佢就指住上面方向, 仲話今朝真係好多牛
而家咁曬就未必有好多牛~




行行行, 都見到有D牛~同埋好多牛屎XD


大約.... 5-10分鐘到, 我就見到好靚既一片草地!!!




哇, 真係好舒服!!!!





好似去左台灣咁啊!!




見到左面有得再上去, 就決定去看看




今日真係好曬, 行得都有D辛苦 >.<

上到去, 風景不及頭先個到靚


不過有個涼亭, 好大風, 都好舒服 :)

休息左陣就落番去.



不過因為連續玩左2日, 有D累.... 所以冇去到另一面

就落番去睇下有咩行



大家都覺得應該要食豆腐花~見到有間小店食野, 就排隊.
竟然又有少少肚餓, 一場黎到, 應該要食下野.


結果我地排左成.... 30-45分鐘... 見到一家人打理既小店, 個個都好忙.
貼住好多張單, 都有D 整唔切~
終於有位坐~姐姐好忙, 佢..... 叫我自己寫食咩 XD


因為我唔食海膽既關係, 朋友無緣試 lu~~~ hee..

開餐







涼粉同豆腐花一般般, 個奶茶好好飲
之後黎個炒飯, 好香啊, 同埋好大碟. 三個人食岩岩好!!!





btw, D野食好平!!個飯竟然只係$38. 其實如果佢收$50 我估都好多人食.
大概, 塔門人就係純樸一點. 單純一點, 並非只顧商業.

然後, 當然返返去買柑桔蜜啦, 真係好好飲, $12 一枝, 抵!!!
亦試左佢既相思冰梅同埋紫心蕃薯,
個蕃薯質感好得意, 好似軟糖咁, EE UNUN.



回程LU~~~

香港真係有好多好靚既地方, 只係我地有冇花時間, 花心機去發掘.

。細心留意身邊事, 發掘美麗香港地。

沒有留言:

張貼留言