2013年10月2日 星期三

快遊香港公園 + 九龍公園 + 小小小龍貓

今次去....呢到 :P

香港公園俾我既印象, 大概就是... 唔洗錢.
有雀睇, 有花睇~同埋唔記得有幾大 :)


見到麻雀食爆谷 :) 好可愛


先去左溫室到走左走, 太多人, 沒有停留太耐



之後入到去觀鳥園, (我估我係第一次去, 之前都唔覺有呢個館)
真係好多雀仔. 佢話入面有六百隻雀仔.
所以一入到去, 只係聽到雀仔叫, 好舒服的感覺







好英啊.

你睇下你地為食到?


超級大特寫..佢自己飛左落黎, 我俾佢嚇左嚇.. 然後, 當然拿起相機拍

呢埋左入去, 好鍾意佢, 好可愛 >3<



喂, 乜有野望咩?
專心D食啦~




影咩啊你?


^^ 值得去, 下次有時間可以再留耐D!!!

之後又衝左去九龍公園, 但由於已經5點關係, 影到既相唔係好多


喂, 擰過黎啦, 等你合埋做心心架


到而家我都係唔知1隻腳同2隻腳既分別.




然後, 我去了看龍貓
那個totoro, 芝芝渣, bompbomp爸, 我記左好耐還是分不清.....
(在這次之前, 我只係知"芝芝渣, bompbomp爸"係猜枚......原來... 係咁黎架???)





係我心目中, 每一只動物,雀鳥, 昆蟲, 背後都有一個小故事,
每一個表情, 彷彿都像對我說些什麼.
感受大自己, 除了那些自然美外, 還有背後清靜的思想, 我, 喜愛這個感覺.


最後, 為大家送上一幅相

[雖然我不是完美, 但我卻勇敢面對每一天, 盛放最美的光彩.]
不完美的太陽花上

沒有留言:

張貼留言