2013年10月22日 星期二

終極景點。山頂之旅 + 新玩具試玩報告

由動植物公園行左大約十分鐘就到纜車站, o個時已經大約三四點, 估唔到咁多人.


等買飛都等左大約十五分鐘.
去到買飛前, 有人問我地 "紙多喂", 對, 佢係用普通話問我的....
唔... 係我個樣似大陸人... 定係佢地DEFAULT 語言已經係國語?
然後逼我係上圖右面紅色塊版到影相, 我話唔洗.
佢又講左句唔知咩... 嗯... 是但, 俾佢影一影.

而家纜車價錢:
單程:$28@
來回: $40@
來回+摩天套票 : $75@
我地買左$75@. 因為上得山頂一定要上埋凌霄塔吧.
不過印象中乜唔係$20-30??? 連埋套票都要$75@? 唔知係咪加左價呢, 畢竟都2年冇去.

點解D 景點咁鍾意加個數字?
昂坪360
摩天台428 (凌霄塔頂頂觀光o個到而家全名係凌霄塔摩天台428)
Sky 100
haha....
再黎多D會唔記得架啦!!!!



大約等多24分鐘, 就上得了

由細到大, 都對落車時既齒輪有一個情意結.
好鍾意 :P

先去山頂廣場行一行



有個event 係到俾小朋友玩 :)


呼, 今日好涼, 好舒服! 好少可日頭係山頂睇HK景, 多數都係夜晚睇
不過今日真係好大霧. 唔夠清.



上左凌霄塔, 其實個景好似都差唔多... 我都唔係好分到, 只係遠左D咁....
個VIEW好少少.



開始日落了







之後, 其實個天係未暗曬架... 但因為張飛只可以上一次...
我地唯有坐係到等.........
坐左差唔多四十五分鐘... 個天先黑曬...
其實說真, 有點冷.

等到暗曬之後....
唉.....
就好好好多遊客係到啦... 根本... 要排隊, 要格硬ZIP 位, 先至行到邊邊
好危險... D人好似想推走你咁.........
其實... 我係Thailand Sky bar ... 仲細...但都唔會有咁既情況....
我亦好耐冇試過咁樣係山頂睇夜景...
結果, 求其影左幾張相我就走了............




沒想過會上黎山頂, 所以今日我只拎左單腳, 冇三腳. 即係快門都唔係可以用秒數去計...
加上V1既ISO3200 係完全唔OK的. 所以... 其實影夜景都沒有好看的可以拍到...

又也許, 即使拎左三腳, 都冇位俾我放吧!!!!!
實在人太多了...

不喜歡這~!

好啦, 講下新玩具


第一次用單腳, 輕就好輕, 不過我都未係好識得Control....
我估要玩多幾次會好D.

相機了~~~
Normal 既幾好~Scan 出黎曚左D~好似睇唔到我個樣咁, 
但係就咁睇會清好多. 滿意的!

個雙重曝光好得意 (嗯, 我發現係相到我打錯左字... :P)
不過可惜冇同細妹夾過, 佢影埋個男人入去....
HAHA! 下次會更好的!!



SHUTTER 係可以當埋自拍鏡用的, 不過因為我太黑細妹太白, 影出黎怪怪的, 
就唔放出黎, 要讚既係7S同8都要加個自拍鏡, 但一加左, 中間就好似BLUR左咁
但用90 就唔會有咁既問題~~~非常滿意!!!

到夜影啦
一開始唔知個B快門係點, 就咁按左一下, 當然即係乜都睇唔到.
後來試左係要按實.
試左個4SEC同10SEC, 10 SEC 既效果都唔錯
不過真係要落腳架.
單腳都震+俾人撞得好勁.............




玩左部機一輪, 唯一唔滿意既係SHUTTER 快感
唔似得7S同8咁大聲"CHIP"!
佢太溫柔, 唔夠爽吧!

同唔知係第一次定咩, 我見D相紙邊都有D一點點黑色
希望下一盒會冇事啦!

叉足電可以影到100張, 亦唔洗擔心影影下冇電.
我相信我都唔會1日影100張.
加上佢個外型真係好靚仔, 我會願意帶佢周圍去架^^

想睇番玩具相?
Come on XD

攝影新玩具。即影即有 Fuji Mini 90 Neo Classic 開箱

沒有留言:

張貼留言