2014年11月2日 星期日

挑戰挑戰!!! 2014 奧比斯盲俠行活動回顧


今年參加左盲俠行, 打算再挑戰多次自己~
十點就去到會場, 葵興遊樂場, 一出MTR就有好多指示

黎到, 都已經有好多人到左~



拎左個紀念品同水~ 用個APPS 影張相留念先^^



yeah~今日既同伴到齊了
大家都好精神~
(六點至八點我仲訓左個晏覺黎XD 做足準備架MA!!HAHA!!!)


人依舊好多人COSPLAY~
opps... 其實.. 都幾熱@@


既然齊人~入去出發區等出發LU~
依舊有呢個大波波俾大家玩下冇咁悶~
可惜我太矮... 盡力跳都只能掂到個波XD
HAHAHA


等到十一點一, 終於愈來愈接近出發啦~~~~~





yo~過多五分鐘~ 行得啦!


行盲俠行最鍾意就係D 加油小隊~~ 每一個都好落力^^


頭4KM好快就過~
好快就黎到荃灣海濱長廊, 準備帶眼罩行~





海濱景好靚 :)


行LU 行LU~ 我地輪住帶頭, 另外2個就蒙住眼行~
行左150M到, 我發現..
2.... 我唔見左副眼鏡...
唯有行番起點搵...好彩搵得番~~ D 義工話佢地執到好多副..
HAHAHAHAHA~


結果我地又要重頭行過~
途中好多"障礙" 例如被水槍射, 有D唔知咩味既氣體, 俾波波打頭~~
HAHA~~~好好玩!

yo~~~行完!


行前少少就係CHECK POINT 1~
幾鍾意個APPS! 可以CHECK 時間!


check point 1 小食係朱古力~~~


除左好多加油小隊外仲有好多有趣牌仔


呢到又有人吹泡泡~~~稱之為愛的泡泡




yo~又行到check point 2 la~


check point 2 小食係旺旺芝士餅~ 加條moonwalker 手帶~~~




再行, 條橋好靚AR ^^


見到呢個牌就當然知係去緊深井啦~~
真的, 其實我從來未去過深井@@


等我聽日返公司搵曬D中間分界既出黎先XDXDXD


行到呢條橋真係不得了!
話說離遠已見到D燈飾吊下吊下咁~
當然我仲諗唔通係未ready? 但應該又唔會丫...
我地都唔係第一批行

行近左, 原來!!!! 佢係好似釣魚咁!!! 釣D零食俾我地
好得意丫!!!!!
全晚最鍾意呢個IDEA!!!!



去到深井, 忍唔住, 我要食雪條 :P


yeah, 行左一半了. 未覺得辛苦住



呢個位近民居, 變左加油小隊只能扮成咁XD
HAHA!!!
細細聲講加油啊~~


個青於龍頭好遙遠lol...
感覺行左好耐先到~


唔錯, 樣子都仲好精神
我地終於抖下, O係呢到抖左廿分鐘



唔抖好過抖~ 抖完仲累~同大脾開始痛
一過青龍頭就好了~ 我地好似開左TURBO咁..
因為見到好似好近, 我地加快腳步係咁行~
結果四個字就到左~





Yeah~~~~



再CHUR!!!!
又多五個字就到小欖





好快好快好快就到!!! 行啊!!!!
19 KM LA~!!!!
仲有1KM!!!~~~ 即係10個100米:P:P:P



最後400 米!!!


見到終點LA!
原來係黃金泳灘O個面~~~
我地仲由黃金酒店開始期待-3-"



YEAHYEAHYEAH ^V^
行曬!!!!








沙灘上用膠蠟燭砌左ORBIS 出黎
好靚AR~~!


拎埋個証書當然要影番張靚相相LA~~~






五個半鐘行完20KM
我好滿意成績架LA~
因為我記得2年前我好似行左六個幾七個鐘^^"




再一次挑戰自己. 再一次証明自己.
記得2年前行, 我由8KM開始就話想走.
最後5KM 對腳簡直唔係自己.
多得身邊朋友支持住自己先可以完成.
行完一次仲講過以後唔好搞我.
回顧:


但今年, 我完成了.
行到了.
唔知, 2年後的我, 又會是怎樣呢^^
給自己1個承諾, 2年後再行.


Ck仔。樂遊四方。

盲俠行出發日期: 1/11/2014

沒有留言:

張貼留言