2014年11月13日 星期四

很純的台中遊 - Day 5


旅行行程~


Day 1 - 鼎王 
Day 2 - 宮源眼科, 九乖九文具店, 勤美誠品, 吉鳥串燒店
Day 3 - 妖怪村, 日月潭, 清境
Day 4 - 武嶺日出, 清境農場, 紙箱王, 清境小瑞士
Day 5 - 老英格蘭, 觀音瀑布, 又見一炊煙, 古堡, 高美濕地, 阿財米糕, 一中夜市
Day 6 - 彩虹眷村, 東海大學, 老街, 摸乳巷


琴晚大家都好早訓~~~ 早訓到... 我訓唔著...眼光光到唔知幾多點先訓得著~
(第一次去旅行訓唔著呢@o@)
之後一早七點幾起身, 又唔願起身....
拿拿林食埋個早餐~9點鐘出去冇耐就見到阿貴(包車司機) 來了~
今天行程... 其實我們沒有PLAN...
只是說了十一點半要去到食又見一炊煙
其他就等阿貴帶我們去玩.

第一點, 是老英格蘭, 二人房最平NT11500 一晚, 四人房NT18500 一晚~
wow...對3隻窮豬來說, 好貴啊@.@...
o係出面望下OK LA~~~

好靚既山景!!






呢個reception是真的嗎?



就係呢到啦~~~




出賣下阿貴先 :P
第二次見面, 好似今早開始熟絡D



隔黎有個王家大宅係私人地方, 不過... 睇黎佢都會成日俾人影埋^^"
唔知咩人住O係入面呢



再開車~~途中阿貴停車, 叫我地落去睇睇~
wow, 好大條吊橋


此乃觀音橋



其實, 叫我跑過去都冇問題XD 好穩陣!!^^
不過阿貴話對面冇野睇的, 行一陣好返黎...





O係橋隔黎, 有得上觀音瀑布, 貴話行2分鐘就有1個小瀑布, 大既要上山先見到.
我地不會上了.



真係好小 :P
好似梅窩o個個咁^^"




掛住影相, 行慢左落番去, 好明顯佢地又係串我行得慢啦~~

吹~~~~~~咩~~~~~~~~~~~
好啦~等我擺個姿勢俾你地影個夠^^v



哈哈, 點解我地隻手會做YEAH動作?
因為我地見到阿貴好鍾意我地YEAH.
次次合照佢都叫我地YEAH.
我地一YEAH~ 佢就會好開心 ^^ 那我地就YEAH 下吧, HAHA!


呢頭埔里玩既野都比較簡單, 都係偏向大自然的.


十一點半, 準時到達~~~


個門口好穩閉@.@





好似好舒服咁


要除鞋的, 有得俾大家抺腳


環境也不錯




睇到筷子套, 我先明白係食咩...
[洗心, 隨食, 亦是禪]
原來冇menu係想咁樣!
好啦, 我都尊重場合, 收起電話, 唔睇公事住. (話說整個旅程其實每日都要解答工作....)
好好享受這一餐.
因為我有好多野都唔食, 尤其生野, 所以聽到係話食日式就好緊張....
好啦, 唔多介紹食咩, 反正我結果全部食曬^^" 除左個蝦頭











8味餸, 黎得都好慢, 大約都食到一點零....

再看看周圍環境



我們要求了甜品出去食^^





食完甜品就緊係要嘆下啦!!



真係好舒服, o係到耐左, 會好想訓覺XD
同個人真係會變慢左...
結果我地留到2點幾........ (即係如果大家黎, 要預留三小時呢)

另外, 係要提前訂位的. 好像不能WALK IN 啊~ ^^


下一站, 我地去左古堡~
都係要門票的~ (睇黎台中其實都發展左好多旅遊地點~)












呢到都係睇紅葉既勝地
阿貴話我地好好彩, 又冇咩人, 如果遲下紅葉到, 會連車都入唔到~
尤其星期六日.



D魚既咀... 哈哈, 其實我覺得好恐怖= ='
佢地開到好大啊!!!
我地只係行過去, 咩都冇... 佢地就以為有野食
我叫朋友試下扮擲野落去
omg!!! 佢地真係仲雀躍~
睇黎已經習慣左有人就係會餵佢地....


原來背後就係買飼料機~~









門口又有好多棵楓樹.


其實我地有點累... 所以留左唔耐時間就走了~ 大約四點到.
返上車, 朋友話想去彩虹眷村同高美濕地.
不過阿貴話我地應該唔夠時間. 
加上我地已經PLAN緊不如聽日都包車.
題外話: 我D朋友要求我要練好D國語, 強迫左我坐前面.
要我應對阿貴既正經野同閒談.
所以一直都用D唔正宗既國語同阿貴溝通
有時我講錯野, 佢地又笑我.
有時我講得唔錯, 佢地又讚我.
總結: 心內有好多個"妖妖妖", 但其實我係ENJOY的. 
所以自此我都坐前面了 :P
努力學習^^"
丫, 返返黎, 所以最後決定唔去眷村住, 直去高美濕地.

去到, 天色都開始變, 估唔到咁遠...
同我好似睇過係六點幾先日落的.....
算啦, enjoy this moment :)



行出去就更近睇到日落.
呢個地方, 好有香港既下白泥感覺.



你能數到有幾多隻蟹仔嗎?



好多風車, 好靚啊.
不過我得枝24mm 鏡... 都冇得zoom好D位置^^"




行到呢到, 都已經變色了...






好多朋友笑我呢張跳左好似等於冇跳咁~~
我知.. 我跳得矮...
那. 又. 如. 何. >.<
我開心就好了^^




有冇人知呢個係咩?
係悟天同杜拉格斯合體XDXDXD


喂, 原來伸到咁低係好辛苦架XDXDXD
我做唔到... HAHAHAHAHAHA~



留得愈耐, D水漲得愈高, 提提大家.
一定要帶拖鞋黎. 同埋著短褲!
如果冇帶, 放心, 只需NTD40 就買到一對.
我的都係即場買既.




唔敢行咁出, 大家知啦.. 我咁矮, 好似過膝頭架XD


回看番, 好多人冇落黎, haha..塞曬O係木板到睇日落.
一場黎到, 如果唔落黎欣賞, 簡直浪費曬.
(Anyway, 未日落時, 全部都只係泥地, 冇水的)



因為木板係升高左幾級, 所以水漲唔會升到上去.
問題來了... 回去時. 行O個幾級樓梯仔, 係超級容易甩拖鞋的^^"
HAHA... 因為我地3個有2個都甩左...
好KAI 啊!!!!!
大家都要小心D :P

另外, 因為o係水到行, 都有D辛苦. (但唔著我怕刮損)
上番去時, 發現腳指公同第二隻腳指中間都損左少少....>.<
丫, 打到呢到, 我發現. 第二隻手指叫食指, 咁....第二隻腳指... 應該叫咩呢?XD
留待各位解答我^^


返上去,睇埋少少既日落, 就完結了.


見到出面原來有呢個表, 我影俾大家睇~
(如果大家睇得明的話.........因為我唔明^^")


返去搵阿貴, 佢先話我地留得太耐...
佢本身想車我地去近D睇風車既地方, 等我地影風車加日落
丫.......>,<
你唔一早講既>.<

不過夜左都好靚~

條馬路唔多車, 我地就咁泊o係路邊都OK





阿貴叫我地用佢架車黎影相^^"
等我地做一陣車模., HAHA



最後緊係要同阿貴影下相啦~

給大家一點台灣小知識, 我有好好練習普通話的.
我同阿貴傾計, 我問佢一架的士要幾錢.
佢話架車係佢自己買既, 所以先咁靚, 咁佢成日清潔架車.
的士有分3個等級, 佢呢架係最貴的.
大約NTD98萬. 如果最平既好似大約NTD7X萬就OK.
都幾平.

講起車, 阿貴車我地去古堡時...
為左令我地方便D落車...
佢唔小心刮花左一個角落>.<
唔知佢而家有冇整番呢.... :(


之後貴問我地肚唔肚餓. "餓!!!!"
佢話帶我地去食米糕~~~

佢話呢間先係最正宗, 好多台灣本地人都特登黎食


這就是米糕, 如果要我形容, 我會形容為魯肉粢飯~
好好食!!!
係超級好食!!!!!!!!!!!
有得簡辣定唔辣~
同埋係好平的~


今次係阿貴第一餐同我地一齊食~
佢唔俾我地俾錢, 佢請左我地食..
不好意思呢!  好多台灣司機都係咁好客 :)
貴叫我地飲湯, 佢話四神湯好補的, 但係有好多內臟O係入面. 至於係咩內臟.. 對不起, 我聽不懂
同我地叫左個貢丸湯., 不過我估D湯唔係好岩HK人口味^^"




已經八點幾...玩到呢到都未完...
貴再車我地去買手信.
本身朋友想去九個太陽買.
但佢話唔好食. 我地想買太陽餅, 牛軋糖, 鳳梨酥~
佢話等佢幫我地簡D真正本地老字號.
因為真正好既手信, 其實只會得1樣野係好食, 所以我地要去三間.
入到去就唔好買其他. 佢再帶我地去.


牛軋糖都好食~ 本身我地一齊試左鳳梨酥, 佢話呢間都OK, 我食左都覺得OK, 就買左.
之後去佢介紹既鳳梨酥~ 再買~~
回家後, 第二間佢介紹既, 真係好好食!!! 原來同牛軋糖O個間比, 真係冇得比.好食好多
第三間去太陽餅~不過我就鍾意李儀o個隻多D...唔太鍾意有好多酥皮...
所以我冇買到太陽餅做手信.

(不過... 由於我電話D相冇曬= =' 全部冇留低地址.... T^T )

wow... 去完咁多地方...
貴再車我地回酒店放低行李. 仲要我地唔洗急. 慢慢.
之後帶我地去一中夜市
佢話一中同逄甲夜市其實一樣, 只係逄甲既會開多幾間, 但都係O個D野.
同會賣貴D, 又比一中遠D, 我地搭的士返黎會貴. 所以我地都聽佢建議, 去一中~

因為當時已經九點幾定十點
貴今早好早起身. (9點要去到清境... 即係佢應該5,6點就起身...已經照顧了我地十二三個鐘...)
我地拿拿林放低D野同去個toilet就衝番出黎.

去到一中夜市, 佢仍舊細心地教我地點行, 仲話行完可以再去台中公園.
都好靚. 同好近我地酒店.

講起酒店, 本來我地BOOK左一間唔知咩, 上清境O個日話佢知後, 佢話O個到好偏.
同台中好多唔正規既民宿... 咁又係. 我記得O個間係好鬼平... 
唔知HKD幾百蚊就話有間係六人房@@
我地聽完都驚驚地... 決定CANCEL BOOKING... BOOK 番寶島53行.....

同貴臨走時, 我地想由NTD4000, 俾NTD5000佢, 因為真係太辛苦佢了.
我地決定摺埋咁俾佢. 因為覺得佢唔會肯收多.
一俾完佢打算快D走...
點知俾佢發現左!!!!
佢追我地, 我地跑........ 但佢捉到我另一個朋友..
格硬塞入佢褲袋...
其實........我朋友條褲差D甩 XDXDXDXDXDXD
笑左我地好耐...........
阿貴話唔準我地俾多, 唔係佢嬲.... 所以我地都欣然收番...

一中夜市, 買左少少野, 行到十一二點到, 我地就回去了.
今日行程好充實~~
聽日係LAST 1 日~ 我地晚上七點半要去到機場.
決定再包車玩盡佢!!!

有種唔捨得台中的感覺了.................

Ck仔。樂遊四方。

台中出發日期: 14/9/2014 -19/9/2014

1 則留言:

  1. 清境民宿d人都好nice, 可以要求去睇房. 除咗古堡, 都睇咗好多間. 有平有貴.
    高美濕地好靚, 下次去.

    回覆刪除