2014年11月7日 星期五

很純的台中遊 - Day 3


旅行行程~


Day 1 - 鼎王 
Day 2 - 宮源眼科, 九乖九文具店, 勤美誠品, 吉鳥串燒店
Day 3 - 妖怪村, 日月潭, 清境
Day 4 - 武嶺日出, 清境農場, 紙箱王, 清境小瑞士
Day 5 - 老英格蘭, 觀音瀑布, 又見一炊煙, 古堡, 高美濕地, 阿財米糕, 一中夜市
Day 6 - 彩虹眷村, 東海大學, 老街, 摸乳巷


到左第三日~~~終於係去真正既景點啦!
一早就約左包車司機九點酒店門口等.
所以我地八點幾就落街買番琴日食O個間店^^

講回司機, 是公司同事介紹的, 她說他是台灣爸, 在上次台中之旅, 很照顧她
所以就介紹了給我.
未出發, 已興奮
看看他跟我的對話.
台灣人, 就是這樣的純樸, 熱情, 好客.
雖然那香港可愛女兒不是我, 但我也感到很溫暖.很高興.



來到, 我想司機大約五十多歲, 個子不高大, 真的像爸爸一樣.
他叫阿貴, 以下會用阿貴來稱呼
我們上車跟他說了想去妖怪村, 日月潭同清境

因為太早出發... 加上o個天身體不適, 上車後好快就訓著了
之後被叫醒, 原來到了!
下車時我仲不停問... 我地O係邊啊, 係邊啊?
因為有D似普通街, 我以為阿貴多帶我地去其他景點
(因為CK仔國語唔好, 即係我係可以講國語黎逗人家笑那種....所以一直都唔係好聽得明朋友同阿貴講既野)

行多幾步, 終於見到妖怪村個模樣.. o..我地係黎到妖怪村...HAHAHAHA!

好啦, 以下有肥肉睇~~~原諒我實在太熱, 不能不穿背心...
加上去旅行嗎!!! 冇人識我既XDXDXD





合照一張先XD



哇~~夾公仔機啊, 我記得第一次去台北都有好多!! 我仲成功夾到幾隻~~~
唔知今次有冇D好得意架呢



玩下先~~~~



魚... 好難玩, 玩左幾鋪都唔得~~~唔玩嚕~~

呢到真係好似入左一個妖怪村咁~

好多野食都做到好鬼怪~~







唔知個咬人貓包有咩咁特別架呢@@
其實我地都係十點尾十一點到黎到之嗎T^T
話時話... 咩原來都要用咁多時間先黎到= ='



入面D 紀念品真有趣@@









馬上硬@o@
不過由於覺得全部都唔會好食, 所以冇買XD
諗番轉頭, 好似想當年既M巾棉花糖, CONDOM 朱古力, 都好似由台灣傳出...
haha... 台灣人其實都很色XDXDXD











有密室脫逃~HAHA~
不過我O個陣真係好唔舒服... 所以都冇咩心機諗要玩~~~






你睇下補湯出口位= ='







我鍾意呢架火車^^



要抖下, 有點累.
小KAI三人組就要做下低能野LA~~~



入到一間商店~好多酒都好靚啊!!!
不過我又傻豬左, 一直都忘了台灣同大陸既白酒唔係我地飲開O個D....
但真係好靚.. HAHA, 我都買左2枝^^"



出番黎見到有SHOW睇, 不過當日好少人, 氣氛麻麻地....





有野玩~~~~HAHA~~~



HAHA~睇番張相我覺得我地2個好低能XD


玩完一個又一個, 我地又玩彈波子XD


我本身以為就咁放粒波子由佢碌~
點知........

原來係有把間尺彈佢上去架!!!!
HAHA... 係喎XD 咁先係彈珠台~~~XD








朋友話睇過人地遊記, 有到好多樹, 好靚~~
我地搵左一陣, O係另一個出口到~ (就係上圖附近)
有個山莊, 估係呢到啦~~~




呢張相係想表達... 唔同級別既肥豬仔, 準備入樹林喂蚊~~~
我最偉大!!!!!!!











D 樹真係幾靚~



行到盡頭~原來係住的~
不過如果有得簡就唔好book呢到LU~
因為真係非常隔涉, 同夜晚出入都好似好危險^^"







走了~~ 阿貴幫我地影相^^



之後就去日月潭, o係車到又訓著~~~~

起身時見到最唔想見到既野.... 落雨.........................................................

T^T

即刻冇心機....

一落車就帶我地到售票處...

2... 原來係一定要俾錢架? 我以為好似杭洲西湖咁可以自己行下.....




買完飛就到碼頭~
好多人... 好多船..... 地下好多水 T^T





好似好多野睇咁喎...


搭左3,2 分鐘到就到第1個位~ 好似共有2個落船位, 之後就返返原碼頭


出發時, 阿貴叫我地一定要買茶葉蛋食, 同幫佢買隻~

我估連本地人都咁鍾意食, 應該都真係幾好味~~





不過好多人排隊~~

啊....... 其實呢到好鬼多人.....




影埋張標準相後... 決定走了- -''''





上到船食茶葉蛋~~~
朋友幫我MOK埋先俾我食^^
So Sweet~~~~~~~~~~




再去第二到LU~~~~



又落雨LU~~~
我地離遠見到有間玻璃屋既物體~~
不如入去食D野LA~~~~
就衝過去



環境好似不錯







叫左個1人TEA SET~加多杯咖啡




總結係... 唔好飲同唔好食的= ='
不過好似要NT600........

唉, 我地都係快D走吧啦....

因為真係太多人同好大雨關係... 玩得好唔ENJOY...
唔知其他去過既人覺得點呢?

之後阿貴話我地留得咁少時間, 可以帶我地去埋紙教堂, 都係去清境順路.
就去了~






















要門票的, 好似大約每人HKD幾十蚊到..唔記得..
唔.. 唔算特別的~

之後再過對面睇蜜糖
有得試飲, 又幾好飲喎...
我都買左一枝




店主又係同好多遊客影相, 佢話有個妹妹又係HK黎的, 同佢好岩傾
仲叫佢去HK探佢^^"
唔知店主係咪真係會黎HK呢^^


然後又花了大約1.5-2小時上清境, 我又訓著.....HAHA!
只記得後來上山路D彎真係好曲. 好似飄移咁...
仲要冇灯的!!!!

車到我地到民宿後, 又車番我地落去食飯地方.
仲好好一早幫我地問有冇免費車送番我地上黎~
老闆話餐廳有車接送的.

阿貴話呢到既高麗菜係超好食!!
同埋X缸雞都係必食..
(唔.. 我唔記得點寫個字.. 讀音: 貢)



哇~好大隻雞!



又有人服待我啦~ 佢話拆雞係佢拿手~~HAHA~!


一隻雞, 一個菜, 加多個唔記得咩菜+咸肉~
就足夠3個人食
隻雞同高麗菜真係幾好味!!!



上到民宿~
好靚AR!~~ 我地住玫瑰莊園~






有露台的~ wow wow wow~~~ 我!要!睇!星!星!
真係有喎!!!

拎枝腳架出黎先!!! 終於有用啦!!!



睇完我同腳架合照.....我俾3秒你估做咩事

What the XXXX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我唔記得左拎駁相機舊野!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我接受唔到自己咁KAI........

雖然今次都唔知係第幾次KAI = ='
由未上機KAI到家下... 我仲要KAI 幾耐...

話說做台証時原來我填錯左PASSPORT NO....
搞到去到TW時要補番NT300....

之後上機我又因自己backpack有around幾ML既香水而驚左陣佢俾唔俾我帶...

anyway... 我真係好KAI !!!!!!!!!!!!!

唯有用迷你腳試影..............







影左陣... 算啦, 都係唔影LU = ='
沖涼訓覺... 因為玩到好累... 加上... 一陣約三點半要出發睇日出!!!!!!!
(記得到民宿時就好報名先~~NT400 /ppl)

大家期待下啦 :P:P:P

下回再寫~~~ CK仔係凌晨打緊篇遊記, 好眼訓了~~~~



Ck仔。樂遊四方。

台中出發日期: 14/9/2014 -19/9/2014


















沒有留言:

張貼留言