2014年11月11日 星期二

很純的台中遊 - Day 4

旅行行程~


Day 1 - 鼎王 
Day 2 - 宮源眼科, 九乖九文具店, 勤美誠品, 吉鳥串燒店
Day 3 - 妖怪村, 日月潭, 清境
Day 4 - 武嶺日出, 清境農場, 紙箱王, 清境小瑞士
Day 5 - 老英格蘭, 觀音瀑布, 又見一炊煙, 古堡, 高美濕地, 阿財米糕, 一中夜市
Day 6 - 彩虹眷村, 東海大學, 老街, 摸乳巷


琴晚十二點幾就訓了~
事關"一陣" 三點半就要出發睇日出~
大約三點起身, 緊係唔習慣LA~~~超眼訓!
不過習慣左每朝要沖涼既我... 都係要沖涼...唔係好唔舒服!!
anyway...好凍啊!!!!!!!!!!! D 水唔夠熱....
可能真係山上啦... 水係細D... 同本身出面凍

話說出發前CK仔睇人地D BLOG, 見到人地話清境日出大約得零度, 所以我帶左件uniqlo 薄羽絨去... 俾同伴笑我~~~~
因為... 後來我發現我睇o個篇blog..係冬天十一二月出發的=W=""""

不過, 一落樓~~ wow~~!!我發現我冇著錯衫LOR!!!
真係好凍~!!!
(所以如果你都係九月去, 都要拎薄羽絨啊~! 仲要著長褲, 如果十至一二月去就緊加唔洗講LA~著多幾件衫!!!)

之後等朋友落黎期間, 再抬頭望~
wow!!!!!!!!!!!!!!!!
好靚啊!!! 比起訓覺前多左好多星星
好清啊個天!!!!!

我知道行程會先去睇星星, 之後先睇日出
真係又眼訓, 又興奮啊!!!!^^"

俾大家睇下幾靚靚!!!!!




影得O個幾張就要出發了~
俾大家睇下我地既睏樣~~
個個對眼都冇神, 所以, 濛龍就是美吧~~~HAHAHA~!


第一站落車!!!!
omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲多星星啊!!!!!
真係滿天星~
係CK仔睇過最靚既星空

啊... 但唔夠時間俾我影... 影得唔好.............
但現場睇仲靚~!
同有D星星係慢慢移動架! (唔係流星啊=W=")
聽指導員講, 佢地每小時都會走幾公里 (我忘了實際數字), 所以我地用肉眼都見到
指導員仲用枝好強大既laser 照D星星像俾我地睇.
大家一開始"WOW" "哇" 好似小朋友去太空館咁

真係畢生難忘


諗住用枝WIDE鏡 (16-35, F/4) 影
點知.........原來... 好啦, 影左第3,4次星, 我發現...
用F/4 係影得唔好的..
D 星星唔會好SHARP...
唔.........其實我係唔識影星星的
不過俾大家睇下, FEEL下我當時見到既係咩啦^^
發光位係月亮, 當晚月亮都好清好光


之後上車了~
上山頂, 都唔係短既時間~~~

上到去, 天都光光地了

wow... 有少少雲海啊, 又係第一次睇
好靚啊!!!!!!!!!



太~陽出黎了~~~
啦啦啦啦啦啦啦~~~~~~~~



so amazing!!!!!!!!!!!!!


黎個合照先~~
anyway~如果你冇帶厚褸, 其實車上係有得借的~
不過佢地幾耐先洗一次就唔知啦XDXDXD







好快天已經光曬, 我地仲以為已經完, 原來仲會帶我地去第二到影下相





一般會有呢D車車上山, 不過可能太多人, 我地係用9人車車的~~~
我估當日都有大約60-100 人跟團睇日出 (因為好似都有大旅遊巴)







走LU~~~
我用盡能力~ 努力撐大我對眼~~~~


返到房大約七點半, 民宿九點有車車我地去清境農場~
朋友們都補一補眠~ 而我就唔訓, 睇下相, 等九點..
因為我覺得訓左.. 會仲累...

大約10-15分到就到了~
過對面馬跟就見到地下道入口




好快見到收費處~

睇下個地圖~好似好大


要蓋印仔=W="


入到黎, wow~~~~~
好靚好大啊!!!



薰衣草~



冇野遮, 都幾熱


好大片草原


BB馬, 俾小朋友騎的


好多羊仔趕過黎


飼料, 睇開我遊記既會知我好怕同動物接觸, 特別佢地條脷, 所以我係絕對冇興趣餵佢地的....


期間, 我地買左羊乳紅豆雪條~ 因為我見到好多人都食, 應該好好食吧??
不過因為我仍然唔舒服, 所以只打算2人share~我試一啖就OK~ 
(另一位朋友一向唔食任何羊製品)
一試~~~~~ OMG!!!!!!OMG!!!!!!!!!OMG!!!!!!!!
好好食? NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好酥啊!!!!!!!!!!!!!!!!!><
我平日都可以食羊腩煲, 羊架, 羊肉........
但呢條咁既羊乳紅豆雪條... 個味道... 簡直係你同隻羊打茄輪冇分別!!!!!!!!!!

=.=''' 但我明明見人食得好滋味...
結果...
我一啖, 朋友一啖,,, 我們就掉了...........

O個陣酥味... 隔左五至十分鐘先消除.... 期間食糖僻味.......

唔....... 如果你唔係好食得酥味, 千奇唔好試= ='


好了, 我地再行...
有D羊仔好瘦~
唔... 我又諗番.. 我同佢地打完茄輪黎=3="""""""""""
可能有人覺得我誇張, 但我真係有咁既感受>.<


好多真係咩咩聲咁叫出黎^^"
同埋第一次見原來羊仔係可以45度落斜架!!!

好曬好多路~
我地見到城堡好似幾靚, 過去吧!



可能因為早, 冇咩人


唔,, 行到過黎又唔係好特別~


行完, 好熱...
Sorry.. 我們決定走了...

我見朋友D相係藍天白雲青草地, 如果大家想有呢個景象, 不妨晏D黎.
清境係中午打後先易有一舊舊雲的~~

我地十一點就走了..........

期間, 見到好多未枯既楓葉, 如果全部變紅, 一定很美.


出番黎, 有個巴士站, 但唔洗問都知, 唔方好快有一班.
我地決定, 行落山~~~~~~~~~


一路上都係行D咁窄窄既馬路邊


有D靚風景就停低影下相





行左唔知幾耐就落到黎旅遊服務中心.
氣味圖書館, 聽就聽得多, 親身睇都係頭一次^^
聞左好多味
難怪說試香水既人其實好慘. 因為我都覺得鼻仔好唔舒服...
尤其一D特別唔岩自己口味既味道.


o係服務中心食左個西餐後再出發 (係唔好食的, 同... 好多烏英, 至少有6-8隻圍住你....)

見到個小公園, 我地又入黎玩下



這個, 我忘了係佢地O係台中買定由HK拎過黎 (應該冇咁無聊XD)
點都好, 我地玩吹波波了XD


如果下面呢張相我可以PS左個肥肚腩, 我估都幾有FEEL ^^"


成個KAI仔O係到捉波波


只係玩呢個都影左成100張相^^"


haha..好啦玩完了. 再行入D就到紙箱王~


所有野都係用紙皮做




參觀一下就好了, 沒什麼可以買.

之後再去清境小瑞士
(又. 要. 門. 票. 的.)






景象也不錯




不過好鬼熱啊


風車很美






anyway, 看到雲嗎? 對, 好似O個陣係大約2,3點~有雲的天很美

水池做緊音樂噴泉.


看到彩虹嗎?



行完後再行番民宿.
大約四點幾. 啊........我地要訓覺啦~
三隻小豬沖完涼後就即刻訓晏覺!!!!!!

訓到七八點, 起身落樓下食DINNER.
民宿包一餐DINNER.
唔.. 不過麻麻地好食.
但附近冇野食的, 都唯有係咁LA~

之後再出去附近7仔補給.
大約行5-8分鐘就有, 呢間民宿都算方便

然後... 看看天空, 今晚已經冇星星了...........
冇得影LU..
所以話呢, 美景係可遇不可求, 當你見到時, 就要好好拍下.
否則, 後悔莫及呢.......

由於第二早又BOOK左阿貴 (我們的司機) 九點車
三隻小豬十一點幾就上床訓了..........

聽日, 就等阿貴為我們安排行程吧^^
所以, 我地都未知會去邊架^V^

Ck仔。樂遊四方。

台中出發日期: 14/9/2014 -19/9/2014


沒有留言:

張貼留言