2014年10月28日 星期二

PMQ Halloween 玩玩玩 (推介5D鬼屋)

星期日夜晚去左PMQ!
PMQ 開左都好似有半年, 一直都想去, 但又冇時間去
難得有朋友約我~同好似話有halloween 主題~咁就終於的起心肝去見識下~
不過因為日頭有野做... 結果搞到八點先到...
建議大家, 如果想行曬全部, 最好六點到就去到~

好, 出發!!

見到官網MAP, 話中環/上環去都係差唔多時間, 我就簡左上環出發~



原來MTR 牌都已經有PMQ ^^"



不過... 最後我地懶搵... 同拎住唔少野... HAHA...
所以... 搭的士上去 :P
唔洗跳標~話咁快就到了~

因為八點, dinner time, 場內唔算多人


有個小campaign做緊~
有興趣可以玩下^^"


等我同D 佈置影下相先~





呢到係俾人化鬼妝



行再入D就係小食攤位





聽說洪瑞珍三文治好正斗~
可惜我黎到時已賣曬, 只接受pre order.
問番檔主, 已經由台灣運緊過黎, 我估應該而家已經可以食到~~~
朋友同我講話HAM 最好食!!!
如果有機會大家可以去試下



叫左幾樣野食
呢個黑松露蟹肉春卷真係必食!!!
好好食啊!!!
好香! 正!


生煎包都好味
好多肉汁係入面

檸密雞翼, 本身有4隻XD 不過食完1隻先記得影 :P
好有檸味, HAHA!


食食下見到有D鬼走出黎~


走左過黎嚇我地@@


好快音樂起, 原來有flash mob睇~!





都幾好氣氛! 不錯^^

之後見到Jack the Ripper, 原來就係傳說中既5D鬼屋!!!
同朋友試下玩!!!
要Book時間~~Book 了九點~










鬼屋後感︰
對於一大班朋友同鍾意玩鬼屋既人來說!
呢個係超正!
因為佢係集合左玩鬼屋同偵探遊戲
你必需要同D鬼對話!!!
對話同搵線索期間, 又要俾鬼嚇......... T^T
個故事係改編於1880年代, 倫敦一個真人真事謀殺案
疑犯連續殺左4個好似樣既妓女, 而每個妓女都被解剖內臟 @o@
而玩家就要扮演偵探. 去搵出真相, 誰是兇手.

事後朋友問我OP定PMQ好玩D

haha... 其實.. 真係唔同玩法...
因為OP你可以control 你停留鬼屋時間... 頂多都係5分鐘1間..
但呢到............
你... 係... 要... 玩....45 ... 分鐘!!!!!!!!!!!!!!

所以呢個價錢都算幾抵~!

都幾推介~!!!

不過玩完都成十點...
我冇咩點行過D 商戶

下次有機會要再黎過!!

CK仔報導完畢~~~

下星期都冇得郊遊~~ 

因為1/11 參加了盲俠行~ 以我既龜速, 應該要行到朝頭早.

哈哈!!! 所以, 休息一星期^^"

PMQ官網:
http://www.pmq.org.hk/


Ck仔。樂遊四方。

PMQ 出發日期: 26/10/2014

沒有留言:

張貼留言