2014年10月22日 星期三

富貴hea遊蒲台島

襯未到冬天, 又涼涼地, 緊係要重回蒲台島! 行埋上次未行完既一小段~
至重要係... 要探下我至愛既蝴蝶們!!!! ^^
所以今次重裝出擊!
Nikon D610 +
Nikon AF Nikkor 24mm f/2.8D +
Nikon AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED

有. 點. 重.....

約左11點o係赤柱出發, 搭11:30 船.
有3個朋友都係由TKO出發~
我地就一於做懶豬~ 一齊搭的士入去!!!
$160 一程.

因為唔知會唔會塞車, 我地9點9就上車了, 結果10點3就到...
原來只需半小時....好快..
途中仲經過大潭... 呢個我講左好耐但仲未行既地方... 唔知2014年內去唔去到呢?!

o係赤柱廣場落, 落一層到就見到 - 空中情人觀景台, 哈哈, 係咪扮韓國?!
不過唔係鎖... 係透明膠片





但我見唔到有塗改液提供, 唔通大家都有備而來?!


慢慢食埋個靚靚麥記早餐, 就行去碼頭等船~




呢個表真係有用架 :P
想去既朋友就 Save 低佢啦



船來了~
早到的, 11點3/4到就黎到.


今日都算多人, 差唔多爆曬.

搭半小時到就落船

分叉路位向右行, 因為今日目標好明確, 就係只去燈塔玩~~


行左一小段, 有個位有得落去, 就係睇石刻, 反正hea遊, 就行去睇睇


o...原來就係咁..




有8處古代石刻列為法定古蹟
分別為
石壁
長洲
黃竹坑
大浪灣
蒲台島
東龍島
龍蝦灣
滘西洲



呢D石都幾靚 ^^


好!再上去!!!




佛手崖





其實... 隻手係點睇架呢?! :P

朋友叫我試放自己隻手做對比

哎啊... 我覺得... 我太好肉地... 一D都唔似. HAHAHAHAHA


借隻手黎用下!!!!!!!!!
又好似似D喎~


有人教路, 呢到山路上去, 可以避免一條長樓梯~


行到後尾有少少, 我都有D腳震....

終於上到黎


就係避左呢條樓梯啦


*V* 好鍾意以下呢張相. 好靚 ^^"


黎番張例牌照先~~




喜歡以下張相既色調^^"




好快就上到126灯塔啦




行到呢到, 有多少少人, 不過佢地都好快就出發左啦~
而我地... 就繼續HEA XD
大家搵唔搵到, 相入面. 係有隻龜的?!


未行過去之前, 我地決定係到抖下HEA下
好大風, 好爽, 好舒服!!


坐左10分鐘到, 俾隊友叫要起身, 因為手仔開始有D熾熱~~
哈哈, 好啦~~~行啦~~~再坐我都會訓著 :P

拿, 見唔見到隻龜???

行多幾步, 見到個牌 [僧人石], 大家都一致認為以下呢個先係僧人~


不過聽說, 呢舊石背後既大大石先係...
而我地既方位只係見到僧人既背面...

well... haha 咁我地無緣見到啦...



對面o個個山既頂頂, 就係觀日亭,  原來上次我地行左咁多樓梯落黎.
哈哈... 今次會唔會行番上去?
唔會, 因為我打算行多幾個位就會回頭XDXDXDXDXD






呢個位上次冇黎過, 幾靚.




朋友話呢到其實可以落去, 都只係一級級咁落...
哈哈, 我!唔!制!
應該會好驚....


設計對白: 哇, 真係好舒服啊!!!! 我放緊假啊!!!



係時候黎番個大合照啦!
今次竟然男丁多過女孩子~~~~
(這句是送俾甩底的4位睇既XDXDXD 拿, 下次要一齊行啦知無??!)


再行... 哈哈!!!
呢個位... 我認為係為我而設既^V^


再黎番上次好鍾意既位!!!


唔.. 真係遠睇夏迎春, 近睇鍾無艷....
最底好多垃圾.....


大合照大合照^^


仲有呢張偷影的...
哈哈, 得我一個鏡頭敏銳 ^^ v


再HEA多一陣, 回程了, 打算去食野~~~

不過... 回程時... 我俾枝草拮親......
好似俾枝針拮到咁... D血就流到落鞋....
不過因為傷口好細, 好快就冇事 :P
唔... 著短褲係我既錯....>.<


行到去坤記士多旁.. 不得不提...
上年既蝴蝶小花園... 今年冇左!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>.< >.< >.< >.<
即係... 我今次係影唔到蝴蝶......... T^T
變左密密麻麻既草......


唯有貼番上年我最鍾意既2張相:


話番轉頭~~~
再行番出去, 見到有紫菜公仔麵...
我都想食 @.@....


不過今日要試既, 係明記海鮮酒家!!!
因為有朋友話聽人講呢到海鮮係出名的, 要入黎食!
咁... 我地就試試...



叫左6樣野~
每人約$150.
味道都OK, (因為我唔係太識食...唔知好唔好味... HAHA!)

不過都幾多人黎食, 尤其好多外國人


原定搭6點尾船走...
由於我地太HEA關係, 4點半船已經好FIT時間...
HAHA!!!
咁就返返去赤柱LU...

去到... 咁...又... 緊係....搭....的...士...走啦...
HAHA! 所以我話今次係富貴hea遊.....比平日行山洗多左好多錢 @o@....

好!!~~~ 今個星期六. 25/10 冰雕展再見!
下星期寫遊記報告^V^


Ck仔。樂遊四方。

蒲台島出發日期: 19/10/2014

沒有留言:

張貼留言