2014年10月14日 星期二

。西貢塔門一日遊。

塔門我又黎了~~~
今次已經係第三次黎了~ 唔多講點黎, 有興趣可以睇番前2篇文章~
我記得上年都係大約十月中到黎, 青青既草地令我最念念不忘
好期待今日又可以訓草地^V^

一如以往, O係黃石碼頭搭快艇黎~!
每次搭快艇都有種: 我真係放緊假既感覺
真係好RELAX.

大約三點零我地就到達~
今日天色一般般~


其實... 我一直都覺得雞泡魚好核突...哈哈!


行左一陣就上到黎, OH! MY! GOD!!!!!
點解D草又枯又禿架 :(
有點失望...
再睇番... 上年寫BLOG 係12/10/2013... 即係應該係大約5/6 Oct 去....
但O個陣係靚好多 :(



都留番個倩影啦~


好多人, 今日亦有好多牛, 遍地黃金 *0*


亦好多人O係到放風箏~


個海依然咁靚


呢隻牛, 有D似馬 :P
同我真係好佩服D咁重既動物都能夠O係咁斜既位走動...
上次去清境, 隻羊又係可以45度好鬆容咁落山...


行去小石灘.
坐O係到放空聽海, 只係 FOCUS O係下一段浪會否濺起水花
有種慢活的感覺


不過其實..今日都好曬好熱


坐左半個鐘到, 愈來愈多人落黎, 令我好似去左個沙灘咁...
所以.. 我地都起程走了~

往疊石方向走


望番過去... 真係好禿...
希望只係因為我遲來左, 開始步入秋天, 而非被人類破壞了....


之前呢D位, 可以訓下草地攤抖下, 不過今日太多牛屎 , HAHA!




好多人都走到最出的一舊石坐O係到影相.
不過礙於得2個人... 我唔敢....@.@


下面有好多人釣魚



對上一次都只係行回頭路
今次偷聽到人地話行去新漁民村到可以行番去碼頭
就試試看



感覺係行遠過行回程的, 不過未行過又有時間, OK LA~ ^^"

有人O係到曬咸魚


行到熱熱地, 試食冰菠蘿~
其實... 我係未食過的XD
原來佢係新鮮菠蘿!!!!!!
(細個見既係.... 罐頭菠蘿....HAHA....)

well... 我有敏感牙齒啊>.< 好凍好痺啊~
HAHAHAHAHAHAHA!


wow...第一次見這樣煮食.
但我估o個個唔係柴 ^^"





行過見到好幾個漁排



漸漸日落了, 第一次o係塔門留到咁晏, haha...因為.. 今日太遲起身 :p:p:p



出番去西貢大約七點~
我地去左洪記食海鮮~~~~~
$388 2人餐~



碟碟都好大碟, 結果... 緊係食唔曬~~


冇左IPHONE 2 年, 近排先換番, 
原來都已經好多野唔同左~
例如我可以咁樣玩screen cap xdxd



一年前的塔門 (大約十月頭至中)


2013年十月塔門
Link

2014年三月塔門
Link

由星期一起, 開始感受到真係步入秋天了!
又可以啟動番行山郊遊.
行完一整日, 除左可以出身汗, 影下相, 聚下舊外, 至重要既係可以早睡早起!!!!!!
因為當晚我十一點就已經訓著了... 
我也忘了有多少個失眠的晚上....
希望回復郊遊可以提高睡眠質素啦~~~~

朋友, 我出發了!!!
你地準備好未啊????!!!!!!!

^____^ v

未Like 我Fans Page 既朋友仔快D Like 啦 :)
今年秋冬, 繼續為大家介紹香港唔同地方!!!!


Ck仔。樂遊四方。

塔門出發日期: 12/10/2014

沒有留言:

張貼留言