2014年8月29日 星期五

夏天都岩行既山 - 東澳古道

自踏入夏天, 加上上次行山失敗, 行到嘔後...
CK仔都好耐冇行出了, 因為實在太熱~
不過呢排都有打壁球, KEEP 住做運動架!

而O係呢段時間, 一直有一位朋友不停游說我行山.
結果, o係上2個星期 (17/8), 我終於跟左佢去行
行之前, 佢不停講, 好易, 好涼, 完全冇難度, 我一定應付到~

kee...就一齊睇下今次既行山係點LA~

<<東澳古道 -- 東涌至大澳>>

因為太耐冇行, 朋友叫我唔好拎咁重野, 所以只係帶左NIKON V1 去
但原來, 睇慣左D610, V1 真係...差好遠, HAHA

2點幾3點東涌出發, 先搭巴士入逸東邨, 之後行番出去~ O係天橋旁邊一直行

好快就會見到路牌~

向侯王宮方向行就~



落樓梯~


好多荒廢左既屋


向石散頭繼續行


見到有D景睇下了, 然後明顯今日天色麻麻地.
(冇落雨已經算係咁.......)



D水, 好污糟


沿途的乾澗


抬頭望就見到好多昂坪纜車


亦有好多隻蜘蛛陪住我地.......
好大隻...


wow...花園??


原來這就是花園..............................


再行多幾步, 有個彈床, 不過明顯我係入唔到去既...
個口...好細..HAHA! For kids only :P



對面會望到飛機起飛~


朋友話會有3個斜路, 呢個係第一個.
佢教我點行斜路先舒服D :)
我會記住!!!

p.s. 佢話唔要出樣, 我唯有咁樣遮住你啦



行完斜路, 都唔太辛苦, 好快就有個涼亭抖下
同時望住D飛機起飛 :)


繼續!!!
又係乾澗


除左3個斜路, 仲有3個BONUS位, 就係有3個碼頭
Let's Go~~~~~!!



嗯~ D 景色靚少少 ^^



D 飛機都幾近^^"
呢個位影都唔錯.
不過天色麻麻地, 加上冇長鏡....


好多人釣魚


好, 再出發, 我都忘了行左幾耐, 
又到左第二個碼頭~




我在想, 唔知今日日落會點呢?
試下先 :P


有一個山洞仔~~~
哈哈, 不過...我唔敢入去 :P




好舒服的感覺
今日, 其實都唔算熱, 好舒服!!!


又出發了


第三個斜路, 唔... 係最累的~~哈哈, 我講唔到野 XD
不過朋友非常遷就我, 陪我慢慢行^^
辛苦過後~ 又見到第三個碼頭LA!



士多來了!!
叫左杯龍眼水飲
好好飲~
好重龍眼味~~~
行到呢到, 我既500ml 寶礦力同770ml 水已經飲曬
(預得岩岩好, Yeah ^^)
所以要再買多枝水補充~


明明就話已經完成左2/3...
仲有1/3~~~
大約六點我地再起程~

呢段路係我最驚既一段路, 感覺比起之前2/3來得長時間......
因為... 落斜... 又有好多一粒一粒既石...
哈哈.. 真係有D驚.
有幾級都要借膊頭扶下...
同埋都係安全感問題...發現有人企得近我D, 我會夠膽D踏出去..
如果佢一行遠左... 我就好驚唔敢行...>.<
希望... 每一次都可以有少少進步啦....

啊... 都係因為我行得慢~
不知不覺間, 已經日落,
去唔到大澳先睇日落
話說我好耐已經冇入過大澳..
本身仲打算今次可以行埋...
睇黎又要等下次再入過去~~~

所以... 唯有O係山上欣賞







日落後行... 當然....已經入黑... 愈來愈暗
但朋友話怕我見到蛇蟲鼠蟻驚, 所以提議唔開燈
行到後段, 基本上都已經黑曬, 同埋左右都係草叢包圍住自己...
哈哈, 其實. 都幾驚
(我冇行夜山經驗)

係咁行係咁行, 終於走了出黎......

我的大澳啊.........



太多年冇黎, 又入夜, 完全冇方向感..
乜原來....大澳好似都唔算好細喎
(唔知點解我印象中既大澳只有一條巷既路...)
哈哈!!!

食飯~~~

咁開心行完15 KM, 緊係要啤啤佢:P





食埋飯返到屋企都已經成12點.
好累, 好眼訓.
好耐冇訓得咁舒服了.

記得之前行山好多都冇15KM咁長
但今次真係唔辛苦.
仲有好多冷氣走廊
我會記住行斜路行到最高後吹埋黎O個陣風係幾咁舒服.

原來夏天行山, 都可以好輕鬆 :)

Yeah~~~~~~~~~~~~~~~

另外, 我估下次寫遊記都已經係九月底.
原來, 九月就已經一年.
到時再分享一年來的感受.
多謝收看懶惰CK仔的遊記 :)


Ck仔。樂遊四方。

沒有留言:

張貼留言