2014年8月12日 星期二

快閃澳洲初體驗。完

寫左成個半月, 我既澳洲之旅終於完結了~
澳洲手信唔算多, 聽說青邊鮑係出名~
出發前婆婆話想俾錢我買十隻八隻返黎
不過, 廚藝不得的我, 當然拒絕.
買手信至怕幫人買錯 / 被搵笨, 仲要係人地既錢...

哈哈, 結果~O係當地都唔係好見到好多地方有得買~
大家見我一餐海鮮都冇食過就知啦~
(加上我本身都唔係太愛食海鮮)

結果o係機場, 隨手買左2隻~帶番黎送俾婆婆~

機場買最方便係唔洗諗Storage, 岩曬我呢D懶人就咁拎上機就OK~
不過當然價錢會貴D~ (呢D衰野, 唔好諗啦喂XD)

繼上次沙巴雪條後, 一直都好怕, 拎到番黎會唔會溶架???
好彩, 坐完九個鐘飛機~
返到黎, 仲好硬淨~!!!

開箱報告一下 XD



真係好鬼大隻架~~~ (又可能我見識少, 食就食得多, 買真係第一次)


有我隻手掌咁大


婆婆嗎, 當然一路話貴然後一路話話話...
不過我知佢其實內心好開心既~

返到HK後一星期到, 佢就好快約左我地一家上去食飯, 
因為要煮鮑魚喎~~~

鮑魚雞湯
冬菇雞翼
生菜

當然好好味啦!
因為除左一隻大大鮑魚, 傻豬仔竟然仲用左一隻雞同埋一罐鮑魚再加一堆配料入去
甜到入心啦!!!!
(其實用1隻鮑魚已經好甜, 平日煲真係唔洗再加一罐入去^^")



岩岩上星期, 另一隻鮑魚都用埋黎煲雞粥


其實, 醉翁之意不在酒, 婆婆開心除左O個2隻鮑魚外, 一定係因為可以一家人聚埋食飯.
如果大家有時間, 真係要多多陪伴屋企既寶貝
大家計計, 如果1個月見1次, 1年只有12次.
想一想, 你認為還有多少次可以見他們?
唔好等到失去了才去珍惜, 現在, 就立即行動.

另附上一張好鍚我既婆婆仔真面目給大家看看
嘻嘻, 她在飲益力多, 但飲到好似飲緊藥水咁.
真係傻豬仔黎^^"

(2...我發現, 其實我叫佢做婆婆仔已經好多年, 原來我係鍾意叫人做XX仔 :P
就好似叫自己CK仔一樣, 大概這樣我才覺得能夠保持童真.)

婆婆仔, I Love You ^3^



睇到呢到, 我既澳洲之旅也正式完結
希望你地鍾意睇我既遊記啦 ^^

啊........我仲有個澳洲番外篇未寫TIM......XD 等下啦大家XD

啊...... 我仲有2日1夜深圳遊未寫啊...........
我........會...........加.........油...........................................!!!!!!!!!!

Ck仔。樂遊四方。
https://www.facebook.com/chiuck1001

沒有留言:

張貼留言