2014年12月19日 星期五

簡易長隆2日1夜遊


踏入冬天, CK仔工作上既peak season終於來臨, o係未有得去搭飛機時.
2日1夜既長隆的確係一個好選擇.

今次既裝備除左Nikon D610, 1枝廣角鏡同1枝長鏡外.
仲多左Sony 自拍神器kw 11~~ 純粹借黎玩. 試下係咪真係方便D~



黎到長隆, 緊係Check in 先!! Yo~


哈哈, 今次同行既唔止咁少 XD
好多人~好開心^^



先睇睇房環境~


Toilet~~


D杯同用具好Cute~
第一次住有主題既酒店房.




wow~ 見到有紀念品送~
哈哈, 我以為係雀仔!!!!!!!!!
原來佢... 係... 小考拉XD (考拉即係樹熊)


呢隻熊貓仔好可愛啊 >3<
I Like It!!!!!!


出番Lobby, 唔好講笑, 我覺得... 呢個位, 其實有D似我之前芭提雅住既酒店!
So Relax~!


Check in 完~ 入場啦!!! 去動物園~! 醫肚先, 好肚餓!!!
食熊貓餐廳~


哈哈, 我叫朋友幫我影相~~ 佢真係幫我影相XD
喂!! 間餐廳呢?!?!?!?!?!?!?! ^^"


熊貓餐廳係真係有熊貓架~
我第一次見原來佢地係用緊後腳R痕@@



真係... 要食野先!!
我食排骨飯~
唔好講笑, 幾好食. 仲要好多料!


大家笑我... 話一場黎到... 點會唔食番有特色既野..
佢地叫左熊貓餐. 聽說都好好食


好多公仔 :)


去睇動物lu~~
不過園內實在太多~ 放唔曬啦~ 簡D我最鍾意既相啦^^

我係好鍾意大笨象的..
尤其笨象BB
好得意啊^^




大家留意下笨象個豬鼻, 好可愛XDXDXD
其實, 呢隻笨象以為人地會餵佢食野, 所以佢好興奮準備接...

笨象小知識, 有象牙既係笨象公, 冇牙既係乸~


當日睇到有噴水表演~


雖然呢隻鸚鵡唔特別
不過影出黎顏色好靚, 我好鍾意^^





除左熊貓, 我另外愛就係樹熊!!!
犀利lor!!!!!!!


睇下以下呢張!
我從來未見過咁活躍既樹熊架!!! 佢由第二棵樹跑落地再跑去第二棵樹到. 速度十分快!
hahahahaha! 所以影到濛曬我都要放!
原來佢地個身係真係咁長XDXD


都係唔好嚇親大家, 睇番張正常樹熊樣XDXDXD



呢隻唔知係咩猴呢



每次去長隆, 最開心都係坐車去睇動物~
好大自然既感覺, 又好好奇D動物又真係咁乖唔會走出黎!
去相!!

好似火雞啊你!!

白色駝鳥?!


話說... 我一直都唔知孔雀係幾時開屏....
原來係求偶o個陣!!!!!!


好多駱駝 *V*



以下照片, 未滿18歲人仕請勿觀看XDXDXDXD
我"唔小心" 影左駱駝尿尿XDXD


到底呢2隻羊係點爬上去架呢 =_="


呢隻唔記得叫咩名既... 好似係某國既國寶@@



好鍾意呢張熊既相!!!
不過佢地D爪好利!!!


狼啊!!!


又到老虎出沒了


如果佢地企好少少, 會好有MODEL FEEL!!! XD



以下呢張其實, 佢個樣都唔係好惡姐XD




送大家一個大PATPAT XD


呢隻河馬好惡啊!!!!



充滿保護色的豹~


長頸鹿~其實有埋長頸鹿小朋友.. 不過影唔切>.<


話咁快又睇完LU~
雖然由細到大已經睇左三次. 不過每次都睇得好開心. 今次仲係我第一次影
^^ 有得睇番D相, 所以特別開心

唔知點解, 好多朋友都好鍾意睇貓頭鷹~~ 送俾大家 :P


又有... 呢個... 叫猿猴?!
其實發現... 好多動物名我都唔識.. HAHA!


準備去睇熊貓~~~yoyoyo~!


好為食的熊貓啊~!



呢隻熊貓~好似同大家say sorry 咁XD


今日重點~~~熊貓三胞胎~!


第一隻


第二隻



第三隻~!





佢地只有4個月大到, 細細粒, 真係好得意!!!
好似隻公仔咁XD
好想去攬佢地啊>3<

攬唔到, 唯有攬公仔啦



之後去睇長隆國際大馬戲
都係第一次影, hee hee.. 有D我已經覺得好靚:P




大笨象好厲害...
咁重都可以做到咁.........




以下呢個真係不得了!!!
一隻腳就撐到!!!!!!!
好有型!!!


呢個... 好驚... 條鱷魚好近我..
雖然佢封左咀.......
不過.....哈哈, 俾我就唔敢掂佢




只靠一組人, 就能做到咁... 好勁!!!!


最刺激既都一定係以下呢個表演...
我認得左上角個男人... 好似對上2,3年前睇.. 都係佢!
真係好勁!!


睇完馬戲, 番酒店買野飲~~
識飲, 一定係飲王老吉!!!!!!!!!!!!
真心覺得國內既好飲過HK既 :P:P:P




咁樣的一天就好充實完結了............

第二早, 我決定帶熊貓BB 一齊去玩XDXDXD



白虎餐廳食早餐


我唔記得左佢個名.......XD
啊... 姐係好似九龍公園都有O個D呢XDXDXD


白虎餐廳真係有白虎架XD


又有熊貓樣既包XD


話說, 我一直都唔識得點砌到D野食好靚..........XD
拿.. 我既就係咁...
次次都俾人笑, 9唔搭8........
hahahahahahahaha~~~


砌得最靚既會係呢個XD
白粥加配料XDXDXD
住國內酒店, 唔食白粥, 真係浪費曬. 哈哈哈!!!
我食左2大碗!!! 好味!!!!!!


阿考拉仔~~行過見到我影相, 佢痴左埋黎XD


食飽後我地去歡樂世界玩~~

2層既旋轉木馬!!!
可惜上層冇開



我証明熊貓BB 真係陪住我玩架, hahahahahaha~


睇5D~!




幾好睇, FEEL好似郁得好勁~


其實我唔係好玩刺激既機動遊戲的.....
呢D... 留番俾大家玩啦, HAHA!



我最鍾意係玩碰碰車!!!!!!!!!
Hahahahahahaha~~~~


有得坐o係到等, 真好!


撞死你XD 我笑得好衰XD



我地決定玩呢個...hahahahaha



喂... 我有D想嘔啊>.<
都係唔轉得......


呢D... 真係唔好搞我... 一定嘔出黎... HAHA!!!


之後去左睇SHOW. 同有魔術表演睇~~~

長隆動物園, 馬戲就去得多... 不過歡樂世界真係頭1次XD
還可以^^" 都有野岩我玩XD

咁就要返返HK繁忙城市... 繼續迎接我既Peak season la >.<
希望可以再抽空玩玩玩啦XD

話番轉頭, 今次影人既自拍全部係由Sony Kw11 影既~~~
哈哈, 又真係影到大家又白又滑既.
不過未係好識用, 期待下次用得更好 ^^"


感謝長隆的邀請令我有得輕輕鬆鬆玩2日~

長隆大熊貓三胞胎 Chimelong Panda Triplets
https://www.facebook.com/Pandatriplets

長隆旅遊度假區 Chimelong
https://www.facebook.com/chimelong

長隆出發日期: 29-30/11/2014


Ck仔。樂遊四方。
https://www.facebook.com/chiuck1001

沒有留言:

張貼留言