2014年7月11日 星期五

快閃澳洲初體驗。Day 2

第二日,

澳洲店鋪收得早就好多人都講過~所以我地都要好早起身出發去玩

我地大約七點幾(即係HK時間早上五點幾)就去食早餐
3個字.... 好!眼!訓! =____="
同埋好似都未調到時差.....
唔係好肚餓...
來看看酒店食早餐環境~
幾舒服~~





D野食總類都算多~


今日第一站, white water world
haha......well...唔好問我點解冬天先黎落水玩...
我可能會答你, 香港太熱..........
HAHA!!!






呢到租LOCKER係用貼手BAR CODE~


YEAH~玩LU~
第一個玩左個好激既... (比滑浪飛船更驚)
之後有D R底~
我覺得呢個好似好簡單XD
上去仲問佢邊條最易, 佢答我藍色!!
玩左2次後, 我有勇氣玩埋綠色同紫色
要提既係紫色O個個佢係全黑, 乜都睇唔到
個感覺好特別!!!
好玩XD



呢個真係不得了 :P


哈哈, 係我自己叫住話要去影相~
但原來, 等D水落黎O個下...


係好驚架!!!!!!!
而D水落到黎...
係... 好痛架~HAHAHA!


有個人造小水灘~ (HAHA...因為冇沙的XD)




之前明明冇浪, 但突然有浪仔, HAHA



好舒服啊~~~
感受到 ;  去。旅。行。
Yeah~~~



呢D好似可以BK黎抖的


哇........
呢一個.....
哈哈, 細膽既我, 緊係唔敢玩LA ^V^


玩完返酒店放低野後~~~
就行過去對面上SKYPOINT!





o係澳洲, D 大廈都係好矮的
而呢到有77層高
大約23X米~
而今日我地就玩埋skypoint climb
即係O係出面行多大約40米~ 共有27X米高!!

睇開我遊記既朋友都知道, 其實呢個對我黎講, 都可以話係一個小挑戰
上去可能冇野, 但落番黎時...我都唔知我頂唔頂得住...
因為我係行上海東方明珠D 玻璃地... 都會腳軟, 唔係好敢行.....
加上我係唔鍾意行樓梯的^^"

不過去之前睇左官網VIDEO, 好似好安全...
都應該OK既!!!!

要揹好重既野....


換3~~~


幾有趣既係~上去時好快就上到, 好似大約2X秒
而lift頂係有個live mon 俾你睇住lift槽一路升


個VIEW望到都好正!




我地就係先行上呢到再行上去~
其實D樓梯都幾斜~


係斜架!!


哈哈, 自己... 去佢地官網感受下啦XD

我地行4點, 行左冇耐就開始日落
粉紅色的日落 (我發現係AUS既日落都好多時有粉紅色, 真係好舒服)
企O係咁高位, 睇住天色變化, 我覺得呢個錢係值的!!!

同埋安全措拖好足, 基本上係唔會有事的.
所以我都唔算太驚
只係落樓梯時我要一步一步落
唔......落到差唔多最後, 有少少腳軟, HAHA!
可能因為又綁好重野, 又用錯力
(結果大脾痛左幾日, 不過同行的都冇事, 所以只係我個人比較虧....)

落番黎啦~
日落都仲未完曬
加埋個CAFE既色, 好靚啊!


只係五點幾, 個天就黑曬, HAHA
我地叫左個TEA SET
好味好味好好味~!!!!!!!!
不過我都係鍾意食咸野多D ^^"

今次飲熱朱古力
AUS既咖啡同朱古力都好好好好飲


個天黑曬了!


望到沙灘到好似有NIGHT MARKET~
不過好似有一點距離~


玩完之後.....
成個散曬...............
之後o係酒店休息休息 full mask full mask... 同埋... 繼續我地琴晚數學題的成果 XD
好快就訓著了 ^^"

第二早就要落Brisbane la~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言