2014年7月9日 星期三

快閃澳洲初體驗。Day 1

呼, 好耐冇寫遊記LU....
呢排天氣真係太熱...好少去郊遊...
所以... 我都頂唔住, 走左去澳洲過一過冷河, HAHA!
hee hee~~~我記得上年年尾講過我下一站要去澳洲!
雖然遲左少少, 但都總算去到~
不過今次冇咩時間... 只有6日.. 即係實際4日~
但當來一個初體驗, 出年再去既話~我估會PLAN得更好!!! ^^

Day 1
Gold Coast - Dream world, Surfers paradise
Day 2
Gold Coast - White Water World, Skypoint, Surfers paradise
Day 3
Brisbane - Lone Pine, Queen Street Mall
Day 4
Brisbane - Southbank - Bicycle, Goma Museum, Riverlife Adventure, Queen Street Mall, Pancakes

今次既電子玩伴有
Nikon D610
28mm F2.8D
50mm F1.8D
70-300mm F4.5-5.6 VR
(因為枝16-35mm F4 實在太重... 我今次想輕鬆D去旅行...........)

Olympus TG2 - 落水必備!!!

Wifi Egg (佢話用得4個鐘到, 但我connect 2,3 部手提用1日都冇問題. 係到臨尾夜晚先至有時唔夠)

Fuji 即影即有 (但懶關係結果一張都冇影到=_=)

Ipad mini

迷你腳架仔 - (都冇用過...)
自拍神棒 - (雖然唔係我用, 但...真心好用啊下, HAHAHA!)

要罵既係中間黑色既PQ1... 明明... 明明... 佢應該係插SD咭過相去手提/tablet
但我一張都過唔到..... 係我唔識用定咩...........
一直都CONNECT唔到... 一係CONNECT左又冇野睇!!!
我記得... 好似都買左四百幾蚊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.\/.



懶洋洋之旅最好就係拎個大GIP, 乜都唔執咁放曬入去.


CK仔第一次搭9個鐘飛機... 雖然已經係夜機, 但係........
我竟然訓唔著.......唯有睇戲, 睇戲, 再睇戲...
(本來以為IPAD MINI DL 左D戲可以睇, 但... 竟然播唔到 lol....)
不過, 就落機時, 見到呢個天色, 
就知道, 9個鐘係值得既!!!!


但因為我坐中間... 影唔到...
好可惜...
我地忍唔住拎左部相機俾坐窗口位既人影XDXDXD
真係好靚AR!



o係brisbane 機場落機後, 就轉車去gold coast~
再過酒店放低野後~
就出發dream world~~
(酒店遲下先介紹XD)

好好天氣啊~~~~


唔好講笑, 真係有D眼訓同肚餓~
之前成日聽人講澳洲物價水平好高.
唔, 一個wrap~又真係要成hkd$70~
不過又咁喎~始終係theme park內~
唔理啦~肚餓, 照食~
另外, o係AUS第一杯咖啡, 已經覺得好飲 ^V^




小池塘~




行到過黎, 見到有人表演~
後來先知呢枝野係AUS原來係好出名, 有大有細, 
可以吹出唔同既聲音
佢吹左青蛙, 狗, 豬等聲音, 好得意!!!
不過我估應該好難吹^^"


登登!!!!
估下我做緊乜~~~~




臨上機前幾日, 同事們千叮萬囑我, 唔準抱樹熊
哇哈哈, 我知係因為你地妒忌我XD
黎到澳洲又點可以唔抱樹熊啊!

好得意, 好得意好得意 >3<
佢地話得1歲大渣...
好細隻!!!

不過佢過黎我手時... 佢痾左砵砵, 哈哈, 本來都有D驚佢會唔會o係我手到再痾
好彩冇XD


之後Staff俾左張紙我, 黎呢部機Scan
可以Sd番原相去Email到!
唔錯喎


仲可以SD俾朋友.
咁我又冇咁衰SD mass mail俾香港既同事XD
sd 俾自己算啦, HAHA!



收到就係咁~~~


你真係好得意啊 ^V^


之後行番出少少睇袋鼠~
第一次咁近距離見~
佢真係o係你隔黎
可以買野餵佢地食, 不過, 實不相暪, 我有D怕動物LAM我手既感覺...
所以... 我都冇買...^^"







好鍾意以下呢張, kee..
佢下身應該係要配拳套的!!!



呢到都有幾多動物睇, 呢條鱷魚好大條 @o@


之後見到隻同我好似既雀..
就係... 
佢都係冇頸既!!!!!!!!!!
HAHAHAHA!!!
好搞笑啊XDXDXD



但重點係.......
明明介紹上... 佢係好好好好瘦!!!!!!!
難道佢都PS左???


俾多個正面大家睇



做個對比, 真係好好笑XDXDXDXD



去睇羊毛SHOW~
呢隻... 其實... 有冇人可以告訴我佢係咪羊?
係我心目中, 佢好草泥馬FEEL....


大特寫 1


大特寫 2
你排牙想點XD


大特寫 3
哈哈, 我又忍唔到笑啦XDXDXDXDXDXD


所以我決定要俾多個超大特寫大家 >V<
佢隻牙好似人o個D !!!!!!!!!


一直好奇點解有隻狗係到..
去到第三日我先知, 原來佢叫sheep dog... 我估係... 牧羊狗?


睇表演~~~~~
我咁大個女都未試過俾人邀請出去!!!
今次... 係我既第一次...........................................

佢先叫我坐低~~到底佢會做咩呢...


佢叫我拎住條樹葉~



之後打鞭落去, 就鞭走左......

再之後.....佢叫我用口含住一塊....話都可以做到.......
哇...媽媽啊.....緊係驚啦....HAHA...
雖然直覺覺得唔會有事, 但... 點會唔驚啊.....

帽都要我掉轉埋......
OMG...我個頭好亂= =''''''


最後, 更蒙上眼= =''''


結果...
發一聲.... 塊樹葉真係唔見左.......
後來朋友同我講, 好似係另一個男工作人員炆走左..........


之後, 就摸蛇...
我第一次摸... 其實之前我一定唔會摸, 但係...
黎到AUS好興奮...
我都決定嘗試一下~
D質地都幾得意, 唔會好笠!! ^^"




再黎就睇羊羊了~~~
隻狗仔會趕羊, HAHA, 好搞笑~
我一路只懂牧羊人


一路剃一路剃, 其實... 好似每日都有幾場表演...
咩.. 有咁多羊毛可以剃?@@
去到最後我先知, 原來佢係可以好完美咁一整塊剃出黎!!


再行過D就到老虎了.
好肥美喲


呢個樣, 真係好好笑XD
好傻仔, HAHAHA!!!



哈哈, 影張相KEY隻白老虎上去...
好好笑XDXDXDXDXD
又幾真, HAHA!


呢個樣好BB ar~~~~


咁睇, 其實唔係好惡姐~


表演未開始, 周圍行下先
有史迪加~


好瘦既三隻小豬


其實dreamworld 唔係只係睇動物, 係有好多機動遊戲玩的
唔...
以下呢個...
留番俾大家玩 ^^""

仲有一個AREA玩水.
哈哈, 俾人練習??


由佢個樣話我知, 佢應該係ENJOY的 :P


呢個係打喪屍既~~~


竟然呢到見到國寶, 功夫熊貓!!!


好啦, 返去睇表演~


為左這一小盒的奶, 你會去到幾盡?


成個企左O係身


跳啊跳~~~


仲識爬樹@@



之後, 又變番一個可愛BB >3<


玩完一輪都肚餓了~~
去左CANTEEN 食LUNCH BUFFET
theme park 來說唔算貴~


會有咁大隻雀周圍走
(後來先知原來... 成個AUS.. 周街都好多雀的)


食飽飽後再周圍行
哇.....................
呢個機動遊戲...
到底係點玩架呢....
我... 真係唔敢玩, HAHA!!!!



仲有新既起緊
之前睇書知道呢到有BIG 6 刺激GAME
後來知原來家下已經係BIG 8~
黎緊(我估) 係加埋呢個就會有BIG 9 @.@.....
鍾意玩既朋友可以黎試下....


我只能玩D小兒科...
所以... 以下呢個我都冇玩^^"



我地只玩左D好簡單既機動遊戲^^"
影下相就更岩我了^V^


頭先O個張太可愛嗎?
咁... 來張黑人憎D既先LA ^V^


哈哈, i like this one ^V^


入面有得影cos play~
D 外國人著起上黎真係特別有FEEL!!!!
(註: 入面係真人黎的XD 雖然有D人公仔~HAHA~!)


就這樣~我們的dream world 就完結了~

返酒店~
今次簡左surfers paradise 既water mark hotel~


都幾舒服既感覺.




提提大家, AUS好多酒店都係唔會提供拖鞋, 牙刷, 牙膏的, 記得自備啊!!


一落機就覺得好乾, 好彩有帶近排護膚品至愛 - Anumi !!!!
佢係澳洲brand~ 出好多天然/有機product~
haha.. 黎澳洲緊係要順手帶D澳洲野黎XD
我講完之後.. 有人問我... 咁係咪要買quicksilver...
=___= ... 我真係有帶quicksilver 既防水backpack........
haha.............

講番呢2枝野~一枝係day-night cream~另一枝係squalene plus
平日都好怕用D似油物體既野~ (因為我太懶太怕笠)
但呢枝squalene 我一D都唔覺得笠^^" 
(佢唔笠但補濕對我黎講已經係最大最緊要既優點)
o係澳洲... 我早午晚都有用...
當然唔少得既係潤唇膏...
因為真係好乾... 大家如果黎, 記得帶定平日用開既保濕品.....

(到底係真係咁乾.. 定係我老左.. 定係咁岩近2年先去D凍D既地方呢...
呢2年... 真係想懶.. 唔用skincare都唔得..........) T^T

丫, 我而家寫緊既係遊記...
入番正題先^^"



房景望出去都幾靚~
我見到個沙灘啊啊啊啊啊~~~~~~~~


其實... 應該要行下, 但我地太眼訓...
訓下先...........

一訓醒... 已經係日落......@.@........

粉紅色的, 好靚啊!


好... 出街食飯!!
周圍建築都好靚~~


最後簡左呢間餐廳食~


Risotto~


Fish & Chips
wa!!! 佢個魚真係超好食!!!!!!
比香港既好食好多倍!!!
佢o個D... 真係魚黎架!!!!!


周圍行下
不過D鋪頭好早就關LU~

期間見到好多次試車~
佢個款好似輕鐵~後來先知原來七月中到就會正式啟用
(我們住的酒店正正係surfers paradise station隔黎)






食完行完一輪又回到酒店HEA~~~
之後都仲覺得時間太早
就決定落海灘一陣~


好靜, 幾乎冇人


D沙好滑好滑
同埋, 好乾淨!!!!!

坐左一陣後, 就回去了~


我估係...太早食飯....
有D肚餓~ 想食杯麵, 我地竟然見到 Indomie啊!!!!!!!!!
隔黎O個位同我講, 2... 有5包賣喎!!! 可能我地遲下幾日都會餓呢~
不如買5包!!!
....但來了一個有趣的數學題

1包賣$0.8. 5包賣$4.1

邊個抵D ??你話啦???XDXDXDXDXD



啊... 一個咁細既杯麵... 為番... 要成HKD $2X...
我見到滿漢全席TIM..
但要成HKD $4X...

結果... 我地都冇買到......


但相反...
行過見到間賣酒既...
嘻嘻嘻.................XDXDXDXDXD
一枝AUD 13.XX

唔好講笑, 呢枝幾好飲


啊... 飲完一枝唔夠喉.....
room service...見到有同款既..........
不過要AUD30

又掙扎左好耐............

結果, 歪理數學題時間又來....

1枝AUD 13
1枝AUD 30
聽日買多三枝 AUD 24 (其實有做緊特價)
5枝 = AUD 77
即係1枝只係AUD 15.4
抵唔抵?
開心唔開心?
開心
YEAH!!!! 成功爭取!!!! :P


哈哈, 我既第一日就此完結
明天請早 :P :P :P :P

2 則留言: