2016年3月21日 星期一

有得玩, 有得食 - 大阪李朝園

成日收工行過見到都有D人排下隊, 終於黎到試
呢到最出名應該就係章魚小丸子~
可以自己整, 價錢真係唔算貴, $98 有18粒!

黎到店員會好細心咁教step.
先落50%漿, 落料, 再落滿漿

章魚小丸子 - 銅鑼灣的大阪李朝園)
章魚小丸子
 
之後一半熟時就反, 哈哈, 好難反!
但過程好得意!
章魚小丸子 - 銅鑼灣的大阪李朝園)
章魚小丸子
 
幾經辛苦先整到~
不過18粒好似太多... 有D難control... haha!
最後加上木魚,醬,紫菜粉就食得
 
章魚小丸子 - 銅鑼灣的大阪李朝園)
章魚小丸子
 
幾好味~個人認為好食過好多章魚小丸子店賣既o個D, 有D會好滯, 但呢個唔會.
雖然章魚細粒左D, 但係好"煙un"! 所以都足夠
我地有一半加左泡菜, 一半冇加到, 有泡菜既味道惹味D, 唔加既就淡口少少
木魚好好食!!! 個人勁鍾意食木魚, 而份量都好夠!唔洗怕就住就住.
不過由於唔識睇入面熟唔熟, 我地有幾粒好似唔係好熟咁..
但我估全部D料都係本身熟的, 同事後都冇肚痛 tongue 就由佢啦哈哈!

呢到有min order 除章魚小丸子以外仲要再叫其他野, eg 野飲
(可能防止個個客只係入黎玩小丸子啦 tongue )
但如果正常晚餐, 只食小丸子唔夠的.
所以我地仲叫多左個日式牛肉火鍋同埋軟殼蟹沙律
但整小丸子真係好忙, 個火鍋我地搞到D牛熟曬, 個火熄埋都仲未食到第一塊牛...
可以建議番食完小丸子先上其他野, haha!
 
日式牛肉鍋 - 銅鑼灣的大阪李朝園)
日式牛肉鍋
 
個火鍋好味道~ 個湯底比一般日式店既甜
牛好味, 好似大約有4-6塊.
雖然我地隔左好耐先食, 其實塊牛都已經熟曬, 但都唔會話好"un", 入口依然好味!
值得encore!
配料就同其他既差唔多.

沙律就正常啦哈哈, 所以冇咩特別影相.

連埋2杯飲品, 每人大約$17X, 差唔多吧, 唔錯的體驗!

大阪李朝園 Richouen
銅鑼灣駱克道447-449號中威商業大廈地舖
星期一至日: 12:00-01:00

沒有留言:

張貼留言