2015年6月22日 星期一

台灣花蓮新組合之旅~~~~(5D4N) Day 4 - 完!

Ck仔。樂遊四方。

第一日:: 飛啊飛-> 轉火車-> 市中心-> 彩虹觀光夜市-> 石屋燒肉火鍋
第二日:: 七星潭-> 清水斷崖-> 太魯國-> 松園別館-> 自強夜市
第三日:: 七星潭-> 牛山呼庭-> 石梯坪-> 月洞奇觀-> 山灣水月溫泉會館
第四日:: 回台北-> 無老鍋-> 寧夏夜市
第五日:: 回港之用

對唔住... 拖左咁耐先打...
haha~~~
不過遲到好過冇到XD 對吧?!

好, 一起身嘆多嘆個溫泉會館就check out~
話說我地前一晚買多左個火車飛
因為職員教我地唔好返花蓮搭火車, 的士貴同埋花太多時間
不過因為太耐關係...
我忘了新買既火車站係叫咩名...
但搭的士大約10MINS就到
如果大家都係去呢間會館, 可以問職員邊個火車站最近呢 XD

去火車站前就食一個輕便午餐,因為係小店, 可以唔好期望太多. 哈哈!!





大約五點零去到台北車站, 第一件事就係搵locker 放低D 行李!
都好FULL, 搵左陣先搵到吉既LOCKER...
(其實我好怕會盪失路... 因為對我來說.. 太大... 同埋四方八達咁...)



然後就買手信!
因為時間唔多XD 大家分頭行事~
haha.. 我本來以為自己唔會買手信架= ='
結果...
一袋, 二袋, 三四五六袋

有趣既係有一間賣餅既叫我多買2罐, 就送我一個環保袋.
本來我都說不用了



點知... 拎到最後, 真係太多袋, 我就返返去買多2罐餅 XD
hahahahaha!
然後阿姨好好人!
幫我一次過pack好曬入環保袋!
我只拎一袋就OK LA~~~ ^^

去酒店City Suites, 唔好講笑, 唔差喎!!! :)

Sorry, 因為玩到第四日, 其實...
我又開始好累了... 所以單反已經收起了, 以下落黎全部都係用手提影..
請見諒XD






因為book左食無老鍋, 放低行李就立即外出了
朋友係用個apps book的
好似好方便
下次等我問佢咩apps黎先 :P
Yeah! 終於有得試!
不過去到都要等大約15分鐘先有位~~





呢個豆腐冰淇淋幾有趣 ^^


點解得3個人? 因為我地個好朋友又捨我地而去, 自己去左台中 =___="
Anyway~~~我地也玩得快樂的!!!XD


食飽後就再去酒店附近既夜市. 
(話說本來冇咩PLAN, 係搭的士期間見到有個夜市, 最後一晚冇理由咁早返去架嗎!!!)

因為食得太飽, 所以唔會食野~
見到有攤位玩~~~~
我係咁話好想玩XD



結果玩攤位都玩左幾百蚊港紙
哈哈!!!

我明明想換布甸狗..
結果我只可以換到對襪同小公仔...


換到鬆弛熊 ^^
好啦, 我誠實, 係再加錢買的...
hahahahaha!
因... 抵丫XD


千簡萬簡佢先簡到隻鴨仔
不過隻鴨原來好好笑的XD
會喪叫XD


玩左個零鐘~ 班友仔又開始肚餓!!!!!!!!
OMG!!!!


隔左3個月, 其實我都唔記得自己食過咩..
真係好彩有相影低, haha!



呢個士多啤梨...
omg...好勁酸!!!!!!!!!!!!!!!!
加左練奶都唔掂!!


對, 呢個就係寧夏夜市, 
細細地, 近近地, 也不錯 ^^


well, 呢個女人買野多到要買多個大袋黎放 XD



睇下我地夜市攤位既收獲!!! XD





買生果食
不過, 呢間麻麻地...
同埋, 我睇錯以為係哈蜜瓜 ^^"
我... 唔食木瓜的 T^T


我終於冇後悔希大GIP去...
執都都唔洗執!!
hahahahaha!!!!!!
完全放進去後格 XDXDXD
So Happy!



之後一日其實一早就要去機場了~~~
所以到樓下食左個早餐就出發^^"

都幾好味~~
多選擇!!
如果有2個人, 住呢間酒店確是不錯!


去5天的台灣~
打了3個月的遊記
終於完成了~~~~~~~

不過, 好快, 台灣我們又會再見面了 ...
hahahahaha!!!!!!!!

不過黎緊去, 係去洗滌心靈

七月中, 一人旅行的台北! 等我啊!!!

今次自己去, 咩都要自己Plan....
住咩酒店好呢?
我想
1) within $500 / night.
2)有wifi, 
3)近鐵路, 
4)附近最好有不少Cafe.
5)如果有浴缸就好了, 可以浸下浴~
好似好多要求... 哈哈!!!

頭3樣係首要啦 :P, 4,5 係bonus...
哈哈!!!
因為今次應該未必會周圍去玩...
只係想靜下....

Anyway...
多謝收看 :)

沒有留言:

張貼留言